bolletje Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Zo ik ga ook weer eens wat anders doen. Zijl in de keuken ligt weer en dus alles weer gaan inruimen. Later mensen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Werkse Bol. Stop dat kleine monster van je maar in een keukenkastje als ze vervelend is..... Gnagna...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Goedemorgen mensen, Eer ik dit bericht getypt heb is het goedemiddag. Ik ben gestopt met teruglezen. Scrollen! Over Apple: ik heb wel pb-contact gehad met haar, maar ik vrees dat ze nog steeds in het ziekenhuis ligt. Heb sindsdien niets meer gehoord. @ Apple: sterkte meis. @ Krekel: waar blijf je nou? Pasje afgeven nu. Het enige wat helpt, vrees ik. Van Wervelwind weet ik niets. Boos? @ Kameo: zo schattig je dochter. Leuke herinnering voor later, die foto. @ Dylan: het is wetenschappelijk bewezen dat er ochtend- en avondmensen bestaan. Mijn vader was er één van de ochtend en mijn moeder een avondmens. En dat in de tijd dat een echtpaar op dezelfde tijd naar bed ging! Viel niet mee. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Wetenschappelijk bewezen? Door wie dan wel? Ik heb nog nooit van enig wetenschappelijk bewijs gehoord. Let wel: het moge duidelijk zijn dat sommigen in de ochtend meer actief zijn en anderen in de avond. Maar welke oorzaak, anders dan externe oorzaken, daaraan ten grondslag ligt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 @ Dylan: geciteerd in de wetenschapsbijlage van een serieuze grote krant (niet die van wakker Nederland). Ik weet niet precies meer hoe en wat. @ BamBam: je stukje over luisteren, zonder in je hoofd al een antwoord te bedenken, is zo herkenbaar! Ik blijf ook oefenen! @ Trui: vanavond melden we ons samen droog weer af. Zet hem op! Ik ga weer verder aan de dag. Het klaart hier op. Laat je goede humeur niet bederven en maak er een mooie dag van. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Bambam, het gaat mij er niet om, om een mening te verkondigen, maar om hoe ik de dingen zie en ervaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Okee, Kame, wellicht heb ik je stukje niet goed genoeg gelezen. W, vanuit jezelf spreken is heel wat anders dan een maatschappelijk werk gesprek voeren. Delen vanuit jouw ervaring. Daar weet je zelf echt iets van Als je iets niet meemaakt, zeg dan nix. Ik heb zelf geen kinderen. Heb ik best vaak wel een mening over. Ik kan vanuit Tante zijn invoelen en ik ben een empathisch mens. Maar echt voelen zoals een moeder of vader dat doet; nee. Ik heb geen ervaring met opnames, dus daar kan ik uit mijn ervaring niets over zeggen. Und so weiter, und so weiter. En nee, er is niets op tegen een stukje vaker te lezen. Ik mis ook vaak iets, dat blijkt;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Ik ben een ochtendmens. Voel de behoefte aan een tukje al weer opkomen.... Wetenschappelijk bewezen of niet, er zit verschil tussen mensen. Gelukkig maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Jonge jonge! Goeiemiddag Ik had gister een mooie fik in de vuurton Fik in de sneeuw Nu schijnt de zon en wit is weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Kunst, komt door die fik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Originally posted by: BamBamIk ben een ochtendmens. Wetenschappelijk bewezen quote> Ikke ook.Slaap 'sochtends 't liefst lang uit.En ook wel 'n avondmens. Lig 'savus 't liefst lekker lui op de bank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Mijn berichten van gisteren verwijderd, laffe bende, ik weet het, maar laat ik de eer maar aan mezelf houden in deze. En nogmaals sorry voor de mensen die ik geraakt heb met mijn berichten. Ik kan alleen mezelf maar de schuld geven als ik mijn humeur laat bederven en me laat meeslepen in dat gevoel. Veel sterkte gewenst aan allen die serieus bezig zijn met hun strijd tegen alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Ach ja Marcel Ik weet niet waar je het over hebt Maar ik ken dat ook Gaat ook weer voorbij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Goedemiddag lieve mensen, Even een verhuis-lunch-break! Jane, Veel plezier met Beth! Mooi.. A3, Ga goed. Een kleine uppiedate af en toe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Een uppiedate? Wat is dat, een date in je uppie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Marcel, Goed gedaan joh. Gestopt is gestopt met roken! Whoeha. Het programma en de Stappen steunt je hier ook in. 12/12/12 WÃ t een knaller van een stopdatum! Misschien een idee voor frummers die zich aangesproken voelen om een 12/12/12 club-der-gestopten-met -de-mooiste-datum te beginnen??? I say! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Jammer hè, Dylan. Van die datum.. Juist, uppiedate voor je uppie. Pauze is weer voorbij.... Sjouwen Gwen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Ach Wijfie, wijven kunnen ook zeiken hoor:D Is fik in de houtkachel ook kunst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Originally posted by: wijfieMannen die ruzie maken dat gaat er hard aan toe, haantjes hé, willen altijd gelijk hebben, quote> Precies of dat jullie kippetjes geen ruzie kunnen maken en geen gelijk willen hebben ... Daar durf ik mij als haantje zelfs niet tussen te wringen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 o, ik heb me toch zin om te roken....Brrrr Zal ik ff gaan roken en dan 12-12-12 weer stoppen:light: Tja, wrs geen goed idee. Oke, doen we niet. Stoppen met snoepen mag niet van Hannah, nou ja, dan week het ook ff nie meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Originally posted by: haddock Originally posted by: BamBamIk ben een ochtendmens. Wetenschappelijk bewezen quote> Ikke ook.Slaap 'sochtends 't liefst lang uit.En ook wel 'n avondmens. Lig 'savus 't liefst lekker lui op de bank.quote> Hee lelijke lummel, niet mij woorden in de mond gaan leggen he. Pas op jij:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Ik zie de zon schijnen, het regent, de buren zijn als volleerde indianen rooksignalen aan het uitzenden, de specht is weer geweest, de boerenkool smaakte heerlijk, nu weer opzouten en aant werk. Toedels. Laterrrrr. Jaja Frodo, weten we wel hoor. Pffffffffffff. Hihi Daar hebben wij geen MAN voor nodig om ons dat te vertellen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Zoals beloofd even een update: Gister een paar biertjes gedronken tijdens visite elder, gisteravond 1 biertje gehad bij de TV, daarna bewust over gestapt op een glaasje fris. Het koste mij eigenlijk geen enkele moeite, daar ben ik blij mee. Ik heb gezellig een glaasje gedronken zonder dronken te worden en ben gestopt omdat ik daar behoefte aan had. Ik weet niet of ik hier altijd zo mee om kan gaan maar gisteren was ik ADB. groeten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Goedemiddag, Namens Mark krijgen jullie allemaal de groeten het gaat goed met hem, voelde zich gelijk in de groep opgenomen verder komt hij weinig op het forum omdat hij niet achter het internet mag/kan volgens mij heeft hij ook wel een leuke verjaardag gehad ze hadden een taart voor hem gebakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden