Spring naar bijdragen

Zondag 2 December 2012


mark

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 243
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen allemaal, ik schuif lekker bij aan de ontbijttafel.

Dagpact:

Mark

Erik

igor

Albert

Lytse

Josefine

Dag drie begint; mensen, wat heb ik goed geslapen! Wel veel rare dingen gedroomd. Vandaag weer maar een ding in mijn hoofd: niet het eerste glaasje drinken. Maar ik heb ook al lang begrepen dat het afkicken moeilijk is, maar er vanaf blijven nog moeilijker. Ik doe gewoon weer lekker mee met het dagpact.

Ik wens iedereen een fijne nuchtere dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve mensen,

Josefine, fijn om weer dromen te herinneren en

goed te kunnen slapen.

Voor mij een van de kadootjes van nuchterheid.

Vol vertrouwen begin ik aan deze mooie dag.

Dat kan alleen als ik de eerste niet neem.

Goede, droge dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Allen!

Pfff... december is zo niet mijn ding....

Daarom sluit ik me vandaag weer aan bij het dagpact

Dagpact:

Mark

Erik

igor

Albert

Lytse

Josefine

Gaby

Fijne droge dag allen, en nu mag ik werken, vanmiddag Sinterklaas vieren (kan een trigger zijn) , en als het een beetje op tijd klaar is kan ik vanavond nog naar een AA meeting, en dan hebben we de dag weer gehad!

Er is (stappen)werk aan de winkel voor Gabs, want ik heb teveel trek de laatste tijd, zowel in drank als in roken :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo rustig op het forum, zo druk hier in huis :)

Misschien had ik het al eens gezegd maar ik ben nogal begaan met het lot van zwerfdieren en run dan ook een plaatselijke post van een landelijke registratie voor gevonden en vermiste huisdieren. Gisteren zijn we 3 uren in touw geweest op zoek naar een gedumpte kater maar helaas... Net werd ik gebeld door een buurtbewoner aldaar dat hij de kat gevangen heeft! Nu heb ik geen auto dus zou al met de jongste op de fiets om hem op te pikken, maar de dierenambulance bood op het laatste moment aan te fungeren als taxi!

Nu zullen jullie denken, zo'n beestje hoort toch in het asiel?? Ja vind ik ook, maar hier heeft het asiel het absurde beleid dat zo'n beest eerst op een wachtlijst komt te staan ( of ze nu ruimte hebben of niet) en dus eerst nog 10 dagen moet zwerven voordat hij terecht kan. Dus wij krijgen straks een loge :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Gwen, ja, dat klopt, je kunt je je dromen weer herinneren. En ook nog wat je gisteravond nog gedaan en gezegd hebt..............

Hoi Gaby, ik wens je vandaag heel veel KMW toe. Als je zo n trek voelt de laatste tijd, kun je misschien proberen het wat rustiger aan te doen? Weer even helemaal tot jezelf vinden? Wat yoga of meditatie of zo? Ik vind het super knap van je dat je al over de elf maanden bent!

Zet hem op en neem een lekker kopje warme chocomelk vanmiddag.

Hoi Mark, wat goed van je. Die lieve beestjes vragen ook nergens naar he; goed dat je er voor zorgt, hopelijk komt je logeetje weer wat op krachten he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen iedereen!

hier is blijkbaar de eerste sneeuw gevallen terwijl ik sliep en is nu weer weg

Mark, ik vind dat heel zinvol dat je zoiets kan doen voor een dier samen met je kids. Dat zijn lessen dat ze voor de rest van hun leven meehebben.

Ik ben gisterenavond op enkele plaatsen geweest waar er nogal veel met drank te doen was. Nuchter naar dronken mensen kijken, blijft toch iets vreemd. Triggert me helemaal niet, integendeel...Op een bepaalde plaats was het een wijnproeverij. Staat er iemand zeer "intelligent" met een fles wijn in zn hand, de fles en afkomst enzo te bestuderen. Ik heb dan altijd het gevoel: man, zuip dat op, wijn is wijn. Hihi, dat verraadt natuurlijk mijn gedrag: drinken voor de roes, niet voor de hout-kers-fruit-weetikveelwat smaak!

Ik heb het droog gehouden, en voel me vanmorgen nu lekker kers-fris-fruitig, ha!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Jose. Lekker hé zo'n nuchter hoofd, en je weer alles te kunnen herinneren? Dat is wat je er o.a. voor terug krijgt als je niet meer drinkt.

Moggel Witje.:present:

Hannah ook weer terug. Gelukkig geen lange verplichte vakantie.:)

Oeps wat een herrie. Jane komt binnen vallen. Morninkjes Jane.:sun:

Mogge Lave.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...