Hanneke Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Goedemorgen, Kan niet wachten tot iemand anders hier de dag begint. Ik moet weg. En wil zo graag bij het dagpact. Iedereen een heel fijne dag. Wat mij betreft nuchter. DAGPACT: Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 goeiemorgen! DAGPACT Hanneke Krekel stil nog, zie alleen A3 en Igor on line, maar die hebben misschien net als ik vergeten uit te loggen gisteren. Hoop dat jullie beter geslapen hebben dan ik. 5 uur is een beeetje kort... Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 hoi daar ben je wel A3 ja... een paar bladzijden koffie....moet kunnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Goedemorgen, nou ik zet de koffie en thee wel hoor, dan wordt men er maar chagrijnig van. Heb ook nog koffiebroodjes en gekookte eitjes. Tast toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 GEEN KOFFIE?? Nah dan ga ik eerst zelf zetten Goede morgen all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 ow kam typte tegelijk... De versnaperingen laat ik staan, maar een bakkie lijkt me heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Goede morgen lui. Koffie staat door te lopen hoor Thee is al klaar, vandaag gewone groene thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Hihi, dat zijn dat weer drie potten koffie, dat wordt doordrinken dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Gezellig, kunnen we lekker lang koffie en thee leuten;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Originally posted by: YvonneGoede morgen lui. Koffie staat door te lopen hoor quote> Vooral die big grin doet het em. LOL we laten onze virtuele koffie lekker niet afpakken. 2 bakken graag Grinnik @A3DAGPACTHannekeKrekel Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 De sfeer was gisteren niet fijn heb ik gezien, daarom kom ik 's avonds niet graag op het forum. Ga me dan opwinden en vanuit emotie is het niet handig om te reageren. Zou trouwens ook mijn bloeddruk niet goed doen, ben net van de die pillen af:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Na dit al te hebben gelezen, heb ik maar besloten niet terug te gaan lezen Ik ben klaar voor mijn tweede bakkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Goede morgen allen DAGPACT Hanneke Krekel Erik miranda Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgen allenDAGPACT Hanneke Krekel Erik miranda AlbertLytseMarkFijne dagquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 A3, het komt op mij over "gooi een knuppel in het hoederhok en kijk hoeveel erop vliegen" Komt dat een beetje in de buurt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Deze "knuppel"zal haar kind even wakker maken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 goedemorgen en dank je voor de koffie geen forum zonder koffie vind ik maar fijne dag ieder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Zo, ik was wél nog even terug naar de draad van gisteren en kom hier nog even een bak koffie halen. Zag dat Diesel weer de hele nacht op was. Jeejte man, wat ellendig dat je je niet goed voelt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Goedesmorgens! Vroeg op, op mijn vrije dag, want er komen werklui. Bakkie groene thee lijkt me een goed begin van de dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Morgu Kate, lekker he, ik heb die van notpiP, vind ze ook zo lekker ruiken... Net weer een vastgeslagen laptop: heb een poosje geleden naar uitzending gemist willen kijken, maar dan krijg ik de mededeling dat ik 'micosoft silverlight' moet installeren. Zonder dat programma geen 'uitzending gemist' , maar als ik dat programma er op heb staan krijg ik na een paar weken altijd trubbels met hotmail. Als ik een mailtje wil versturen krijg ik een melding dat silverlight dingen moet bijwerken.... maakt niet uit of ik op toestaan of op niet toestaan klik, de hele handel zit dan al vast:angry: Zo ook daarnet, boel dus afsluiten , opnieuw opstarten, silverlight verwijderen... en dan kan ik weer alles... behalve uitzending gemist en dat soort, hahaha. Iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen? Mooi, ik ben er weer. En ik ga afsluiten luitjes, Heb een drukken dag boeg, maar ga het gewoon lekker rustig invullen...alles op zijn tijd. Maak er iets moois van vandaag. Laterrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Gaap... Goeiemorgen mensen, ik zou wel langer willen uitslapen maar dat kan vandaag niet. Misschien maar goed ook. Tas koffie dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Wanneer ben ik eigenlijk 1 maand nuchter? - na 4 x 7 dagen (4 weken) - na 30 dagen - op de stopdag in de volgende maand (5 nov -> 5 dec) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Ah... ik zie dat het kroeggevecht al weer verder gaat... nice... entertain me ~_~ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Het laatste denk ik sieraad. Anders zou je een jaar nuchter zijn na 48 x 7 dagen of na 12 x 30 dagen. En dat klopt niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 @jen... check! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden