Spring naar bijdragen

Maandag 3 december


Gast A3

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 326
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ Jen: van harte gecondoleerd. Dit is wat je vader wilde maar wat zal je hem gaan missen.

Sterkte met het regelen e.d. :heart:

@ Lenie: fijn dat je het bij 2 biertjes heb kunnen laten, maar balen dat de stress zo hoog was dat je ging drinken. Dacht je dat eindelijk alles goed geregeld was! Wat een afknapper. Uithuilen en opnieuw beginnen. Er zit niets anders op. Ik hoop dat je morgen die papierwinkel geregeld zult hebben.:present:

@ Wijfie: goed dat je nu naar de huisarts gaat. Zo lang ik hier ben zie ik van tijd tot tijd dit patroon voorbij komen, dat je door je zoon en je man uit je evenwicht raakt en dan toch gaat drinken. Het wordt echt tijd om het aan te pakken meid, voor het weer fout gaat!

@ ONH: welkom hier en op weg naar herstel, net als wij allemaal. Kom en blijf hier als je het moeilijk hebt of gewoon voor de gezelligheid.

@ Gunn: de 25ste dag voor je. Het moet een record zijn van de laatste jaren. Hou vol hoor.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hele goeienavond lieve frummels :present:

Tussen al de droevige postings toch nog eens een plezierig bericht.

Ik ben vandaag nogmaals opa geworden.

Details kan ik hier uiteraard niet plaatsen

maar nieuwsgierigen mogen altijd een PB'tje sturen.

Ik wil alleen maar meegeven dat baby, mama en opa Frodo het goed stellen.

@Jen, :heart:

Het ene leven gaat en het andere leven komt.

Sterkte meid! :sun:

Tot laters!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ ONH: als je jezelf voor deze dag op het dagpact zet, meld je vanavond hoe het gegaan is, ook als je tóch gedronken zou hebben.

Mij helpt het altijd erg, want het is mijn eer te na om hier te moeten melden dat ik het niet gehaald heb! (Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst!)

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Lytse
@ ONH: als je jezelf voor deze dag op het dagpact zet, meld je vanavond hoe het gegaan is, ook als je tóch gedronken zou hebben.
Mij helpt het altijd erg, want het is mijn eer te na om hier te moeten melden dat ik het niet gehaald heb! (Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst!)

Lytse.quote>


Nou ik heb vandaag niet gedronken, en ga dat ook niet doen. Ik kom niet meer van de bank af voordat ik naar bed ga ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Kate
Welkom, Opnaarherstel. Ik gebruik het zelf niet, maar er zijn hier mensen (nu en voorheen), die refusal zo gebruiken ja. Je doet dan de achterdeurtjes voor jezelf dicht zeg maar.quote>


Ja inderdaad! dat zou echt fantastisch zijn. Zoals vanavond nu ik alleen thuis ben en toch geen alcohol in huis heb gaat het allemaal wel. Ik heb enorm veel moeite met feestjes en etentjes. Dan neem ik 2 glaasjes wijn bij de maaltijd, lekker rustig maar als ik dan vervolgens langs de snackbar rijd dan moet ik toch nog altijd een setje beugels halen.

Nuchter heb ik dit niet. :(
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...