Spring naar bijdragen

woensdag 14 november


Diesel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 313
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Net weer even bij mijn behandelaar van het VNN geweest en heb even lekker van me af kunnen praten, dus kan jullie ontzien vandaag :) Zit nu even in de bieb waar ik lekker ongestoord kan lezen en typen zonder dat ik bang hoef te zijn dat iemand over mijn schouder meekijkt ;)

Vanmorgen op 6 woningen gereageerd, nu maar hopen dat ik er 1 kan krijgen, ik vraag niet veel zolang het maar twee slaapkamers heeft :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Allen!

Ik ben weer terug, en ik heb het droog gehouden, wat zeker niet makkelijk was,

pfff.... wat vind ik het moeilijk om niet te drinken nu....

Ik slik extra refu en zie als een berg op tegen de december maand :(

nu genoeg geklaagd, vakantie was wel oke, mooi weer, ,mooi eiland, maar ik heb een rare moeder, en daar kom ik steeds meer achter,

ik moet daar echt los van komen...

werk aan de winkel dus...

Sha van harte met je jaar droog :present:

en Snoep , knap van je deze beslissing! ik zou zelf nooit meer een relatie met een drinker of gebruiker meer willen, daar begin ik nooit meer aan,

ook daar ben ik me van bewust,

als niet drinker hoor ik niet meer bij de drinkers, ik voel me ook eigenlijk niet meer bij ze thuis, dus daar zal wat anders voor in de plaats mogen komen,

ach... niemand kan in de toekomst kijken,

verder ben ik niet bijgelezen,ben beetje grieperig, ga nog uurtje slapen alvorens weer te gaan werken

Fijne dag Frummers!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaaaaa!

Ik was de afgelopen dagen best zenuwachtig, maar dat begint gelukkig te verdwijnen. Nu alleen nog een goed gesprek neerzetten, Dinsdag. :)

Ben trouwens net naar de supermarkt geweest. Boodschappen gedaan voor een week. Lang geleden dat ik dat heb gedaan. Normaal zouden de weekboodschappen een reden zijn om een kratje bier meenemen, want boodschappen zijn duur en wat doet een kratje nu helemaal? Maar bedenk me net dat ik daar helemaal niet mee bezig ben geweest in de supermarkt. Moest zelfs nog door de schappen heen, want ze hebben de conserven en aardappelpuree er naast geplaatst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb het advies gekregen om hier iedere dag iets te schrijven maar wéét niet iedere dag iets om te schrijven !!

soms ben ik zó positief maar vind het dan niet gepast omdat iemand het heel zwaar heeft en soms ben ik heel somber en vind dát dan ook weer vervelend om te melden omdat het met sommige dan juist zo goed gaat dat ik dát niet wil verzieken .

ja ja , zó kom ik nooit ergens :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAGPACT

Albert

Lytse

Snoepje

Erik

Borretje

Sabine

Madeleine

miranda

Kreukel

MarQ

Gunn

Mark

Madelief

MM

wervelwind

RL

Allereerst een mega knuffel aan Sha en Kameleon. Goed bezig zeg! :heart::present::musicnote:

Ik ben nog niet helemaal bijgelezen, maar voel me stukken beter vandaag, mijn eerste dag droog zit erop en de bijwerkingen van de phenegan zijn weg (met als gevolg dat ik minder slaap), ik heb maar een paar oxa's waar ik het mee moet doen... Vannacht wel een redelijke nacht gemaakt. Net terug van dagbehandeling, beetje zitten freubelen op een hometrainer, mag van de fysio niet badmintonnen, wat we daar altijd doen. Nu droog blijven, ik wil vanavond met de groep gaan hardlopen.

Knuffies

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Maura,

Soms helpt het juist om dan te schrijven want je kan die ander doordat jij je goed voelt, een beetje helpen om zich ook wat beter te gaan voelen.

En altijd schrijven als je je niet lekker voelt, ook al heerst er op het forum een prima sfeer.

Dit is al vaker gebeurd hoor en dan zal je merken dat het forum zich gelijk richt op jou.

als je niet zo goed weet wat je moet schrijven, dan schrijf je wat je die dag mee gemaakt hebt.

ja mag hier ook aandacht vragen hoor, je bent een forumlid.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag gefrummelde

Allereerst allemaal bedankt voor de felicitaties

ik was vanmorgen al vroeg naar mijn werk

weer de eerste vroege dienst sinds weken

en de langste ook

eerst even een uurtje slaap erbij pakken nu

en dan ga ik later nog even terug lezen

ik kom vandaag zeker weten nog terug.........

nu eerst werkkleding uit

en hoofd op het kussen :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...