WijnandA Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 @Lenie, Kom op meid! Ik weet niet wat ik moet schrijven om je te bemoedigen, maar wil er wel graag voor je zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Originally posted by: MM@Wijnand: ja, zo voel ik het ook.Misschien kunnen we een versnellingsbakje laten installeren dat alleen maar in z'n 2 kan:-) Beetje doortuffen maar niet te hard?Kunnen we misschien patent op aanvragen...quote> Als het maar geen chemisch versnellingbakje wordt ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Als 't maar niet op alcohol loopt... de rest laat me onverschillig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 @ WijnandA ben thuis...blijf thuis. echt heel dom wat ik gedaan heb. ik kan meteen van het jaarpact af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Bedankt voor de raad. Was inmiddels al offline gegaan. Lekker op de bank hangen. Voor de meiden waarbij het even niet lekker loopt. Ik hoop oprecht dat morgen een betere dag is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
opnaarherstel Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Goedeavond mensen, Mag ik mee doen met de discussie? Ik ben nieuw hier en heb een voorsteltopic geopend. Ik heb dringend hulp nodig omdat ik anders het enige dat ik nog heb (werk) ook nog verlies als dit zo doorgaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 tuurlijk ONH ( als je het niet erg vind dat ik het verkort) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
opnaarherstel Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Geen probleem Ben blij dat ik even bij lotgenoten mee kan praten want ik zit er even goed doorheen. Wel alcoholvrij nu maar brak en zwaar down. Komt dit ooit nog goed? Ik ben het zo zat een tijdje normaal te kunnen drinken en dan vervolgens weer af te glijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Welkom, Opnaarherstel. Kom lekker meedoen. We zitten hier allemaal met hetzelfde doel. Voel alstjeblieft geen enkele gêne. Ik ga zo even naar je voorsteltopic kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
opnaarherstel Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Bedankt voor het warme welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 ONH.. niet drinken..( zegt zij die vanavond een glijer heeft gehad) van wel 2 biertjes minderen lukt niet... stoppen wel... tenminste...makkelijker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Ik heb niet bijgelezen, dus sorry als ik ergens tussenval. Ik wil alleen even melden dat ik de komende dagen wellicht wat minder op het forum zal zijn, want mijn vader is vanochtend overleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
opnaarherstel Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Nee ik ga ook niet drinken, 1 biertje kan ik niet en daar zie ik de lol niet van in, dan worden het er 10. Wow Jen, ik ken je wel niet maar heel veel sterkte en condeolances gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 och Jen..... sterkte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Van harte welkom Opnaar, En fijn dat je hier komt en wat wilt doen aan je alc. probleem Meestal als je nog niet zo lang van de alc. af bent, voel je je brak moe en down. Je ontzegd jezelf van een stof waar je jarenlang bijna op geleefd hebt. Het lichaam en de geest gaan protesteren omdat het verlangt naar die alc. Hoe langer je van de alc. af bent hoe minder vaak die trek weer komt opzetten is mijn ervaring. Ik hoop dat je veel hebt aan dit forum. En horen we je niet, dan flink schreeuwen. Succes joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Gecondoleerd Jen, sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 O Jen wat vreselijk voor jou en je familie. Gecondoleerd meis en heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 @Lenie, Thuis blijven is een goed idee. Jaarpact tja dat is een ambitieus plan, hang je herstel niet aan een uitglijder op. @Sofie, kan me er niet toe zetten om dit geregeld te doen, zoek naar motivatie @ONH, Welkom en op het dagpact is nog wel een plekje voor je vrij hoor! DAGPACT Albert Lytse Wijnand Will Erik Lidia Josefine wow, kan ik toch meerdere dingen tegelijk doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 @Jen, wat een vervelend bericht, sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Eerst even bijlezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
opnaarherstel Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Wat is precies een dagpact? Mensen die mee doen met vandaag niet drinken? Count me in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Jen gecondoleerd en sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Jen, wat in je hart zit kun je niet verliezen. Veel sterkte de komende tijd:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 @ONH Inderdaad, zo is er een week, maand, jaar, arreslee....variant op het forum te vinden.. DAGPACT Albert Lytse Wijnand Will Erik Lidia Josefine opnaarherstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Welkom OPN, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden