Madeleine Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Gwen, het is dag negen alweer. Ik blijf wel continu met mezelf in gesprek. Tot in het vervelende aan toe. Maar ik red het vooralsnog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Sieraad, zo heb ik het ook een jaar gedaan. Maar het is toch niet makkelijk. We hadden hier vanochtend op de draad ook eengesprek over. Wanneer wordt het normaal om als nietdrinker tussen drinkebroeders van weleer te zitten. Of verdwijnen die vriendschappen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 17 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 goeieavond... oef melden bij een moderator...denk dat ik maar niet verder lees;)... fijne avond verder! meld me even af.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Madeleine, dag 9! Wil je niet je stopdatum eronder zetten.? Ik weet dat je hem al eerder hebt weg moeten halen.... Werkt wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 hahaha die Fibo. Ja dat weet iki, das al een tijdje geleden hé? Hoe is ie met jou joh. alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 @gwen... was familie... en pas dag 13... +_+ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Log even in om gedag te zeggen. Ik ga slapen, Tot morgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Easypeasy johan... na 30 jaar blijkt het tóch die knop te zijn, die je om moet zetten. Ik had het kunnen weten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Tot morgen Zonnetjes. Weer een beetje opgeknapt? Slaap lekker meis en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Is het in Nederland erg grof om te zeggen dat iemand "geschift" is? Bij mij is dat woord eigenlijk best lief bedoeld, maar ik kreeg er van de moderator een waarschuwing over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Het is ook een beetje algemene vraag, vooral aan de langer nuchtere frummers. Mijn familie is trouwens ook een deel van de drinkebroeders van weleer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Slaap zacht, Zonnetjes. Morgen weer een nieuwe dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Gwen, ik zat even te bedenken hoe ik het eronder moest zetten. En daardoor staat het er nog steeds niet onder. Maar 9 november was de dag. Even verder denken welke woorden ik eraan wil wijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Sieraad, dag 13, mooi toch? Ik ben ook lange tijd niet naar verjaardagen ef gelegenheden waar er flink op los gedronken wordt gegaan. Nu ga ik wel maar na een uurtje of twee heb ik het wel gezien. Ik voel me dan een soort buitenbeentje en heb ook niet echt meer iets met de gesprekken die gevoerd worden, een enkeling daargelaten maar ik ben altijd zwaar in de minderheid. Laatst kreeg ik de opmerking wanneer ik nu eens echt ging leven. Tja..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Hoi Jenneke, dat ligt ook aan de context, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 @ gwen... ah, okee, dan hoop ik ook wel een antwoord te krijgen van lang gedienden. @jen.. het blijft irritant met die schuttingtaal en moderators. Heb af en toe best zin om even lekker grof en bijdehand tekeer te gaan. Maar ber er al wat aan gwend nu. Ik heb een goudschaaltje aan geschaft waarop ik mijn woorden voor dit forum eerst zorgvuldig kan wegen, hehe Ò_Ó Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Tina, wat een onprettige opmerking was dat. Van je af laten glijden maar. Je weet wie het zegt. Ik ga ook altijd eerder weg, vooral omdat ik me verveel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Klopt wel gwen. Wellicht was de intentie van mijn posting niet helemaal duidelijk. 'k Zal ook wel niet de enige zijn die gisteren een waarschuwing kreeg. Van de ban van Hannah snap ik niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Het wordt echt tijd voor een nieuwe laptop. Derde keer vandaag dat hij het opgeeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 @johan... vergeet ik je van de weeromstuit te bedanken voor je compiment.. bedankt voor je compliment! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Sieraad, je kunt in het dagelijks leven toch al heerlijk grof en bijdehand zijn? Kun je hier fijn oefenen hoe je sereen, kalm en nuchter de mensheid kunt benaderen. Ook leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 @sieraad, ik vind het ook redelijk irritant. Alsof je een gedeelte van je woordenschat moet negeren. Maar goed, we zullen maar niet zeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Zo is dat gwen... maar wel met gepaste tegenzin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 @ jen.. en dan ook nog eens dat deel waarmee de beste grappen gemaakt kunnen worden. Echt een gemis, want ik ben vet grappig ~_~ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Nah, dat websitegepruts wordt niks vanavond. Ben er weg mee, lekker slapen ook. Welterusten iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden