bolletje Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Goeie morgen lieve Rekel, ook weer wakker? Huttula ook jij een goeie morgen hé. En iedereen die ik vergeten ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Hee Bol, ben je nog niet werken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Huttula, dat is vervelend die voet, zou je niet eens langs de HA? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Ik heb gisteren een afgeprijsde zak chocolade pepernoten opgevreten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Bijna Kamé, ze hebben net gebeld. Komen me zo halen, dus wens ik iedereen een hele fijne dag toe en tot vanavond. O ja en morgen heb ik dienst. Een dagje vergist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Beterschap Sofie:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Veel werkplezier Bol:sun: Ik ga zo meteen vriendin langs de snuffelmarkten, altijd gezellig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Originally posted by: truitjeIk heb gisteren een afgeprijsde zak chocolade pepernoten opgevretenquote> Ik ook kreeg ik gratis bij aankoop van een set boxen voor mijn huis. Heb je op de achterkant de kcals per 100 gram gezien en dat x2.5 gedaan. Dat is >50% van je normale dieet (voor een vrouw dan)Beterschap @Sofie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Goeiemorgen frummers! niet bijgelezen nog maar dat kan later ook nog eerst wakker worden op de fiets met maatje het is nog droog. fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 boem boem au Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Bdankt Eric voor het uitrekenen van de cal. Vandaag maar zo weinig mogelijk calorieën Ben begonnen met 2 sinaasappels Maar ja het is nog lang geen avond!! Drinken doe ik niet...... Dat beloof ik Maar ik durf niet te beloven dat ik niet snoep! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Zojuist heeft de huisarts gebeld en hij heeft Refusal voorgeschreven. Ik heb gelijk de apotheek maar even gebeld, om te vragen wat de kosten zullen zijn. Dat valt nog mee, goedkoper dan drie dagen bier. Maar vandaag kan ik het nog niet halen, want ze had het niet op voorraad. Maar dan heb ik in ieder geval de kerstdagen ingedekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Ik dacht, lees me even in over de ervaringen. Want had al meer gelezen over Antabus, dan over Refusal. Eerste draadje, zegt iemand dat het niet werkt. Stemt hoopvol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Madeleine, Antabus en refusal zijn hetzelfde. En ik zou maar niet uitproberen of het werkt of niet. Je kunt er dood aangaan. Dat is serieus. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 lieve Trui, graag wil ik even mijn kwijt over snoepen: wees aub niet te streng tegen jezelf in het begin wanneer je stopt met drinken! Als snoep je kan helpen geniet er van. Doe al waar je zin in hebt , die eerste drie maanden. Daarna kan je beginnen te kijken, wat de volgende stap is. Die extra kilo's gaan er heus op een dag wel terug af. Ik begin nu bijvoorbeeld stilaan te lopen met een programaatje Start to Run. Heel stillekes kruipen de grammetjes eraf moraal van het verhaal: alles op zijn tijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Dat dacht ik al. En dat is wel het laatste wat ik wil; Doodgaan. Stond net af te wassen en bedacht me dat, als de medicatie nog niet afgehaald kan worden, dat ik vanavond nog best even.... :$ Snel de gedachte maar in de wind geslagen, want mijn lichaam zegt vanzelf dat het genoeg is en mijn grootste angst is dat ze me pas weken nadien vinden. Wat een grote kans is, want hier komt nooit iemand. Behalve de onderbuurman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Goedemiddag allemaal, @ Madeleine: goed van je dat je Refusal hebt gevraagd en zult krijgen. Laat de buurman met zijn bier maar beneden! Doorbreken die cirkel meid! Pluim op je hoed. @ Wijfie: waarschijnlijk te laat, m,aar de verslavingszorg kan juist ook Refusal voorschrijven, dus daar hoef je niet voor naar de huisarts. @ Jackie: wat knap dat je de whisky afgeslagen hebt. Is er een reden dat je het niet aan je man hebt verteld? Hij heeft toch ook gezien dat je teveel dronk? Bij mij weet de buitenwereld het bijna niet, maar juist mijn man wel en hij steunt me. Het is, in mijn ogen, ook het afsluiten van een achterdeurtje (hij weet niet dat ik dit probeer). Als ik toch in de fout zou gaan, dan zou ik ook hem teleurstellen. @ Sofie: van harte beterschap. Inderdaad beter nu dan met de feestdagen! @ Will: als je Fleur spreekt, doe haar dan de groeten. Jij ook beterschap. Waar blijven Jopie en Marc? Voor allemaal een fijne dag toegewenst. Bollie werkse. Zonnetjes is op weg naar de zon. A3 fijne vakantie. Nu echt weg. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francois Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 hoi piepeloi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francois Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 hoi jackie, over je stoppen recent, heb een nieuw topic geopend: stoppen is makkelijk, maar volhouden, dat is echt moeilijk. wat vind je daarvan? groetjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 @ Diesel: vanwaar een 2e dagdraad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francois Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 3e van boven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francois Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 ik heb in mijn leven vaker periodes niet gedronken, maar steeds weer teruggevallen, wat ik merk is dat naarmate ik ouder wodt het steeds moeilijker wordt om langere tijd te stoppen, de eerste weken is vrij makkelijk bij mij, maar er komen dagen waar het bijna ondragelijk is omdat ik dan de hele dag aan drinken denk, en die sneewubal wordt dan een lawine en ik val weer terug. Kortom een strijd voor het leven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Ha Irunalone, Er waren idd 2 dagdraadjes, ik had de jouwe niet gezien omdat hij al onder de dinsdag stond. Maar het dagdraadje wat jij had opgezet was vreemd, want de dinsdagdraad is tot laat in gebruik gebleven. Dus jij starte al een dagdraadje terwil meestal een dagdraad bestaat uit de mensen die vroeg opstaan en de mensen die laat doorgaan dit na 00.00 op de dagdraad van de vorige dag doen. Dus gister in jou geval dan, als je bv niet kan slapen, kan je het best gewoon op de draad doorgaan, daar vind je dan oo ander frummers die of nog wakker zijn of niet kunnen slapen. Nou hoop dat het duidelijk is uitgelegd, gebeurd wel vaker, maarja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 duudluk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 ga vanavond shoppen bij de c&a (tot 00.00 uur open!) Moet even gewoon iets voor mezelf, onvrede afkopen dus, bekend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden