nancy Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 DAGPACT mark Snoepje Borretje Albert Lytse MM miranda wervelwind Nova Marq Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Ach Rapi, zo hou je je nestje ook lekker netjes hoor, maar ja dan wel in "gebroken" wit (das toch jammer he) , toch. Hoe zouden de Duitsers of Engelse dat vertaald toch noemen dan ? Shöne Hause in Gebrauchen Weiss ? A beautifull house in Broken white klinkt toch als schilderij met krakkeluren, wat echt gerestaureerd en opgeknapt moet worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Goeie morgen, dag 10 voor mij...wie had dat ooit gedacht dat ik dit zo in de gaten moest houden maar begin het wel een goed plan te vinden DAGPACT mark Snoepje Borretje Albert Lytse MM miranda wervelwind Nova Marq Kreukelig liefs en fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Diesel....mijn schilderstalent niet uitlachen, hoor ! ben goed bezig en begin het zelfs leuk te vinden ! engels: off-white frans: écru wel minder romantisch dan jouw vertaling hay, Krekeltje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Gwen, Kame...dank jullie. ik hobbel door... en nu die luie hond eruit voor de "lange"wandeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Haaaaaa die Lenie!!!!!!!!!!!!!!!!!! Niks hobbelen, je hebt het maar mooi gehaald! 5 maanden, gefeliciteerd!!!!! Een slinger voor jou: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Lenie!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Lenie, gefeliciteerd! DAGPACT mark Snoepje Borretje Albert Lytse MM miranda wervelwind Nova Marq Kreukelig Madeleine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Goedemorgen allen, kan nog net. Ík wil ook een krant. De mijne is het hele jaar door goed bezorgd en nu al 3 keer niet in 2 weken. Dan wordt je abonnement verlengd! Gelukkig kan ik hem dan nog op de pc lezen, maar toch! Die klompendans. Leuk hoor. Ik heb vroeger veel gevolksdanst. Nederlands was niet mijn favoriet, maar ook de horlepiep kwam voorbij! Eerst verder lezen nu. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Originally posted by: Apple@Krekeltje hoe was de schilderles!!Dag 10! Je gaat goed.quote> Hai!was heeel fijn om er weer te zijn.. een beetje "benauwende" reis.. werd platgedrukt door oranjefans in de tram.. veel bier veel gedoe en nog niet helemaal sterk op de poten dacht ik wel even.... als ik maar aankom daar.....en jij nog twee dagen volgens mij en dan heb je twee maanden binnen toch?en Lenie van harte met je vijf maanden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 @ Romualdus: wat klinkt dat heerlijk, je Indonesische avontuur. Hier is het te koud voor de tijd van het jaar. Als je dat weet, dan kan jij extra genieten. @ Snoep: het zal moeilijk worden, dhet eerste weekend alleen. Kan je niet iets gaan doen? Er op uit? @ Borrie: ik begrijp dat je gespannen bent en dat het goed moet gaan dit weekend. Je weet het zelf ook wel, dat je er zo eigenlijk steeds meer druk op zet. Voorkom dat maar eens hè. Ik zou zoveel mogelijk tevoren doen: de boodschappen, vrijdagavond indien mogelijk alvast hapjes klaarmaken en dat soort dingen. Bezig blijven in ieder geval. Ik heb gemakkelijk praten natuurlijk. Ik wens je veel sterkte en blijf positief: het gaat goed en het wordt een hele gezellige dag! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 he Smik wat zonde! kan je rest niet weggooien of ga je niet voor helemaal geen drank meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 dank jullie!! SMIK!!!, wat doe je nou?? sufferd!! het is/kan/mag geen excuus zijn!! hop weg gooien die bende! ( zo ik heb gesproken ;-) ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 @ Miranda: We zijn niet tegelijkertijd op het forum, maar gisteren vroeg ik je nog of je niet wat meer wilde delen. Ik ben er in ieder geval blij mee. Je hebt al gehoord dat er een apart draadje is voor Baclofen. Madelief en Will hebben er volgens mij ervaring mee. Jammer dat je nog steeds zoveel trek hebt. Wat doe je dan op dat moment? @ Truitje: je bent pas een loser als je blijft liggen. Bijna niemand redt het in één keer, zonder een keer in de fout te gaan, om te stoppen. Vandaag zie ik je hopelijk weer op het dagpact (nog niet helemaal bijgelezen, dus misschien sta je er al op). BamBam zei laatst: eerst bellen dan pas bestellen! Meld je hier als je het moeilijk hebt. Daar is het forum voor. Enne: niets in huis halen! Zet hem op meid. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 ja joh... van die bende af en ertegen aan, dat tussen wal en schip hangen... wat een ellende je komt helemaal nergens meer toe hopp dat het je lukt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Wow Smikkie! Weglopen is niet de oplossing. Ga maar lekker liggen, straks. Moet bekennen dat het voor mij heel confronterend was. Ik las mezelf compleet in het verhaal van Smikkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 kop op hoor man!! spreek je later oke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Lieve Smikkie, Dit is al vaker gebeurd hé kerel? En ook weet je al wat de afloop is, morgen een flinke kater. Daar hoef je niet eens zoveel voor te drinken hoor, je gaat je morgen knap beroerd voelen. Ja en je hebt al gedronken, dus, en dat weet ik uit eigen ervaring, is het erg moeilijk om te stoppen. Jammer echt. Toch blijf ik je een lieverd vinden en hoop dat je het inderdaad bij enkelen kunt houden. Je doet jezelf zo'n pijn met die alc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Smik, op het draadje van de Baclofen las ik dat je iedere vrijdag naar de huisarts moest 4 weken lang om Baclofen te mogen krijgen. Als jij denkt dat dat je kan helpen zul je wel iedere vrijdag nuchter naar de huisarts moeten gaan denk ik. Misschien iets om je nu te beseffen? Aan de andere kant snap ik je ook wel hoor, het is niet niks om ineens zonder partner te zitten. Sterkte maatje, hou je taai. Er wordt aan je gedacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 @ Nova: goed gedaan meis. Elke keer als je niet zwicht wordt het m.i. de volgende keer iets gemakkelijker. @ Nance: jij hebt het dagpact weer gered. MarQ dacht dat hij vroeg was! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 [q Hé MarQ, voortaan even teruglezen hè, voor je zo enthousiast begint. Snoep heeft het dagpact al om 6.42 uur geopend... Je denkt toch niet echt dat je om 10.16 uur als eerste op het dagpact komt...?! Maar goed, ik zie dat Nancy je er al bij gezet heeft.quote> A3: Mark was zelfs nog eerder! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Smikkie, Jammer, snap het wel. Om mijn eigen kreet maar te gebruiken: het lost niets op. Voor nu slaap ze en gooi weg he die andere. Tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Yes yes ik heb het gedaan. Loop al een hele tijd te denken ik moet eens iets aan goeie doelen geven. Nu laat ik maandelijks een bedrag storten op Safe the childeren. Zag net een reclame van een zwaar ondervoed kindje dat, ondanks dat toch even een ontzettend mooie glimlach op haar snuitje kreeg. Daar werd ik toch emotioneel van, en dus heb ik nu actie ondernomen. Staat ook in dat je mutsjes kunt breien voor die kleintjes. Ga ik ook maar doen denk ik, heb toch zat wol over, en s'avonds voor de t.v. gaat dat makkelijk. Mensen ik voel me blij. Een heerlijk gevoel is dat, iets kunnen betekenen voor een ander die het echt heel hard nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 @ Lenie: van harte meis. Nu maar hopen dat de organen zich toch weer herstellen. :moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon: @ Smikkie: eerst de rest weggooien hè voor je gaat slapen. Sterkte en vanavond hopen we te horen dat je verder niet meer gedronken hebt. @ Miranda: sterkte ermee en leuk dat je antwoordde. Heb je bepaalde tijden waarop de trek toeslaat? Ik heb bijv. voor het eten een gevaarlijke periode en neem vlak daarvoor een kop bouillon. Een alternatief proberen te bedenken. Succes. Tot vanavond. Ik ga weer verder. Lunchpauze voorbij. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Oh ja goede middag allemaal. Ik heb een gat in de dag geslapen. Was nodig blijkbaar. Ik kom nu moeilijk op gang. Wel al brood gebakken, ruikt heerlijk nu. ZO een warme boterham jammie. Lenie, vijf maanden alcohol de baas geweldig. Gefeliciteerd.. Ik doe mijn best om dit over een anderhalve week te bereiken. Fijne dag, allemaal. Ik hijs me naar mijn kledingkast. Heb nog steeds de winterkleren niet tevoorschijn gehaald en daar is het nu echt wel tijd voor. Tot laterssss, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden