Spring naar bijdragen

woensdag 14 november


Diesel

Aanbevolen berichten

Sha van harte meid. Een jaar wat goed hé? :sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present:

en Kamé natuurlijk ook hé? Want de eerste maanden zijn wel; het moeiliijkst vind ik. Voor jou een grote bos. :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: en een groot :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 313
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Emma,

Ben uit bad hoor! :D

Het gaat langzaam de goede kant op.

Zoals je weet ging er even iets goed mis hier.

Morgen een intake en dan een behandelplan.

Alleen met de AA, hoe veel ik er ook aan heb,

lukt me dus niet.

Dan maar meer hulp vragen he?

Fijn dat het met jou zo goed gaat.

Het doet me goed dat te lezen.

Ik ga wat freubelen hier, beetje rustig aan doen.

Iedereen een hele fijne zonnige dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Emma:present: wat een ellende dat dat je zo opjaagd zeg, snap het wel en vaak en nog steeds wel last van. Maar kan me niet zo uit me slaap houden dat ik er het zo moeilijk mee kan hebben. De bank vraagt jou toch ook niet, hallo mevrouw u hebt nu geld op uw rekening staan en wel iets meer dan "normaal" is het nu geen tijd om wat leuks te gaan doen, want wij doen er ook nog rente bij ;) Nee alleen maar dreigen want zij zijn de baas pffff en het is al halverwege de maand, dus deze maand is het aangevult en dus hebben ze met kerst echt wel wat te eten hoor. Nou hoop dat je toch een beetje je rust kan vinden hoor :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen mensen,

'k ben wat chagrijnig, dus is 't beter voorlopig niets neer te typen. In mismoedige mijmeringen hebben we 't spreekwoord'lijke broertje dood, hmm?

DAGPACT

Albert

Lytse

Snoepje

Erik

Borretje

Sabine

Madeleine

miranda

Kreukel

MarQ

Gunn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Diesel, er zijn mensen die niks van zo'n brief aantrekken.

Die denken gewoon, komt wel goed, ze wachten maar even maar ik zit zo niet in elkaar.

Noorderlingen voelen zich dan meestal snel opgejaagd, westerlingen niet, die zijn makkelijker.

Ik heb mezelf er ook alleen maar mee wat ik kan aan de situatie niks veranderen, dus waarom zou ik me nou zo druk maken?

Over twee weken is het plaatje heel anders.

Stom eigenlijk he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ben weer terug van meneer de huisarts.

Ik ben goed voor het terugdringen van de uitloop. Drie minuten ben ik binnengeweest, haha. In Januari mag ik nog eens langskomen. :P

Mijn vader vroeg me net hoe mijn sollicitatiegesprek is gegaan. De man wordt oud, want ik heb inmiddels nu wel tien keer gezegd dat, dat pas volgende week is. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Bollie, weet je wat het ook is?

Ik moet er gewoon meer op uit gaan. Ik ben veel thuis als ik vrij ben en thuis zit je gewoon meer te malen.

Ik heb me een slag in de ronte gewerkt en ben nu wat meer vrij, doe het huishouden en ik kook elke avond een lekker maaltje.

Ik moet eigenlijk zometeen de auto pakken en er eens lekker op uit gaan, dat verzet je zinnen.

Wat weet ik het allemaal goed he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet ik me toch even bijna een breuk lachen met kreukel!

Goedemorgen trouwens iedereen! Ben weer fier vandaag op mezelf: 7.15 was ik al lekker aan het lopen in het mistige park: start to run lesje 8.

Sha :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Kameleon, geweldig toch dat je zo een tekst kan schrijven :light::heart:

Eric, jouw tekst lees ik tijdens de dag graag door. Ben benieuwd.

Ben bijna twee weken verder na mijn uitschuiver en heb met zn momenten nog veel last van hevige trekmomenten. Als ik 's morgen 's opsta ben ik dan weer reuze opgelucht dat ik niets gedronken heb. Vermoeiendddd!!!! Balen!!

Verder omhels ik iedereen hier! We doen het toch maar!

Nu even dagpact zoeken....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Emmaroos

Ik heb mezelf er ook alleen maar mee wat ik kan aan de situatie niks veranderen, dus waarom zou ik me nou zo druk maken?
Over twee weken is het plaatje heel anders.
Stom eigenlijk he?quote>


eigenlijk wel he en zo jammer in zo'n geval
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Em.:present: Ik heb van de week ook maaldagen gehad. Zeker toen ik in bed lag. Voor mij is het toch belangrijker dat ik dan leer omgaan met de situatie dan er op uit trekken en iets leuks doen. Daarmee was mijn probleem niet opgelost. Wat voor mij heel duidelijk was is dat ik de situatie niet als slachtoffer in mijn gedachte was maar dat ik heel duidelijk mezelf anders op moet stellen in dergelijke situaties. Toen ik eenmaal heel anders tegen de situatie aan ging kijken werd de spanning ook veel minder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Gunn
Goedemorgen mensen,

'k ben wat chagrijnig, dus is 't beter voorlopig niets neer te typen. In mismoedige mijmeringen hebben we 't spreekwoord'lijke broertje dood, hmm?

DAGPACT

Albert
Lytse
Snoepje
Erik
Borretje
Sabine
Madeleine
miranda
Kreukel
MarQ
MM
Gunnquote>


Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...