Spring naar bijdragen

Donderdag 13 december 2012

Jen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 263
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Madeleine
Maar het is zo vervelend om me niets waard te voelen.quote>

Niet sociaal genoeg, niets waard. Dat komt vaak terug bij jou. Wat is de link met drank bij jou, mij valt op dat als je dit soort emoties uit, je gedronken hebt. Wat heeft het een met het ander te maken?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: sieraad
En refusal? Ik heb er geen ervaring mee, maar zou het gewoon weg flikkeren.
Je kunt net zo goed Badr Hari vragen om je in elkaar te slaan als je hebt gedronken *_*quote>

Sieraad je zegt zelf geen ervaring te hebben gehad met Refusal. Ik kan niet begrijpen dat je een oordeel geeft over iets wat jezelf nog nooit hebt gebruikt.
Ik, en dat weet hier iedereen, zweer bij refusal, als dat er niet geweest zou zijn was ik nooit zover gekomen.
Ik hoop dat jij ook over 3 jaar kunt zeggen, ik heb het droog weten te houden, en dan zonder refusal. Dat zou knap zijn.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar, lieve mensen. Waarom willen jullie niet dat ik het even lekker zelf uitzoek? Ik zeg drie keer per week dat ik wegga, en niet om mijzelf op het forum te behouden, maar om letterlijk te horen, ga dan maar weg. Dan durf ik tenminste niet meer online te komen...quote>

Juist daarom :) Die keuze mag je zelf maken, als wat we zeggen indirect het gevolg heeft dat je niet durft te komen maken wij de keuze feitelijk voor jou.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar, lieve mensen. Waarom willen jullie niet dat ik het even lekker zelf uitzoek? Ik zeg drie keer per week dat ik wegga, en niet om mijzelf op het forum te behouden, maar om letterlijk te horen, ga dan maar weg. Dan durf ik tenminste niet meer online te komen...quote>

Omdat die keuze bij jou zelf ligt Madeleine niet bij ons. alleen jij kunt beslissen of je weg wilt gaan of niet.
Maar wat je ook kunt doen is flink gaan schelden hier en schuttingtaal gaan gebruiken. Heb je zo een eeuwige ban.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madeleine,

Zoek het lekker zelf uit!

Hoe voelt dat?? Maar daar is dit forum niet voor. Lekker makkelijk, ze begrijpen me niet en sturen me weg. Maar we zijn hier met elkaar en voor elkaar en niet om iemand weg te sturen en hem /haar letterlijk te laten verzuipen.

Kom op schouders eronder en werken aan jezelf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit me de hele avond al te verbazen hier.

En ik vind het jammer om te zien dat er zo serieus gereageerd wordt op iemand die hier de hele boel in de maling neemt.

Jouw naam zet ik niet neer, die zie ik hier veel te veel.

Bij je eigen postings en de uitgelokte reacties.

Als ik zou melden hier wat ik vind dan heb ik vakantie.

En dat ben jij mij niet waard.

Wat ik ook erg vind is dat er frummers zijn die een ban krijgen omdat er onrust wordt veroorzaakt, zelfs 1 levenslang, of alleen maar omdat ze even niet zo aardig zijn.

Terwijl er hier 1 stomdronken rondhing, een eigen draadje startte en ook daardoor veel verwarring en onrust zaaide.

Ik ben blij te lezen dat het weer iets beter gaat maar het verbaasde me wel dat er ingelogd kon worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen wat ik jullie nog helemaal niet verteld heb isd dat ik het kerstpakket van vorig jaar uit m'n kelder gehaald heb omdat er een theeservies in zit wat ik weg wil geven.

Komen er twee flessen Glühwein aus. Moet je nagaan zeg, hebben die flessen een jaar in de kelder gelegen. Nou dat was me voor een paar jaar terug nooit overkomen hoor, die waren in één avond soldaat gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: rose
Madeleine,
Ga slapen en vraag hier morgen nog eens om als je nuchter bent.
quote>

Rose, ik vroeg het oprecht. Niet tijdens mijn grappen en grollen.

Waarom? En serieus waarom snapt niemand dat ik het serieus neem, ons probleem, maar waarom ik het moeilijk heb met het slikken van een medicatie?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...