albertina Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Truste Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Welkom terug Madelief, goed dat je het hebt weten te beperken voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 zo druk hier??...even terug lezen hoor geef me even een half uurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 ach ik doe het ook niet.. zit net een lachfilm te kijken over Noah met z'n Ark en bij mij lopen de tranen over m'n wangen, bah! ik ga naar bed.. truste mensen.X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Goedenavond Madelief weer veilig op eigen honk goed dat je meteen aan de bel had getrokken Made Kirky, fijn voor jullie klinkt als weer wat betere tijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Kirky, Proficiat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Fijn voor jullie, Kirk! Dus taart na bijschrijving? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Wow Kirky, dat moet een goed gevoel zijn. Een overwinning van jewelste. Financiele problemen het grootste struikelblok in een mens zijn leven, veel narigheid vloeit daar uit voort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Makkelijk Kirk, jij hebt natuurlijk die foto van jezelf hangen! Je zou hem aan Jopie uitlenen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 ging wat fout, komt later wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Apple, vloertje geboend? Kleedjes uitgerold? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 @Filmpies... hoef ik niet te zien. Bij mij in de straat woont een heel dun, geel persoon met dikke buik. Cirose, acute lever... brrrr. Ik zie die persoon bijna iedere dag en soms help ik met dingetjes. Klinkt cru, maar voor mij toch ook een stukje motivatie het niet zo ver te laten komen. @Jopie t.a.v. Johan W... ik ben het met je eens. Ik heb die collectieve schriftelijke verontwaardiging en onbegrip ook eens over me heen gehad. Ik werd toen gewoon verkeerd begrepen. @Johan W.... ik werd toen verkeerd begrepen. Maarrrr... ik begreep de anderen ook verkeerd en reageerde te heftig. Wil ik nog aan toevoegen dat ik denk dat dit forum bedoeld is voor iedereen met een probleem t.a.v. alcohol; jou, mij iedereen. Ik denk misschien zelfs wel dat die gele mensen met kapotte levers niet eens meer op een forum schrijven, maar op een meer intense manier bezig zijn met hun gezondheid en het in stand houden van hun leven/lever. dus.. *_* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Hahaha, ik wou ook die foto van jou Kirk! Maarrehhh...hoera, gefeliciteerd, een keerpunt in je leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 @Madelief... ben blij dat het goed is afgelopen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Zal inderdaad weer even wennen zijn Kirky en dan weet je het vaak ook weer extra te waarderen inderdaad een hoofdstuk voor jullie om weer af te sluiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Kirky, mooi man en dan ook net voor de feestdagen, ook al is het geen vetpot, maar wel die van jullie om dan zelf te vullen, werk je ook hard genoeg voor tenslotte, en zelf ook te nuttigen zoals jullie dat willen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Dan hebben jullie het goed gedaan, Kirky. Zal een goed gevoel geven. Al moet ook deze situatie weer wennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Hop! Dag 5 nuchter. Minder brak, minder dizzy, bloeddruk weer keurig, maar wel pijn in mijn polsen (?raar?) Check Ô_Ô x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Mooi om te lezen juist Kirky! Sieraad die polsen hoeven niet meer zo vaak te heffen he dus aftrainen met wtaer of thee oid dan blijven de spieren soepel en sterk:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Ik zei net iets captain... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 @jane. Pfffrt, hahaha! Dat is het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Kirk... heb even je dingen gelezen en felicitaties zijn op hun plaats! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Goedenavond allemaal, Op twee na zijn alle collectebussen eindelijk op hun plaats! Het zat niet mee deze keer. Vanmiddag toch leuk bij de kindertjes geweest. Ze waren te moe om voorgelezen te worden, maar we hebben veel Nederlands gesproken door zgn. telefoongesprekken. Was erg leuk. Vroeger dacht ik dat ik geen fantasie had, maar met die kinderen kan ik toch hele verhalen verzinnen. @ Kirky: lachen om je postings. Ik zie dingen altijd voor me. Die winter voor je deur... @ Wijfie: hallo Wijfie. Hoe gaat het met je? Jootje en Krekel en Madeleine weer op het dagpact. Hoeraa! Nu eerst verder lezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Slaap lekker en mooie dromen iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Weer mooi getekend, Kirk. Je bent wel kritisch op jezelf. Want ik zie geen fouten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden