bolletje Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Dat moeten we vieren. Vonnie is weer terug. Wie taart? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Lieve Borretje, Wat een integer bericht heb je gestuurd En wat heeft het me geraakt Ja ... Je erkent zelf dat je verkeerd geleefd hebt En dat is het goede begin voor verandering. En daarom zullen jij en je zoon sterk worden Je hebt de kans en je krijgt de kans opnieuw met hem te beginnen Goddank Probeer niet achterom te kijken Maar geniet van wat er nu is Ik heb respect voor je Liefs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Bor, wat klinkt dat een ongelooflijk stuk beter dan een paar maanden geleden..... Heerlijk. Madelief, was inderdaad heerlijk. en ja... beetje afkicken is best goed, ook van het forum:) Aakie, niet wegzakken hoor, lekker aan de slag dan maar. Ik ga denk ik maar eens mijn jas aantrekken en er lekker op uit met de hond. Alle geluiden komen veel gedempter over als het mist... vind ik eigenlijk best fijn.... Luitjes, fijne dag verder, laterrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Lieve Borretje, Wat een integer bericht heb je gestuurd En wat heeft het me geraakt Ja ... Je erkent zelf dat je verkeerd geleefd hebt En dat is het goede begin voor verandering. En daarom zullen jij en je zoon sterk worden Je hebt de kans en je krijgt de kans opnieuw met hem te beginnen Goddank Probeer niet achterom te kijken Maar geniet van wat er nu is Ik heb respect voor je Liefs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Woehaaaaaa, Bol toch, ik ben net vandaag begonnen met weer heeeeeel gezond te eten, en das wel nodig ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Sorry .... 2 x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Originally posted by: Har Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgen allemaalDAGPACTAlbertLytseSnoepjefijne dagquote> quote> Truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Nog effe snel een pakje papieren zakdoekjes richting Bor mikken, en dan nu echt weg Von.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 goeiemorgen, breek even in voor het dagpact DAGPACT Albert Lytse Snoepje Krekel Voor mij dag 14 voel me in vele opzichten weer een kuiken...alleen van binnen dan;) fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Originally posted by: miranda Originally posted by: krekelgoeiemorgen, breek even in voor het dagpact DAGPACT Albert Lytse Snoepje Krekel mirandaMMquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Originally posted by: miranda Originally posted by: krekelgoeiemorgen, breek even in voor het dagpact DAGPACT Albert Lytse Snoepje Krekel mirandaTruitjequote> Ach we moeten Truitje even leren zichzelf goed op de dagpact te zetten, want zo valt ze er telkens af, wat ook niet prettig is en auw doet ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Goeiemorgen allemaal! Daar ben ik weer voor het dagpact. Nu snel heel hard aan het werk. 't Is al weer veel te laat (maar wel heel lekker geslapen!!). Tot straks! Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Originally posted by: Diesel Originally posted by: miranda Originally posted by: krekelgoeiemorgen, breek even in voor het dagpact DAGPACT Albert Lytse Snoepje Krekel mirandaTruitjeMMquote> Ach we moeten Truitje even leren zichzelf goed op de dagpact te zetten, want zo valt ze er telkens af, wat ook niet prettig is en auw doet ;-)quote> Nou nog eens pffffffijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Originally posted by: Diesel Originally posted by: miranda Originally posted by: krekelgoeiemorgen, breek even in voor het dagpact DAGPACT Albert Lytse Snoepje Krekel mirandaTruitjeMMquote> Ach we moeten Truitje even leren zichzelf goed op de dagpact te zetten, want zo valt ze er telkens af, wat ook niet prettig is en auw doet ;-)quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Alsof de duvel er mee speelt:-) Dat gebeurt me bijna altijd, dat ik het dagpact quote en dan iemand anders tegelijk er ook één stuurt. Geloof dat het nu weer in orde is, toch Diesel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Goede morgen, de eerste vrije dag in een maand en de eerste keer dat ik acht uur sliep. Voelde me duizelig en duf en het duurde best lang voor ik me weer mens voelde. Niet gedronken en gisteren had ik voor het slapen iets heel erg geks. Datgene wat ik mijn draadje staat en mij zo lang bezig hield en ik goddank met een vriendin heb kunnen bespreken (dank aan die vriendin is groot) er viel me iets te binnen over illusies terwijl ik in mijn dagboek schreef en toen voelde het dat puzzelstukjes in een keer in elkaar vielen. Vervolgens verstandelijk het hele verhaal punt voor punt afgelopen en ja ook verstandelijk kan ik zeggen, this makes sense! ......de rest staat in mijn draadje DAGPACT Albert Lytse Snoepje Krekel miranda Truitje MM Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Originally posted by: MMAlsof de duvel er mee speelt:-) Dat gebeurt me bijna altijd, dat ik het dagpact quote en dan iemand anders tegelijk er ook één stuurt. Geloof dat het nu weer in orde is, toch Diesel?quote> Leuk he MM, zal wel een teken zijn, eens nakijken met wie dan, en/of toeval enzo ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Diesel leer me dat maar effe!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Originally posted by: Diesel Originally posted by: MMAlsof de duvel er mee speelt:-) Dat gebeurt me bijna altijd, dat ik het dagpact quote en dan iemand anders tegelijk er ook één stuurt. Geloof dat het nu weer in orde is, toch Diesel?quote> Leuk he MM, zal wel een teken zijn, eens nakijken met wie dan, en/of toeval enzo ?? quote> Ik zag het ook en heb herlezen en volgens mij was MM in de tijd die verstak tussen mijn lange schrijven de laatste. Heb mijn bericht hierop aangepast en volgens mij klopt het nu weer, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Goedemiddag!!! De scan van mijn vader is verzet naar woensdag , app is kapot, en dan hebben we vlg week maandag de uitslag, mijn moeder kan niet meer genieten omdat ze nu weet dat hij ziek gaat worden etc.... ik hoop voor haar dat ze dat toch nog gaat ervaren, zelf kan ik nog (of eigenlijk juist meer) genieten nu, van kleine dingen, en het feit dat hij er nog is, en dat ik nuchter ben nu!!! Zo beddengoed in de wasmachine, benieuwd of de kattenharen eruit gaan, want ik heb ze 2 nachtjes bij me laten slapen, wel gezellig, maar al die haren is dan weer minder he.... @Sofie, ik vind regelmatig dode muisjes binnen, en ook weleens heel veel veren, dan vermoed ik dat ze een vogel hebben gepakt, en kennelijk eten ze die dan helemaal op, want ik vind niets van een karkas o.i.d ik heb gewoon wat energie vandaag, dus i.p.v te gaan slapen vanmiddag, ga ik alvast op S.Klaas inkopen, niet mijn hobby, maar moet gedaan worden! Fijne middag allen en heel erg bedankt voor jullie lieve reacties, dat doet me echt goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Goedemiddag! Was er weer eens laat bij vandaag. Voordeel; Het vervangen van de watermeter heb ik totaal gemist. En dus heb ik een emmer water over. Werd net wakker met het bericht:"Eerst even een kop thee en daarna twee wijn". Bah, moet er toch niet aandenken. Gelukkig gaat ze morgen naar de detox. Dag 10 is geweest, dag 11 Wie had dat twee weken geleden gedacht? Ik niet. Want was aardig de weg kwijt. DAGPACT Albert Lytse Snoepje Krekel miranda Truitje MM Erik Madeleine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Goedemiddag allemaal, Eerst uitgeslapen en toen gewandeld. Wat een kou door die mist. Helaas geen tijd gehad om bij te lezen, maar dat komt nog wel. Het gaat hier goed. Vandaag naar buurvrouw voor morele steun en vanavond komen weer mensen de opbrengst van hun collectebus tellen, sommigen met kind. Leuk! Tot vanavond en ik hoop dat we allemaal een goede dag zullen hebben. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Wat fijn dat je de Ekster hebt kunnen vangen Sofie. Ja das de natuur hé? Daar kunnen we maar weinig aan doen. Meestal lijdt een dier dat door een roofdier gepakt is veel meer pijn als hij blijft leven. Deze dieren gaan bij ons meestal niet naar de dierenarts omdat dat veel te duur is, dus hebben ze vaak veel pijn. Mensen ik ga vanmiddag naar Uden met twee vriendinnen. Lekker een beetje rond kijken en wat schilderspullen kopen voor hun. Later allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Nog even geduld dus Gabs, goed dat jij nu juist meer geniet van kleine dingen niets is meer vanzelfsprekend nu he. misschien dat je moeder goed kan opletten hoe je vader zich houdt? Als hij zich wel positief kan houden, dan is hij een voorbeeld voor haar, en jij naruurlijk ook. De kattenharen kun je met een rubberen huishoudhandschoen aan, zo van het laken vegen als je het droog weer op je bed legt. gaat bij kleedjes ook; ook met zo'n droogvezeldoekje lukt het goed.(ik heb laatst ontdekt dat ik met mn rubberen nepcrocs mn hele badkamerkleedje kattenharenvrij kon vegen; schrok wat een bos haar en stof er af kwam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 middag mensen, net terug van de "lange" wandeling met de hond. nu eerst die ijspegels weg halen en een bak thee drinken. zo even om een boodschapje, ik wil kippelevertjes eten, maar daar maak ik de kids niet blij mee, krijgen zij een restje zuurkool...lekker makkelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden