erik Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Overigens werd ik door dit onderwerp wel met een schaterlach wakker, goed begin van de dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Daar hebben we de vaste dagpact bezorger ook weer. Morguh Albert, altijd weer op tijd met de post DAGPACT Albert Lytse Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Originally posted by: erikDaar hebben we de vaste dagpact bezorger ook weer. Morguh Albert, altijd weer op tijd met de post DAGPACTAlbertLytse ErikMarkquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 RIP Simeon ten Holt...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Zal maar zo denken, blaffende honden bijten niet:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Lavendel, ondanks de gebroken nacht had ik ook een droom, Ik mocht niet meer op het forum komen van tactive, ik schreef te weinig ondersteunende berichten:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Een hele goedemorgen toegewenst! DAGPACT Albert Lytse Erik Mark Wijnand Ik ga lekker werken, tot vanavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Hai Sophie, dank voor je raad:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Originally posted by: WijnandAEen hele goedemorgen toegewenst!DAGPACT Albert Lytse Erik MarkWijnandHannekequote> Ik ga lekker werken, tot vanavond! quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Goeie morgen allemaal ik ben zo werken. Maar eerst ff een bakkie doen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Goedemorgen, Zo we beginnen weer opnieuw. Heb mijn naam maar bij het Dagpact gezet. Werkt bij mij meestal wel. Toch een steuntje in de rug. Iedereen een fijne, goede dag. Wat dan ook. Dat de drank ons niet de Baas is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 goeiemorgen frummers. even bijlezen en dan weer spinnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Ik ga aan de strijk... Tot later! Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Hoi Kameleon, Ik woon in een seniorenwonig. Verbeeld me dat hier dit soort toestanden niet zou snel zullen gebeuren. Maar je weet maar nooit. Ik geloof dat ik een anoniem briefje in de bus zou doen en dan eens zien wat er gebeurt. Iets beters zou ik in dit stadium niet weten. Sterkte ermee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Als ik te goeder trouw was in het lawaai maken zou ik juist door een anoniem briefje, boos worden, denk ik. Lastig hoor. Als je verder wel goed met ze bent Kamé, misschien beginnen met: ik heb een lastig probleem, want ik weet niet hoe jullie zullen regaeren, en tegelijk heb ik mijn slaap hard nodig. En dan letten op de reactie voor je verder gaat. zoiets dus. Anoniem staat bij mij gelijk aan stiekum, maar dat is mijn ding dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Hoewel Kameleon, een anoniem briefje. Ze weten misschien wel dat jij de enige bent die dat kan horen. Dan zit er niet veel anders op ze er rechtstreeks op aan te spreken. Wat moeilijk!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Ja Jane je hebt gelijk. Ik begin ook in die richting te denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Ben werken. doeiuiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 DAGPACT Albert Lytse Erik Mark Wijnand Hanneke Wervelwind Goedemorgen, fijne dag allemaal! "The only way to enlightenment is to come completely out of hiding" Adyashanti Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Goedemorgen lieve mensen, Hahaha, A3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Originally posted by: wervelwindDAGPACTAlbertLytseErikMarkWijnandHannekeWervelwindMMGoedemorgen, fijne dag allemaal!"The only way to enlightenment is to come completely out of hiding" Adyashantiquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Hanneke, je veegt je knieen af en stapt gewoon weer op de fiets. Dat vind ik zo goed van je. Samen nemen we de eerste niet vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Goedemorgen! Haha, A3. Ik weet niet meer wie het poste, maar ik moest ook heel erg lachen om het grapje over die man die naar de dokter ging omdat 'ie niet meer kon praten:-) Ik lees her en der wel dingen, maar kom verder aan weinig toe. Ben hard aan het werk, met werk en met mezelf. Het gaat goed. Niet altijd geweldig, maar ik hobbel gestaag voort. Kom hier graag zo af en toe maar kom dus niet toe aan meedoen. Hoop dat jullie dat niet erg vinden. Veel liefs en sterkte voor iedereen. En een hele fijne dag natuurlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 http://www.aahistory.com/francis.html Jij ook een goede dag MM. Hobbel ze! Je bent al over de drie weken. There is a time for everything. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 PS:voor de goede orde: ik doe wel mee aan het dagpact ook al sta ik er niet altijd op. En ik doe loop ook met iedereen mee op de weg naar ADB, in mijn geval: totale nuchterheid. Vandaag dag 23, op naar de maand! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden