lavendel1 Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Tina, zo had ik je even goed liggen, hé Wou alertheid wat activeren, gaat meestal beter met klein schokeffectje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Goedemorgen, Zit een beetje met Adam in m'n maag. Het gaat duidelijk niet goed. Ben geen maatje, maar wel een mede oudgediende. Geen idee, hoe de beste man te bereiken en dat stemt niet vrolijk. Verders weet ik het ook niet. Moet hij maar schrijven voor het mis gaat. Ik voel me knap machteloos.Pffff Het is niet niets. Ga een beetje opstarten. Een fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Wat Adam betreft, ik ben er ook niet helemaal gerust op. Al dacht ik heel even dat het typische Adam humor was. Niet dus. Bolletje mis ik ook. En hier gaat het zoals het gaat, 't is even niet anders, worstelen en weer boven komen. Komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Goedemorgen allemaal, Zowaar vandaag een hele vrije dag en ook nog eens helemaal geen plannen. Zeldzaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Ola. Adam, take care. Bellen voor men gaat bestellen he! Pas op he, anders moet ik je slaan! Heb een fijne dag allen. En ook al istie niet zo fijn, houdt moed. Dat probeer ik ook te doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Jopie, het gaat even zoals het gaat. Zoals ons Albertje al schrijft: Ik worstel maar kom boven. Altijd! Ik leef per dag, meer kan ik niet doen. Ik tel mn zegeningen, dat helpt. En voor de rest somber ik een beetje door. De zon schijnt, das fijn. Ben paar dagjes met mn lief op de hobbel. See u later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Adam zal zich wel melden, hij schrijft hier niet voor niets. Heb vertrouwen. Alst niet goed gaat kunnen we altijd nog huilen met z'n allen. Doeiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Zowaar om half 12 al aan de soep, ik voel me nu ellendig, misschien knapt dit me een beetje op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 inderdaad, Bolletje?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Goedenmorgen forumpiepels. Voor Adam en Hanneke, er komen alijd weer betere dagen, dus hou vol... Ik weet het, makkelijk gezegd, maar het is een waarheid als koe nu eenmaal. Ondanks dat ik om half elf ben gaan slapen gister en er pas om half elf uitkwam heb ik een enorm katergevoel. Koppijn, hartkloppingen, vermoeid. En nu ik het zo bedenk, gister had ik al een koortsgevoel. Dus ik hoop niet dat ik ziek wordt, dat kan ik echt niet gebruiken. Straks maar gewoon naar het werk en we zien wel waar het schip strand. Tnx voor de koffie! En hou jullie taai... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Even Adam een hart onder de riem steken. Neem niet het leed van de hele aardbol op je schouders. Heb vertrouwen en hou je haaks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Sabine Albert Lytse MM Krekel Summer adam Truitje Lavendel Sammy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Mijn eerste stopdag weer. Ben letterlijk de uren aan het tellen. Vandaag de dagbehandeling afgezegd dankzij kater, dankzij mezelf dus. STOM STOM STOM! Adam en Hanneke een dikke voor jullie. Natuurlijk voor iedereen die het moeilijk heeft een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Komaan Liesje, je kan het! Verspil geen tijd meer en zet je tanden erin. Lees anders je oude postings nog is? Dat vind ik nog al eens een eye opener. liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Das een goeie 'lavendel! Thnx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Hanneke ouders maken fouten,keer op keer. Het zijn geen goden, maar gewoon mensen. Helaas kan zo'n houding na jaren dramatische invloed en gevolgen hebben voor de gezinsleden, de kinderen. Mijn ouders hielden me 'klein' (nog netjes uitgedrukt) en verweten me later dat ik zo 'klein' was. En geen commentaar anders was ik ondankbaar. Ik hunkerde op latere leeftijd nog steeds naar de aai over de bol van ma, het is bij de hunkering gebleven. Als je geen liefde hebt kun je geen liefde geven. Het geheel voelde aan als werd ik dubbel gestraft. Ik kunt je ma niet veranderen, ze zal je blijven behandelen als klein kind waarschijnlijk ook omdat ze niet anders kan. Als je dat maar inziet kun je afstand nemen of los laten. Ik heb mezelf min of meer in bescherming genomen door afstand te nemen van mijn ouders. Afstand nemen of los laten is iets anders dan in de steek laten. Pijnlijk ervaring Hanneke, je zou toch het liefst wensen dat je moeder je beste vriendin was, maar spijtig genoeg is dat niet altijd zo. Ga maar eens na in hoeverre dat van invloed is geweest op je drankgebruik. Kalmte moed en wijsheid Hanneke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Middag, ging Bollie niet iets doen met haar schoonzus? Of was dat niet vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Heb even een paar dagen forumvakantie gehouden, en zit nu op de bus. Zal vanavond wel even een berichtje schrijven hoor. Maar alles gaat hier goed en heb heb droog gehouden dus geen zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 RLiesje wel ervoor zorgen dat je dagelijkse beslommeringen niet in gevaar komen door je drankgebruik.? Dan hoef je jezelf geen verwijten te maken en schuldig te voelen. Op die manier staat de fles minder reikhalzend om het hoekje te wachten op gezelschap. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Goedemorgen alle, het kan nog net. Ik heb heerlijk gewandeld, dat was er vorige week niet van gekomen en ik merkte meteen dat ik stijver werd. Nu eerst even teruglezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Fijne dag allemaal. Ik ben weg. Nog veel te doen vandaag. Wel binnen het mogelijke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 ok Bol, sorry, rij maar lekker verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Rudy Morgen weer braaf naar de dagbehandeling. Nu mijn houten kop bestrijden met vele liters water. En me hier melden. Helpt me echt! Nog even verder lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 @ Summer: goed dat je weer op de dagdraad meldt, al is de reden minder leuk. Je hebt pas verloren als je blijft liggen meis. Ga er weer voor, het is niet anders. Vandaag nemen we de eerste niet!!! @ Madelief: ik hoop dat je vandaag een goed gesprek kunt hebben en dat je wat hebt aan de hulp die je zult krijgen. Je hebt de crisis zo goed aangepakt. Je weet het hè: ik denk aan je, dubbel! @ Borrie: maar je hebt het ondanks alles toch droog gehouden! We gaan weer fris aan de week beginnen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Nog niet helemaal bijgelezen, maar nu eerst eens in bad, na de wandeling. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden