Spring naar bijdragen

Maandag 10 december 2012

will

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 235
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

tjah Lytse, moeilijk hoor voor jullie, hoop dat het voor haar snel toch went.

Ja en over mijn "probleem" is gewoon dat we zelf ook nog maar de uitslag hebben, ze konden er maar niet achterkomen en dus kwamen we hier zelf mee als mogelijkheid, a hebben we geen katten :)

Ha A3 miste je de koffie, bakkie dan moar :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn al zo bezig dat het lijkt of we morgen vertrekken. Dat is echt pas woensdag. ;)

Sha, de diarreeremmer nemen we alleen in echte noodgevallen. Als we moeten reizen b.v.

Kregen eerder al hetzelfde advies als jij bij de GGD. We hebben bouillon bij ons voor het zout en nemen echte cola voor de suiker als het nodig is. Maar ik hoop dat het niet nodig is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Goeie morgen lief Witje.:sun:

Daar ben ik nog niet uit Zonnie. Laminaat leggen is makkelijk, zagen en klikken maar maar de vloer loopt nog niet recht. Vervelend want de man die het gedaan heeft, is toch een vakman (zegt ie). Heb al zo vaak mee gemaakt dat ik het naderhand toch nog over moet doen. Daar baal ik van, want ik ben geen vakman.

Vraag me toch af wie de vakman is Bolletje, als jij het over doet. Jou een beetje kennende is het resultaat dan perfect!!!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Kameleon, Zonnetjes,

Bedankt voor jullie berichten. Het ging goed tot.. 17 november.. en ik in het weekend bij mijn ouders ging eten, ik heb toen voor het eerst niets gedronken bij hun, waar ze verbaasd over waren en ik was verbaasd dat het me zo makkelijk af ging.

Vervolgens krijg ik 2 tassen vol met drank mee.. ze hadden opgeruimd en dit hadden ze nu over.. ik heb hen niet verteld dat ik minder met /stop met /onder controle krijgen van alcohol.

Ik heb alle drank uitgestald op mijn aanrecht en ben tv gaan kijken en zat mezelf af te vragen of ik wel of niet wilde en dacht op een gegeven moment dat ik best wel wat kon drinken. En sindsdien heb ik iedere avond gedronken en kom ik weer als een malle aan. En terwijl dit alles gebeurt is het ontzettend druk op mijn werk en met wat zaken in mijn prive leven. Dus ik begrijp niet hoe ik dit allemaal doe.

Gisteren echt te ver gegaan en ik kon niet mijn bed uit komen vanmorgen. Voel me niet echt jofel, probeer te werken maar concentratiespanne sucks momenteel. Van binnen voelt het ook heel onrustig, hartkloppingen. Ik weet niet hoe ik in mijn bed ben gekomen. Het is gewoon ruk. Ik snap niet hoe ik, wanneer het zo goed gaat, ik zo 3 weken achter elkaar door schiet.

Anyway, begin maar weer bij 1 dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer Sabine, maar je kunt altijd opnieuw beginnen!!! Kom op, je kunt het. Hoe zeggen ze het op dit forum: Bek op het stuur en trappen.

Heb je jezelf op het dagpact gezet? OF durf je het weekpact aan?

Blijf hier vandaag en alle andere dagen komen. Er zijn echt mensen die je willen helpen. Trouwens, je werd gemist hoor.

Voor nu zou ik zeggen: veel drinken, rust nemen en jezelf verwennen met een lekker bad of een douche.

Liefsss, succes,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: zonnetjes
Jammer Sabine, maar je kunt altijd opnieuw beginnen!!! Kom op, je kunt het. Hoe zeggen ze het op dit forum: Bek op het stuur en trappen.

Heb je jezelf op het dagpact gezet? OF durf je het weekpact aan?

Blijf hier vandaag en alle andere dagen komen. Er zijn echt mensen die je willen helpen. Trouwens, je werd gemist hoor.
Voor nu zou ik zeggen: veel drinken, rust nemen en jezelf verwennen met een lekker bad of een douche.

Liefsss, succes,quote>

Oh dat vind ik een leuke uitspraak! Bek op het stuur en trappen, die hou ik erin.

Ik sta op het dagpact, begin weer ff met 1 dag per keer. Fijn dat mensen hier ook aan je denken, dat doet me goed. En goede tip; mezelf verwennen, ik heb gelijk een grote fles water erbij gepakt, heb alleen nog maar een kopje koffie op vandaag, lichte uitdroging geloof ik. Heb ook gelijk vitamine B genomen en straks een lekkere groene smoothie.

Heel erg bedankt!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag iedereen!

Ik stond al enige uren ingelogd, maar had me nog niet gemeld.

Sabine, fijn dat je er weer bent. Jammer dat je wegbleef, omdat het even niet ging. Goed, dat je weer een begin wilt maken!

Ik zit vast in mijn eigen dip. Dus heel erg op mezelf. Afgelopen weekend was gewoon rot, ook al was het niet één en al rottigheid, het werkt toch door. En ik vraag me af of ik ooit uit deze dip kom. Normaal ga ik poetsen, of lopen, of boodschappen doen of weet ik wat. Maar nu zit ik maar te zitten en te hopen dat ik ergens om moet lachen, acuut zin krijg om op te staan of wat dan ook. Gebeurt niets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal, weer terug van het tehuis.

Even voor alle duidelijkheid: mijn schoonma is daar al twee jaar, na ernstige complicaties na een valpartij. Ze zit in een rolstoel en kan vrijwel niets. Ze is nu op de afdeling somatiek en inderdaad kwamen de psychologe en haar EVVster ermee dat ze geestelijk steeds verder achteruit gaat. Dat was ons ook opgevallen, dus het kwam niet als een verrassing. Ze is van nature angstig en onzeker en dat wordt nu door de dementie erg versterkt.

Ze staat op de wachtlijst (nog 2 voor haar) en dan gaat ze een verdieping hoger wonen. Het wennen aan allemaal nieuwe bewoners en verzorgers, nieuwe routine e.d. zal erg zwaar voor haar worden. We hebben gevraagd of ze aan dezelfde kant van het gebouw kan komen wonen (hetzelfde uitzicht), maar ze weten niet of dat mogelijk is. Hangt er van af welke kamer er leeg komt en hij moet ook nog aangepast zijn voor een rolstoel.

We wachten maar af. Het voordeel van haar dementie is, dat haar emoties vervlakken. Dat scheelt enorm voor ons, want ze is altijd een hele moeilijke vrouw geweest. Ze was altijd aan het vitten en het mopperen en speelde ons tegen elkaar uit! Tegenwoordig zegt ze zelfs "bedankt" als je iets voor haar hebt gedaan.

Bedankt voor het meeleven.

@ Sabine: welkom terug. Goed dat je er weer voor gaat! Kom maar hier als je het moeilijk hebt.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...