Diesel Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 ik kan die weer niet Kameo, zal eens nachecken voor je. Gaat over welk bindmiddel gebruikt is en mineralen en welke vetten etc etc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 De rust is hier voorbij dochterlief is opgestaan, loopt te dollen met de roemeense. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 @Apple: 2 maanden :present: Hou vol meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Kan het wel even voor je in een PB zetten, is makkelijker voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Draak dat is heel wat om uit te tikken. ik denk dat jet het via google ook kunt vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Een hele goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Laat het je weten Kameo, nu snel weg. Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Goeie morgen Smikkie. Appeltje hieperdepiep hoeraaaaaaaaaa. Kamé muizen zelf kweken? Dat doen veel mensen. Bij ons in Someren in het roofvogel centrum doen ze dat ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Goede morgen allemaal DAGPACT Krekel Wijfie Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Goeie morgen Ap. Hoe gaat het verder met jou? Geen bericht goed bericht??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgen allemaalDAGPACTKrekelWijfieAlbertLytseMadeliefquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Goedemorgen allemaal! Hier alweer veel geschreven. Heb gisteren net gelezen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Appeltje en Hanneke, GEFELICITEERD!!!!! Ik volg jullie hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Smik, Slaap lekker hoor! We komen er wel. Relativeren, ja dat is soms nodig. Ik heb wel alles gelezen. Nu zou ik in de hoogste boom kunnen vliegen, maar dat doe ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 DAGPACT Krekel Wijfie Albert Lytse Madeliefquote> Lavendel quote> En hipperdepiep aan alle jarigen!!!!!!! MM dank je voor je lieve woorden gisteren. Jen, alert blijven, meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Hey Lumbini, je kwam gisteren op nogal een jammerlijk moment op het dagdraadje. Hopelijk vind je je weg vandaag terug naar hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Originally posted by: lavendel1Hey Lumbini, je kwam gisteren op nogal een jammerlijk moment op het dagdraadje.Hopelijk vind je je weg vandaag terug naar hier?quote> Ja, dat hoop ik ook!Las het vanmorgen, het was op een vervelend moment.Welkom Lumbini. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Goeiemorgen mensen nieuwe dag nieuwe ideeen nieuw humeur we maken er weer wat van hier en nu:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Goede morgen allemaal, Wat een lekker dag vandaag, het is echt weer om buiten te zijn. Dus dat ga ik dan ook maar een lekker doen. Geniet allemaal van het mooie weer, en trek een dikke jas aan ;-) tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Jane, Je bent een lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Jopie, Werk ze. KMW toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Originally posted by: lavendel1DAGPACTKrekelWijfieAlbertLytseMadeliefquote> LavendelMMquote>En hipperdepiep aan alle jarigen!!!!!!!MM dank je voor je lieve woorden gisteren.Jen, alert blijven, meis!quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Goeiemorgen allemaal en welkom aan Lumbini, ja wat een vervelend moment om binnen te komen. Hoop dat het je er niet van weerhoudt om terug te komen. Ik ga weer even liggen. Heb ontzettende buikpijn, maandelijks ongemak dit keer heel heftig. Tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Ding Dong, bim bam beieren, de koster legt geen eieren. Nou zo ist hier even. Heb een hele fijne dag allen. Take care en ik wens iedereen kalmte, moed en wijsheid. Incluis mezelf want dan kan ik goed gebruiken! Nu rh en dan aant wark. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 MM met je voeten in heet water gaan zitten. Dan is het er zo hoor. Goeie morgen Bammie en Jopske. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden