AlbertRemmo Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Goede morgen DAGPACT: Hanneke Will Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Goedemorgen DAGPACT: Hanneke Will Albert Lytse Wijnand Een hele fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Goedemorgen lieve mensen, Ik ga een grote pot koffie zetten. Vandaag gaan we verhuizen! De lift komt er zo aan, net als twee sterke broers en zoon van lief. Haha, toeval wil dat er nu aan de overkant van de straat ook een lift geinstalleerd wordt. Ik zal nog maar wat potten koffie bijzetten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Gelukkig hebben we geen piano.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 mogge Gwen, bakkie snel dan tussendoor en geen hinder voor verkeer dan 2 liften? Nou heel veel sukses hoor, altijd fijn stoere mannen erbij he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Thnx Sofie en Draak! De straat is afgezet voor de andere verhuizing. Mazzeltje voor ons. Wij hebben geen verhuiswagen nodig, want alles gaat weer op eenhoog naar binnen. Ik houd me straks maar gedeisd, want ik ben een paniekkip en ongeschikt voor het grote werk. Heerlijk, van die sterke mannen die net doen alsof ze weten waarmee ze bezig zijn, en dan nog gaan lopen geinen ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Nu wordt het nog spectaculairder.. Er komt een takelwagen met nog meer mannen om de laatste in de weg staande auto weg te takelen. Als wij om 10 uur beginnen is het volgens buienradar droog, èn de straat helemaal leeg. En de koffie koud... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Vanuit mijn bedje met tab gauw de datum ff rechtgezet. Hoe kwam ik nu in godsnaam toch op oktober zeg ? :-) Trustuhhhhhhh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Klinkt goed Gwen. En dat allemaal om wat doosjes te verhuizen....haha. Hier is de dag ook allang weer begonnen. Babbel, de babbel en dan moet ik nog gaan werken;) pfffffff. Ben nog beetje moeeeeeee. De boom gaat er vandaag in, mooi al die lichtjes. Hondjes liggen alweer zo heerlijk te snurken. Heb zo'n zin er bij te gaan liggen maar goed, dat doen 'we' dus maar niet. Beuk erin. Heb een fijne dag allen, ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Will, klein bootje joh:) Slaap lekker en geen zorgen voor de dag van morgen. Tob niet, het komt toch anders, zei wijlen mijn vader. En het is ook zo! Weltrusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 goeiemorgen mensen en wat een spannende dag voor je Gwen, vanavond is het ergste leed geleden en kun je inruimen, dat is toch wel leuker dan inpakken en wegwezen. Sterkte ermee joh. En Will, ziet zo tegen de Kerstop dat ie m nog 2 maanden voor zich uit wil schuiven. Vaker hier komen Will, dan vliegt de tijd en ben je beter op de hoogte ook wat er hier allemaal gebeurt, je denkt toch niet dat wij de roddels voor je gaan doen he:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 MOrgen allemaal, Nog nooit zo vroeg hier geweest. Heb een nieuwe pot thee gezet. Gwen een bakje? Of ben je al aan de koffie? Zoals je het beschrijft is het net een filmset. Succes he, met kijken, koffie zetten en uitpakken! Ik wilde al inchecken voor onze vlucht op 12-12-12, maar dat is een dag te vroeg. Jammer heb er wel zin in nl. Jane darmen weer tot rust gekomen? Heb je nog wat anders kunnen kopen dan bier? Tot latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Will, slaap lekker. Werk ze BamBam. HE Diesel, hoe is het met je? Keel weer tot rust gekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Originally posted by: BamBamWill, klein bootje joh:)Slaap lekker en geen zorgen voor de dag van morgen.Tob niet, het komt toch anders, zei wijlen mijn vader.En het is ook zo! Weltrusten.quote> BamBam, het zijn nie schoenendozen op dat bootje hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Gwen, tis wel duidelijk waar jij vannacht over gaat dromen Maar zo'n lift neemt toch beneden op straat best veel ruimte in , haaks op de huizen. Niet sjouwen jij, delegeren he Zonnetje goeiemoggeuh ook stuk arretjes cake? Spannend voor morgen al alles klaar ? hoelaang gingen jullie nu eigenlijk. Ach keel wel tot rust alszijnde nog steeds erg ontstoken, wacht op uitnodiging van KNO arts, want HA snapt er nix van en misschien heeft het te maken met de kombinatie met de kattenkrabziekte die geconstateerd is en wel wat puzzelstukjes op z'n plek liet vallen. us uitzieken komende weken/maanden pffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Joehoe goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Morgen Bol en iedereen Haha, Gwen computeren tijdens een verhuis totdat de stekker uitgetrokken wordt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Djeez, Diesel. Weken/maanden uitzieken.. Niks voor jou. De lift komt op de parkeerplaatsen voor het huis. Aan de overkant zijn ze al hard aan het werk! Het regent...een broer heeft ziek afgebeld. Maar... Zoals papa van Bam altijd zei; "Tob niet, het komt tóch anders." Dank voor het medeleven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Goeie morgen Laafje ga jij nog iets leuks doen vandaag? Gwendolienke suc6 vandaag hé? Kom je vanavond vertellen hoe het is gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Bwah, Bolletje, vandaag ganse dag op het werk...maar daar ben ik niet zo tevreden meer, dus zoek ik iets anders, asl dat mag lukken! Maar vanavond wat muziek gaan maken, trommelen, dat zal dan het leuke hoogtepunt van de dag zijn! Belangrijk, hé, dat we zorgen dat er elke dag iets leuks is om naar uit te kijken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Das minder Laaf dat je je op het werk niet zo prettig meer voelt, dat geeft dan toch de nodige spanningen. En das helemaal waar dat je per dag iets doet waar je plezier in hebt. Daar kan je naar toe leven. En het maakt de trek minder. Hartstikke goed meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 heb een uur gewandeld, lekker uitgewaaid aan de dijk, zomaar even aan de slag hier... Ben net op tijd binnen, het regent alweer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Morgen Bol en Kame, keek nog even of ik niemand vergat maar nee drie mensen ingelogd. Nou ja ik piep ff tussendoor. Moest even opzoeken wat de dosering voor de diarreeremmer is. BIjsluiter is verdwenen. We zijn aan het inpakken. Ben heel benieuwd, ik wil geen koffer mee. Manlief wel. We hebben twee kleine rugzakken, mijn kleding kan erin. Moet dat bij hem toch ook lukken!!! Ik heb netjes gevraagd of ik mag kijken wat hij meeneemt. Doe ik nooit nl. Hoor nu dat hij een jas pakt, wil hij per se mee. DOe ik niet. Lachen hoor. Kame, werk ze. Niet te hard hoor, het huishouden loopt niet weg. Bolletje, keuken weer opgeruimd? Jammer van het laminaat. Was dat van je maatje die waterschade had gehad? Diesel, goed dat je doorgestuurd wordt. Kun je al vlug ernaar toe? Ga weer aan het leuke werk, oh ja dosering opzoeken Tot latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Gesnapt Fleur:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 whoehaha zonnetjes! ik las diarree-emmer dacht, die Nederlanders hebben toch wel echt rare gewoonten als ze op reis gaan?? ok, veel koffie nodig dus om hersencellen wakker te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden