Spring naar bijdragen

Zondag 11 november

Har

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 215
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Weer een hoop mooie postings.Ik kan nu niet op iedereen reageren: te moe.

@ Wijfie: wat moeilijk, die onrustige, agressieve buien van je man. Ik weet hoe het voelt. Je zit continu uit je ooghoek te kijken hoe het gaat, weegt je woorden. Mijn vader had een dergelijk probleem. Heel vermoeiend en eng als het in de auto gebeurt. :heart:

@ Lavendel: gisteren schreef je iets over alleen maar uitrusten van inspannende dingen. Dat zette me wel aan het denken. Ik ga er besliste beter op letten. Bedankt.

Felicitaties voor alle mensen met een bijzondere dag. Ik herinner me Marc met twee weken en Sieraad met een week. Ik vergeet ook nog mensen maar voor iedereen een aanmoedigingsboeket. :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

@ Krekel: ook deze ontgifting gaat over. Hou vol!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Borrie: ik zie je meteen in gedachten voor de spiegel staan... Je hebt het goed gedaan Bor, niets gedronken vandaag. Je aan het zondagavondpact gehouden.:D

Ik lees het nu pas, anders had ik me voor de gezelligheid even bij je aangesloten.

@ MM: fijn dat het goed gegaan is vanavond.

@ Kirky: waarom werd je chagrijnig? Ik lees niets bijzonders.

Nu ga ik eerst naar Raymann kijken. Daarna het laatste stukje lezen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Kirky: nu weet ik nog niet waar je chagrijnig om was, maar hoop in ieder geval dat het overgewaaid is.

@ Madeleine: lees de woorden van Wijfie. Ze dacht ook dat ze genegeerd werd, maar je postings en de hare worden wel degelijk gelezen hoor. Morgen een betere dag toegewenst.

Ik haak nu ook af. Heb het droog gehouden. Slaap lekker en tot morgen.

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...