VM1 Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Wie begint??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Weer een hoop mooie postings.Ik kan nu niet op iedereen reageren: te moe. @ Wijfie: wat moeilijk, die onrustige, agressieve buien van je man. Ik weet hoe het voelt. Je zit continu uit je ooghoek te kijken hoe het gaat, weegt je woorden. Mijn vader had een dergelijk probleem. Heel vermoeiend en eng als het in de auto gebeurt. @ Lavendel: gisteren schreef je iets over alleen maar uitrusten van inspannende dingen. Dat zette me wel aan het denken. Ik ga er besliste beter op letten. Bedankt. Felicitaties voor alle mensen met een bijzondere dag. Ik herinner me Marc met twee weken en Sieraad met een week. Ik vergeet ook nog mensen maar voor iedereen een aanmoedigingsboeket. :present::present::present::present::present::present: @ Krekel: ook deze ontgifting gaat over. Hou vol! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Ik durf niet, daar hebben we hier altijd de vaste mensen voor... en daar hoor ik niet bij. Ik zoek ook ff, VM! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 alle begin dan CK!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 @ Borrie: ik zie je meteen in gedachten voor de spiegel staan... Je hebt het goed gedaan Bor, niets gedronken vandaag. Je aan het zondagavondpact gehouden. Ik lees het nu pas, anders had ik me voor de gezelligheid even bij je aangesloten. @ MM: fijn dat het goed gegaan is vanavond. @ Kirky: waarom werd je chagrijnig? Ik lees niets bijzonders. Nu ga ik eerst naar Raymann kijken. Daarna het laatste stukje lezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Ik meld me maar droog af voor vandaag. En ga maar slapen. Voel me onzeker vandaag en genegeerd worden hielp daar niet echt bij. Welterusten mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Zoiets moet je kunnen, ik in elk geval niet... Slaap lekker allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Hallo goeienacht lieve frummers, Hey VM, Long time no see, Hoe ist in de stille Kempen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Ik ga naar bed truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Over 3,5 uur gaat mijn wekker weer af Dus truste allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Slaap zacht allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Net een leuke alco-comedy gezien heerlijk om daarin mee te leven erom te lachen en toch zien wat de AA voor de hoofdrolspeler betekende en ja dat hij verliefd werd hielp ook. slaap lekker allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 @ Kirky: nu weet ik nog niet waar je chagrijnig om was, maar hoop in ieder geval dat het overgewaaid is. @ Madeleine: lees de woorden van Wijfie. Ze dacht ook dat ze genegeerd werd, maar je postings en de hare worden wel degelijk gelezen hoor. Morgen een betere dag toegewenst. Ik haak nu ook af. Heb het droog gehouden. Slaap lekker en tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Hoe heet ie, Jane? Ben dol op lachen èn dol op AA, feest dus. Ik heb er weer een nieuwe verslaving bij vrees ik.... facebook. Laten we het maar op "peerpressure" houden. Heintje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 daar is heintje ook weer:D You kill me RTL7, 22.10 u, misschien uitzending gemist? of downloaden maar kopen zou ik m niet eerlijk gezegd. en nu echt truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Originally posted by: SmikkieHuttula waarom zo vroeg?De mijne gelukkig pas om 5.30:(Trusten.quote> dat heet vroege dienst....toen ik nog dronk had ik er een hekel aan...kon nooit mijn roes uitslapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden