Spring naar bijdragen

Donderdag 8 november


Hanneke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 272
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lieve frummers, :present:

Ik kom maar heel even op de dagdraad want moet zo weer weg voor heel de avond.

Spijtig maar ik kan er niet onderuit dit is zo gepland maar had het nu liever even anders gehad.

De uitschuiver van Madelief komt bij mij ook als een donderslag bij heldere hemel.

Juist omdat ze de laatste dagen zowel op het forum als in haar mails terug veel opgewekter klonk als de week daarvoor.

Ze heeft mij nog proberen te bellen een half uur voor ze haar bericht op de draad plaatste.

Maar ik was op dat moment op mijn werk niet te bereiken.

Toen ik haar bericht op de dagdraad las heb ik ze direct teruggebeld.

Maar het was te laat, ze had gedronken en zat volledig in de put.

Heel spijtig maar het is nu zo.

Gelukkig dat ze zo snel professionele hulp gezocht en gevonden heeft.

Ik voel mij wel redelijk down hierdoor.

Want ik vraag mij af of ik niet meer had kunnen doen.

Wij mailden elkaar iedere dag.

Zij heeft het niet gemakkelijk maar toch heb ik dit totaal niet zien of voelen aankomen.

Frustrerend.

@Madelief, :sun::heart::sun:

Ik weet niet of je dit zal lezen.

Hopelijk herstel je snel, en je weet het hé, ik ben en blijf je mateken in goede en slechte dagen!

Mijn gedachten zijn bij jou.

@Borretje & @Lavendel: :heart:

Tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Amber wou daarstraks al reageren op je uitermate sterk bericht!

Zo gaat het hier. Er zijn geen regels. Maar iedereen is natuurlijk van slag met het bericht van Madelief.

Blijf aub hier je avond updaten, hoor! Ik lees je alvast tussendoor.

Hier is het bijna 5 in de klok. Bij jullie?

veel sterkte en prachtig onderschrift :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag frummers,

Even snel inloggen vanaf mijn werk. Lees af en toe wel globaal de dagdraad.

Beetje druk en vanavond nog vergadering.

Sta op het weekpact vandaar niet aangemeld bij het dagpact maar kandidaten genoeg;).

Gisteren had ik graag.... maar heb het niet in huis en moest ook naar cursus - dus het kon helemaal niet.

Maar wat een mooie en ontroerende verhalen de afgelopen week!

Kippenvel, tranen in mijn ogen, respect voor het hier plaatsen en delen.

Gestopt en Apple onder meer, dank daarvoor.

Madelief, erg heftig voor je allemaal. Ik vind het nog knap dat je zo dapper stand hebt gehouden. Je bent een kanjer en blijft een kanjer!

Heel moedig van je om dit te melden en ook hulp gezocht hebt! En ook heel lief!!

Heel veel sterkte en succes en ik hoop dat je iets kan melden vanuit de kliniek.

Hier van mij (helaas moet het zo) een warme virtuele knuffel en een aai over je bol.

Love you! :sun::present::sun:

Frodo, hier kun je echt niets aan doen. Anders had je dat echt gedaan voor je maatje.

Love you too!:sun:

O ja alle nieuwelingen welkom en suc6:present:

En voor jullie allemaal ook een :sun: op je bol.

Greetz,

Travel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Frodo, hou jij je nu ff ook haaks maat, je kan ook niet alles voorzien en zeker niet op afstand hoor. Ook al was je op je werk wel bereikbaar dan nog. MedaLief je hebt zelf goed gehandeld, adekwaat hoor, top meid!!!

Ja het zat er wel misschien in, hoever kan iemand ook gaan qwa stoppen en dan ook de daglijkse andere stress en veranderingen. Ach je hebt ons allemaal zo versteld doen staan vanaf dat je stopte en ook echt stopte :heart:

Heel veel sterkte lieffie.

Frodo jij ook he en een beter maatje had ze nie kunnen hebben joh, ja en jij geen knappere he ;)

Amber jij werd ff weggeblazen door dit, terwijl je zo'n duidelijk verhaal neerzette, tjah gebeurt soms, juist als dit soort dingen gebeuren, helaas.

Maar je bent duidelijk en ja je zit daar wel in de juiste hoek om aan de alc. te komen ook wat tradities en gebruiken he en dus de moeilijkste misschien voor jou om het gevecht aan te gaan. Maar je hebt al genoeg mee gemaakt om er idd een punt achter te zetten met je ouwe drankgebruik. Persoonlijk zou ik je wel aanraden om eerst helemaal te stoppen en dan eens verder te kijken hoe en wat mogelijk is. Heel veel sterkte he meiz. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Frodo, heel veel sterkte.

Als sponsor ben je niet verantwoordelijk

voor iemands nuchterheid.

Maar moeilijk blijft het.

Ik heb Made gelukkig even kunnen

spreken voordat ze vertrok,

en vond haar ondanks haar

ontreddering heel kalm en moedig.

Vertrouwen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Frodo,

Voel je a.u.b. niet schuldig doordat je misschien anders had moeten handelen of meer moeten doen voor Madeliefje. Dat is jezelf schuldgevoelens aanpraten waar Made niets aan heeft en jij jezelf pijnigt door deze gedachte. Made heeft goed gehandeld door bijtijds aan de bel te trekken. En ik ben er van overtuigd dat jij met jou zachte lieve woorden Made heel goed geholpen hebt. Kom op joh.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom ook nog even schrijven op mijn desktop omdat ik op mijn mobiel las over

Madelief :present:

Mooi dat je er meteen werk van hebt gemaakt; heel veel sterkte in de kliniek.

Wat een heftige dag vandaag op het forum, maar tegelijk blijkt dat de ondersteuning er ook is!

Moet zeggen dat het forum aan kracht heeft gewonnen in de jaren.

Eén verschil met eind 2009 toen ik het voor het laatst heb bezocht, is het aantal mensen wat hier actief is...zou haast zeggen hoe meer zielen hoe meer vreugd, ook al klinkt dat op een dag als vandaag misschien ongepast.

Er zijn gewoon meer mensen die delen/helen en dat is pure winst!

Ook al is het virtueel het komt binnen, alles wat hier geschreven wordt.

Kan het nu ik wat verder in mijn proces zit en de drank ver weg is, emotioneel wat beter op afstand houden en wat bij de ander hoort bij de ander laten.

Maar ik voel de betrokkenheid nu op een dieper niveau en kan/wil daar meer mee doen, dan waartoe ik voorheen in staat was.

Wil ondersteunen en hoop daarom dat ik ook ondersteunend kan zijn.

Ben blij dat ik heb besloten hier weer terug te komen.

Ieder van jullie is meer dan de moeite waard.

Weet nog van mijn AA tijd en de tijd dat ik hier regelmatig postte, dat ik me altijd weer verbaasde over de veerkracht van mensen, de diepgang van de mensen maar vooral ook de gevoelige mens die ik ben tegengekomen.

Dat maakt, dat ik me hier onder gelijken voel...nog steeds.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop, dat het ertoe doet Diesel maar verwacht niets.

Dat heb ik wel afgeleerd...ook naar mezelf toe ;)

Dank je, jij ook smakelijk als je nog moet eten.

Mijn lief kookt vandaag....gewone kost deze keer, èrpel, greunte, vlees...rode kool nog wel, vroeger zei men dat ik daaruit geboren ben :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...