Spring naar bijdragen

donderdag 29-11-2012


Hanneke

Aanbevolen berichten

Maar nu terug naar jullie!

Suikertje, toch gefeliciteerd en ook al doet het pijn - binnenkort zul je hem toch wel zien en iets leuks met hem kunnen doen? Al is het samen met jou taart en chips eten.

Ik hoop het echt voor je.

Truitje, goed zo.

Gunn, kop op.

Een virtuele aai over jullie bol van mij.

En nu aankleden en naar de winkels want mijn sigaretten zijn op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 210
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ Travel: ik heb toch wel erg gelachen om je verhaal over die glazenwasser, zie het helemaal voor me! Maar wat een gedoe op je werk zeg, kun je er niet bij hebben nu je ziek bent. Eerst maar even uitzieken!

@Truitje: veel succes met de eventuele verkoop van je schilderijen! Ook ik ben zeer benieuwd naar een foto van je werk! Hobbydraadje?

@ Bolletje: wat goed dat jij zo bezig bent, met dat breien en zo, ik krijg er zelf ook zin in. Brei je nu met drie naalden?

@ Suiker: ik snap dat dit geen leuke dag voor je is, je had er bij willen zijn natuurlijk!

He gad, naar zoiets, ik hoop op betere tijden voor je , Suiker!

@ Smik: ondanks je problemen klink je toch echt positief , ik heb daar bewondering voor, ga zo door, he??

@ Diesel: sterkte met je gezondheid , het schiet niet op, he? Hopelijk komt er wat uit de bloeduitslagen..

@ Marcel: ja die tandarts, dat wil wat he, maar ik ben toch zó blij dat ik nu wel weer ga, over twee weken nog een afspraak en dan weer volledig gesaneerd.

@ Kameleon: hoe gaat het nu met je dochter en op school? Ik moet vaak aan haar denken..

@ Sieraad, Eric en Wijfie: zo te lezen gaan jullie ook goed, keep up the spirit!

En voor iedereen die ik nu even vergeet: een :heart: en een dikke :sun:

Net terug van de tandarts, yesssssss! I did it!!!!!!!!!!! Afzien, maar gelukt, een oude vulling vervangen door een hele mooie witte. Ik ben er blij mee.

Nu dus aan de koffie van Zonnetje!!

En idd, ook ik mis Hannah....:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het nadeel van zo'n mailtje als de mijne, vind ik, dat ik bang ben om iemand te vergeten.

Maar het is onmogelijk om overal op te reageren. Maar in gedachten ben ik vaak bij jullie, echt waar!

Raar he, zo'n virtuele wereld, maar zelfs net bij de tandarts lag ik aan jullie te denken, aan gisteravond en alle reacties en zo.

Tja, wat ik hiermee wil zeggen, weet ik eigenlijk niet, behalve dan dat ik dankbaar ben hier onderdeel van uit te mogen maken..:heart:

(van dit forum dus..)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sorry mensen val even binnen en even niet in staat om de draad ook op te pakken en te lezen

tis weer mis...

hoop morgen weer op dag 1 te belanden.. weet niet meer hoe het moet..

zooo fout bezig geef mn wensen aan in verwijt

Ben boos omdat, boos.. meer is het niet

ik krijg het niet te pakken..

Gezeik met ex, tussen wal en schip, ik vind dat hij me ontzettend tekort doet

en doe daar niks mee in goede zin...

liefs

Krekel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeee Krekel!!!

Wat rot dat je het nu zo moeilijk hebt...

He potjandorie, je gaat juist zo goed!

Oke, dit is een slipper, nu weer oppakken en doorgaan, hoor!

Wát je problemen ook zijn, ze worden niet beter door het innemen van alcohol, toch?

Dus probeer een andere manier te bedenken hoe hiermee om te gaan,

in bad, onder de douche stappen, vriendin bellen, chocola eten,

met deuren smijten (mijn hobby), of weet ik veel wat.

Maar laat de drank voor wat het is..

Kom op, ik geloof in je,je kan het! :heart:

En idd, voor nu: lekker naar bed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik brei met 4 nld. Nancy dan hoef ik het niet aan elkaar te naaien en vind het zelf mooier afgewerkt.

Krekel probeer nu eens de volgende keer als je weer van plan bent te gaan drinken, hier te komen. Misschien kunnen we je dan helpen om niet te gaan drinken. Die stap is moeilijk omdat je eigenlijk ook niet wilt dat we je op dat moment helpen. Je wilt eigenlijk maar één ding, het op een zuipen te zetten.

Toch zou het een manier zijn om wat sterker te worden.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Krekel meiz, ik schrijf nix meer hoor, kom op en sleep jezelf erdoor joh.

Aners scheld mij maar uit als dat dat help hoor, boksbal nemen ofzo.

Hoop dat je kan rusten en het weer ff beter komt joh, al het best

Jij weet het best om dit teweer te staan en je niet te laten enteren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knoeipot.:)

Deze oude 'wijze' man kent het klappen van de zweep.

nog ééntje en dan stop ik echt.

Actie is het motto.

Trouw aan jezelf blijven, daar gaat het om.

Er is nooit winst, slechts een kortstondig vergeten.

En tsjakka.. het hele circus begint weer.

Dat willen we niet.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee slaap slecht Boll, maarja is nie anders he, komt wel weer hoor.

Ja Nancy, we hadden buren van Travel moeten zijn he op dat soort ogenblikken, lekker gluren met/bij de buren, vokgende slachtoffer had dan Kameo geweest ;)

zal ik de honden maar nie voeren en dan .....................een schilderij ko..........nee toch maar nie, sorrie voor nu. Maar wel heel veel succes hoor, is al geweldig dat je kan exposeren en verkoop altijd mooi meegenomen he :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

woouw Truitje! Dat vind ik toch altijd een hele mooie rode draad door een leven zo een hobby. Kan je iets laten zien op het hobbydraadje?

Dieseltje, heb je toch niet de bof? Is hier in onze contreien plots een epidemie aan het worden. Uiteraard vooral bij de jongeren, maar ja, je hartje is toch ook nog zo jong? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...