erik Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Weer een dag geen tijd voor dit forum gehad, de hele dag met pc's thuisnetwerk aanleggen en weer ikea kasten bouwen. Maar volgende week is het wel zover af dat ik er kan wonen. Heb er zin in. Ook zoveel afleiding gehad dat ik nu ik dit tik pas besef dat ik geen seconden aan drank gedacht heb. Meldt me dus droog af ondanks dat ik niet eens mezelf op het dagpact gezet heb. @smikkie, verjaardagen en ff helemaal afwezig zijn voor iedereen..dat heb ik ook wel eens gehad. Dan ga ik naar de sauna met een ID veel sauna's zijn gratis op je verjaardag. FF zoeken op google welke in jou buurt. Tis maar een tip voor als je van sauna's houdt natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Toen ik binnenkwam, feliciteerde ik mijn vader en zei de rest goedendag. Ik kreeg eerst al een sneer dat ik de visite geen goedendag had gezegd. Goed, glij maar over mijn rug. Op het eind van de dag, toen de meeste visite al weg was, vertelde de vrouw van mijn vader, dat ze het jammer vond dat ik haar niet had gefeliciteerd met haar man. Ja, dat klopt. Fout van mij. Echt, nooit bij stil gestaan. Zegt mijn vader:"En daarom heb je de baan ook niet gekregen, want je moet je anders opstellen. Vrolijker, vriendelijker, socialer". En dat schoot me zo ongelofelijk verkeerd in mijn keelgat. Want ik ben niet aangenomen voor de baan, omdat ik hem niet aankan, niet om mijn gedrag. En ik doe zo mijn best en dan weer sneren. Dat doet zo zeer. Ik ben huilend weggelopen, want de tranen omtrent de afwijzing zaten nog steeds heel erg hoog, dus het was gewoon dubbel op. Schijnt mijn stiefmoeder tegen mijn vader te hebben gezegd: "Loop haar nu even na om haar te knuffelen". Zegt ie: "Dat zit niet in me". Dus ik heb erna wel even met stiefmoeder gepraat en ook aangegeven dat ik zo verschrikkelijk mijn best doe om te veranderen, maar dat het nooit goed genoeg lijkt. Ze zei dat ik zeer zeker in het positieve was veranderd. Maar toen was het kwaad al geschiedt. Later heeft mijn vader me wel vlug even over de rug geaaid. Maar ik ben die kritiek op mijn zijn zo verschrikkelijk zat. Ja, ik maakte een fout. Ik heb er nooit bij stil gestaan dat ik anderen ook moet feliciteren, dat zit niet in de familie, zo ben ik niet opgevoed, maar kan me voorstellen dat het voor een ander voelt als afwijzing. Maar dat gezeur over mijn karakter continu.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Jammer Madeleine, dat het zo liep. Ik heb eerlijk gezegd dat feliciteren van elkaar met iemand anders nooit gesnapt. Schijnt dat alleenwij Nederlanders dat wel eens doen Maar als je probeert naar de positieve momentjes te kijken... Die waren er zeker ook, lees ik uit je verhaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Had de vrouw van je vader jou wel gefeliciteerd met je vader? Rare gewoonte hoor, trouwens. Tuurlijk ben je nog steeds van slag door je afgewezen sollicitatie. En dan verwacht je steun van je vader. Niet dit...Moeilijk voor je hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Maarre..je hebt niet gedronken! En je hebt ongelofelijk je best gedaan. Ik denk dat je vader en "vrouw van " zich niet goed realiseren hoe kwetsbaar je momenteel bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Heb in het verleden weleens gezegd dat niemand mij als dochter zijnde ook nooit feliciteert met een verjarende ouder, maar dat schijnt niet te vergelijken te zijn. Het kwam gewoon hard aan, omdat ik dit keer toch echt ben afgewezen op mijn kunnen en niet omdat ik chagrijnig tegenover de persoon zat. Niet dat ik ooit zo tegenover iemand heb gezeten. Maar hij verwijt mij, wat hij in veel gevallen zelf ook niet kan. Ik zal hem nooit uit mezelf knuffelen, andersom zal hij ook geen poging doen. Maar van hem moet ik het accepteren, hij blijft mij erop aanvallen. Verder was het wel goed hoor. Het was even weer gezellig met mijn familie. Lekkere hapjes. De zalmwraps heb ik allemaal opgegeten. Oma en ik hebben bordjes geruild. Oma wilde de eieren, dus heb ik de wraps gekregen. Oma hekelt vis Mijn vader had ook nog haringen gekocht en opgesneden. En omdat oma weer haar neus optrok, moest ik denken aan de verjaardag, waarop oma bedorven haringen serveerde. Tja, ze vind de geur alleen al smerig en kocht haring voor haar kinderen. Zij rook het verschil dus ook niet tussen een goede of bedorven haring. Mijn oma is trouwens 80. Opa idem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Gwen, heb vanavond wel een biertje mogen drinken van mijn vader. En dat heb ik ook gedaan. Maar hij lette op mij. Dus doorslaan was niet aan de orde. En meedrinken met oom en vader, dat ook zeer zeker niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Gelukkig, Madeleine was het ook gezellig met je familie. Wraps, I loove zalmwraps. Lachu, een oma die bedorven haring serveert, omdat ze het toch niet ruikt.. Heb je nu het gevoel dat je door wil drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Goeieavond allemaal. Hee Jane, hoe was het concert?? stik nieuwschierig ben ik:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Ola Witje! Oh, Jane is back in da house? Tell us more... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Woensdag is het een geweldige stopdag ook... ....................... 12-12-12................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Hahaha Jan, Ik loop al de hele dag te leuren met deze fantastische datum. Begin jij ook! Hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Dat gevoel heb ik niet meer. Dat had ik vanavond wel even. Maar hij is overgewaaid. Als ik drank niet alweer helemaal zat was, dan zou ik nog twee dagen drinken om op de mooie datum te stoppen. Maar ik laat het aan mij voorbij gaan. Morgen gewoon weer koffie, thee en cola light. Merk dat ik de laatste tijd geen zin heb om compleet grip te verliezen. En ben het drinken dan ook snel weer zat. Ik denk dat het een fase is, want zo snel kan ik niet opeens 'genezen' zijn. Maar nog een dag bier drinken, zie ik niet zitten momenteel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 @Eric, Gezien verrichte werk wat je verzet hebt, hoef je je niet te verontschuldigen. Nog een theetje en dan straight to bed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Heee Gwennie... Geen rugpijn vh sjouwen?? Hoi Madeleine en Jan Ik vind het ook een hele mooie stopdatum Ik denk aan mn cola-light verslaving:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Madeleine, 10/12/12 is ook prachtig hoor! Ga maar lekker aan de cola morgen. Bier =vies, blerk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Gunnnnnn Nog even wat voor jou Bij deze :DB);) Ik vind je een topper. Volhouden hoor, het komt vast je ziektes ook allemaal ten goede, als je zonder alcohol door het leven gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Witte, mijn rug is pijnlijk... Maar morgenochtend gooi ik er nog een paar iboprufen in, en dan zit ik morgenavond twee etages lager, op dezelfde bank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Nou lekker voor je als het morgenavond is in ieder geval Gwen. Kijk wel een beetje uit hoor. Je hebt maar 1 rug!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Originally posted by: witteGunnnnnn Nog even wat voor jouBij deze:DB);)Ik vind je een topper.Volhouden hoor, het komt vast je ziektes ook allemaal ten goede, als je zonder alcohol door het leven gaatquote> Sijpelt daar de nodige scherts door, Witte? Is al goed. Dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 I know. Ik ben 10 jaar geleden in Corsica dronken van een rots gedoken, sindsdien ben ik rugpatient. Wat een klunzerige actie was dat... Maar yoga, pilates en hardlopen helpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Hey, ML, jij komt er wel! Niet te scherp slijpen, je ziet het allang goed. Puntjes op de I is voor de betweters. En, als rookstopdatum had ik 10-11-12, ook prachtig. Maar ik denk dat ik er morgen entje opsteek. Mijn Vader was van 12-12, 16 welteverstaan. Heeft wel wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 ik was ff aan het bijlezen. Het was geweldig, en een herrie!!! ik heb op you tube bijna alleen balads gehoord, maar die dame is er een van de hardrock! Ik voelde mijn darmen meedeinen op de zware bas; stond op de 2e/3e rij vanaf het podium, 3 m schuin van Beth Hart af. Ze is wat ouder dan ik dacht, maar wat een vakvrouw. De energie van Tina Turner en een unieke stem, echt geweldig. Ik dacht nog even dat ik Diesel zag, ha ha zoals ik me hem voorstel dan toch, en op de 1e rij he, hij wel! Gelukkig was het niet heel laat afgelopen, want mijn darmen speelden op:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 GunnPowder je hebt t toch maar mooi geflikt he, die volle eerste maand, gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Ik heb besloten toch naar bed te gaan. Twijfelde nog even, maar ben toch wel moe. Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden