huttula Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Looper...met Bruce willis Bruce willis films zijn meestal wel ok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Okay, wat me wel verontrust is dat 'k van dat boodschappen doen nu bekaf ben! M'n conditie is echt níl! Daar moet 'k wat aan doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Aaah, een kano... dat is lang geleden. Krijg ik gelijk trek in. Kun je er één opsturen please? Hebben ze hier namelijk niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Net een bak chocolade vla op en kom me droog afmelden, nu slapen. Trust X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Welterusten Erik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Naaf, lieve mensen. Ik heb me even kunnen afzonderen om bij te tanken hier. Ik heb twee vriendinnen uit Engeland over die morgen in ons restaurantje komen eten. Fijn dat men speciaal invliegt hiervoor maar het valt me geweldig zwaar. Dank je wel MM, Lytse en Jane voor jullie KMW ... Het is niet alleen het vele drinken. Ik mis totaal de aansluiting, en wil hem ook missen...zo lijkt het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Over de alcoholvrije wijn en biertjes... Ik heb aan mijn omgeving ook uit moeten leggen dat ik er niet blij van word. Integendeel. Of ze het begrijpen of niet, ik krijg in ieder geval geen raar spul in een "gezellig" wijnglas meer, hoe lief bedoeld ook. En mijn prikwater gewoon in een waterglas! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Gwennie! Fijn je te lezen. Ja, ik ken dat buitenstaander gevoel ook heel goed. Als het samen drinken het doel is, krijg ik dat. Als er meer is, heb ik dat niet. Zo heb ik laatst 2 uur met een vriendin zitten kletsen met één kopje koffie erbij. Een heel klein kopje ook nog eens:-) Maar het blijft moeilijk... Je eigen nuchterheid voorop, zoals jij ook altijd zegt. Maar er zijn momenten en situaties waar je bijna niet onderuit komt. In dat geval, net als met trek, moet je het gewoon uitzitten. Ik ben vorige week een paar keer eerder naar huis gegaan omdat ik anders in te veel van dat soort situaties zou komen. Is soms niet leuk voor anderen, maar mijn nuchterheid is belangrijker. En ja, gewoon een glaasje San Pellegrino bijvoorbeeld, of Vichy Catalan, ken je dat? Het heftigste water dat ik ooit geproefd heb! De nepdrankjes zijn deels een soort van verontschuldiging zodat anderen kunnen drinken en niet het gevoel hebben dat jij er niet bijhoort. Klinkt heel geforceerd maar volgens mij is dat soms zo. Ik vind het in ieder geval niet lekker en wil back to my roots van toen ik alcohol nog nauwelijks kende en de hele avond met een glas appelsap deed en dan zó de slappe lach kon krijgen dat mensen dachten dat ik aangeschoten was... Maar ik werd wel lekker fris wakker! Genoeg nu. Moet hoognodig mijn kinderen in bed stoppen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Oeps. ik heb 2 merknamen genoemd. Mag misschien helemaal niet. Sorry, moderators. Zal het noooooooit meer doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Wat lief, kano's! Ken het niet, MM Catalaans water. Ik ben wel een waterfreak... en een koffie freak, trouwens ook. Nog èèn merkje...badoit vind ik het lekkerst. Water dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Ayayayay, wat heb ik daar nu een trek in. Jaren zelfs niet meer aan gedacht en nu zo'n foto die de maag niet vult. Argh! Wel lief hoor, A3. Als ik weer eens naar NL kom dan wil ik graag kano's op Schiphol! Komen jullie dan gezellig? Ja, dat Catalaanse water is heel heel heftig, vol mineralen. Supervolle smaak, heel sterk. Maar heel lekker, vind ik. Maar uit bezuinigingsoverwegingen drink ik meestal maar water uit de kraan, ook heel heftig, heel veel chloor):- Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Goedenavond allen, Weer terug van de borrel en ik heb het droog gehouden. Nu eerst even bijlezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Hi Lytse, Welkom terug. Bij dat je het droog gehouden hebt. Hoe voelde je je daar op die borrel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Mineralerig water, zal ook zout smaken. Lekkerrr, badoit is ook zout en een beetje soda achtig. Goed Lytse, een droge borrelavond! Had nie anders verwacht, eerlijk gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Well done lytse! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Klopt Gwen, zoutig. Lytse, ik bedoelde bLij, niet bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 ik meld me droog af voor het dagpact, en allemaal een goede nachtrust gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Ik lees net jullie hele discussie over 0% drankjes. In het weekend waren wij gewend met een aperitiefje te ziteen en zoutjes, nootjes o.i.d. Om daar dan bij te zitten met een zoete frisdrank, dat vind ik niet lekker. Ik drink veel bronwater met prikl (om geen namen te noemen), maar zo voor het eten vind ik die Jillz 0% lekker. Het is een soort cider en ik vind cider lekker. Het is voor mij een goed alternatief. Ik heb absoluut niet dat ik trek krijg door die 0% drankjes. Het is meer dat ik even een ander smaakje heb. In de zomer drink ik regelmatig witbier 0% van Bav en dat vind ik ook goed te drinken. Voor mij is het net waar ik op dat moment trek in heb. Als het koud is heb ik daar geen zin in en zet ik 's avond een pot thee. Ik denk dat het inderdaad voor iedereen verschillend is, dus een kwestie van uitzoeken wat voor jou werkt. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 goed dat je eraf kunt blijven Sieraad ik hoop dat je er mensen niet mee triggert nu, hier zoals MM lekker gemaakt wordt met kano's, tssss:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Sieraad wat ga je goed! Dag 27 al. Ik voelde me op de borrel helemaal niet zielig of zo. Het was gewoon gezellig. De andere mensen hadden er meer moeite mee dan ik. Gewoon gezegd dat ik het al gewend was! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Precies Lytse, alles is goed zolang je het maar nuchter houdt.... Sieraad.....ik schrok. Goed gelukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Het is me dan toch gelukt mijn hersens zo te spoelen dat als ik die kano's zie, ik alleen grote brokken transvet en gebleekte bloem waarneem. Een kleine overwinning op deze miserabele avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 @ Jane: ook het hebben van drank in huis moet je soms accepteren. Ik zou er niet voor kiezen, maar mijn man drinkt heel matig en dus zijn er allerhande flessen in huis. Tot nu toe is het gelukkig goed gegaan. Ik heb vandaag wel naar die borrel een fles wijn meegenomen en een deel van een pot Rumtopf. Zo loos ik de voorraad langzaam maar zeker. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 T is alweer weg... sjonge jonge jonge. Ik vind het steeds triester worden dit * forum. Veel koffie, ruzies, van alles, maar alcohol op een forum over alcohol... dat kan kennelijk echt niet. Vloekerdevloek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden