Spring naar bijdragen

Vrijdag 9 november 2012


Har

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 413
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Filmpies... hoef ik niet te zien. Bij mij in de straat woont een heel dun, geel persoon met dikke buik. Cirose, acute lever... brrrr. Ik zie die persoon bijna iedere dag en soms help ik met dingetjes. Klinkt cru, maar voor mij toch ook een stukje motivatie het niet zo ver te laten komen.

@Jopie t.a.v. Johan W... ik ben het met je eens. Ik heb die collectieve schriftelijke verontwaardiging en onbegrip ook eens over me heen gehad. Ik werd toen gewoon verkeerd begrepen.

@Johan W.... ik werd toen verkeerd begrepen. Maarrrr... ik begreep de anderen ook verkeerd en reageerde te heftig. Wil ik nog aan toevoegen dat ik denk dat dit forum bedoeld is voor iedereen met een probleem t.a.v. alcohol; jou, mij iedereen. Ik denk misschien zelfs wel dat die gele mensen met kapotte levers niet eens meer op een forum schrijven, maar op een meer intense manier bezig zijn met hun gezondheid en het in stand houden van hun leven/lever.

dus.. *_*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal,

Op twee na zijn alle collectebussen eindelijk op hun plaats! Het zat niet mee deze keer.

Vanmiddag toch leuk bij de kindertjes geweest. Ze waren te moe om voorgelezen te worden, maar we hebben veel Nederlands gesproken door zgn. telefoongesprekken. Was erg leuk. Vroeger dacht ik dat ik geen fantasie had, maar met die kinderen kan ik toch hele verhalen verzinnen.:)

@ Kirky: lachen om je postings. Ik zie dingen altijd voor me. Die winter voor je deur...:D

@ Wijfie: hallo Wijfie. Hoe gaat het met je?

Jootje en Krekel en Madeleine weer op het dagpact. Hoeraa!

Nu eerst verder lezen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...