Spring naar bijdragen

Afscheid


Runningliesje

Aanbevolen berichten

Lieve Wijfie!

Wat vreselijk wat je hebt meegemaakt! Echt een nachtmerrie voor elke ouder.

Ik leef echt met je mee!, wat een hel!

Nu nuchter neem ik al helemaal afscheid van het forum omdat er niet in DIS geloofd wordt. Ik heb er jaren over gedaan om de stemmen in mijn hoofd te snappen en nu kan ik er redelijk mee overweg.

Maar dit is een alcoholforum en niet één voor mijn gezeur over DIS. Laat iedereen maar lekker geloven wattie wil geloven.

Ik zal jullie allemaal heel erg missen en hoop dat jullie het droog houden!

Veel liefs, Liesje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi RL,

Ik lees hierboven 2 mails van jouw met open vizier, want ik ken je niet. En wat kan jouw het schelen dat er mensen zijn die je wel of niet geloven? Die zullen er altijd zijn. Dan zou je aldoor overal moeten weg rennen.........zoals je naam al doet vermoeden.......

Je zit hier toch voor jezelf? Ik geloof zeker dat er ook mensen zijn die het goed met je voor hebben. Met die mensen moet je schrijven en naar hun moet je luisteren. De rest lap je aan je laars en denk je gewoon: lekker belangrijk!!!!

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Liesje, je zat in de emotie en voelde je aangevallen.

Je bent niet de enige hier met wat jou vroeger is overkomen.

We drinken of dronken niet voor niets, iedereen heeft zijn eigen verhaal.

Ik wens je veel kalmte, moed en wijsheid en hoop dat je professionele hulp hebt. Want je hoeft het niet alleen te doen.

Het verleden, in de emotie en met misschien nog drank erbij, op een forum spuien, ik zie dat meestal niet goed uitpakken.

De reacties kunnen pijn doen, en we zien van elkaar wederzijds maar een klein stukje.

Natuurlijk is dit forum er ook gewoon voor jou. Dus aarzel niet terug te komen als je dat zou willen.

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Runner

Je houdt van hardlopen

maar om nou meteen hard

van het forum weg te lopen..

Of DIS nou wel of niet bestaat

zoals één iemand beweert

doet er niet zo toe

Jij ervaart het als echt

dus bestaat het.

Daar kan niemand wat aan of af doen.

En 'gezeur' erover vind ik al helemaal niet.

Dus hol even terug en zeur nog wat meer.

was er net aan gewend geraakt:D:present:

Meer zeuren dan ik gaat je niet lukken..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Runningliesje
Maar dit is een alcoholforum en niet één voor mijn gezeur over DIS. Laat iedereen maar lekker geloven wattie wil geloven.

Ik zal jullie allemaal heel erg missen en hoop dat jullie het droog houden!

Veel liefs, Liesje
quote>


1. ik geloof je wel
2. jij zeurt niet over DIS, je vertelt waar je gedachten en je hart van overstromen
3. dit is niet alleen een alcohol forum, als de verdoving van drank weg is komen er bij iedereen achterliggende problemen en daarvoor is plek op ADB en anders maken we daar plek voor.
4. volgens mij was het maar 1 iemand die echt schandalig reageerde, laat je daardoor niet wegjagen.
5. als je wel weggaat ga ik jou zeker ook erg missen. In een pb schreef je dat ik alles mocht vragen en jij zou kijken of je antwoord geeft.

Heb maar 1 vraag die echt belangrijk is; wil je aub blijven ?! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het jammer dat je zo aangevallen werd gisteravond...

Ben blij dat ik je nog wel ff met PBtje contact heb gehad

Ik zou ook niet graag in jou schoenen staan

Je had op dat moment echt steun nodig maar eigenlijk werd je ff heel snel de grond in getrapt door 2 personen

Zelf hoop ik dat deze mensen ervan leren om niet direct aan te vallen

We hebben allemaal een achtergrond goed of fout en we hebben allemaal gevlucht in de drank

Ik hoop dat je de steun krijgt die je zoekt..of het hier of ergens anders is,is jou keus

Mijn steun heb je

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: erik
Originally posted by: Runningliesje
Maar dit is een alcoholforum en niet één voor mijn gezeur over DIS. Laat iedereen maar lekker geloven wattie wil geloven.

Ik zal jullie allemaal heel erg missen en hoop dat jullie het droog houden!

Veel liefs, Liesje
quote>

Heb maar 1 vraag die echt belangrijk is; wil je aub blijven ?! :present:
quote>
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Liesje,

met enige verbijstering lees ik dat je je je terug wilt

trekken om dat jou berichten in twijfel worden getrokken.

En eerste vind ik kwalijk en niet getuigen van

mdedogen.

Zolang jij weet wat jouw waarheid is

en op jezelf vetrouwt,

zie ik geen enkele reden om weg te gaan.

En het is ook een goede les om bij jezelf te bliven

en je niet zomaar uit het veld te laten

slaan door anderen die er, wat uiteraard ook mag,

een andere mening opna houden.

Kom op Lies,

keep on running,

ook hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lieve lies,

ik ken je nog niet en ik heb je topic niet gelezen, ik wil je vragen om met zijn allen naar een veilige plek te gaan. Vraag in het rond hoe het voor jullie is om hier te blijven. Neem dan een weloverwogen beslissing die goed is voor je systeem. Iedereen komt hier in aanraking met meningen van anderen en das nou precies waar een forum voor bedoeld is. Probeer erboven te staan, Liesje. Het is niet zo belangrijk dat andere mensen niet in DIS 'geloven'. Jij en ik weten dat het er is, niet meer, niet minder. Succes meisje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoezo afscheid Liesje,

Ik heb de aanleiding tot je besluit maar half gelezen, is het belangrijk voor jou dat een enkeling jou niet geloofd?

Ik denk het niet, als wij allemaal dezelfde mening hadden zou het leven wel makkelijk zijn maar ook saai.

Ik heb je via het baclofen draadje leren kennen, je verheugd je ergens op en krijgt een teleurstelling te verwerken als iets geen doorgang kan vinden.

Begrijpelijk, maar wij moeten allemaal verder met of zonder extra ballast uit het verleden om ons doel te bereiken. En het doel is samenwerken en elkaar steunen om de kurk op de fles te laten en de geest alcohol te laten rusten.

Ik vraag je danook dringend je besluit te herzien en bij ons terug te komen, we hebben elkaar nodig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...