Yvonne Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Getverdegetverdegetver... net de hond uitgelaten... het is spekglad, ijzel!!! Luitjes ik ga er dus snel vandoor, hoop dat het op de snelweg niet zo is... Diesel, hoop inderdaad voor je dat je nu snel zult weten wat het is.. EN dat ze er iets aan gaan doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 thnx, Vonn nu jij succes en voorzichtig an he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Morgen mensen, ik voel me gewoon beroerd door dag 2 niet roken. Maar het heeft wel al voordelen; ik heb nu al meer lucht, minder slijm in mijn longen (was al erg lang verkouden) maar ik heb altijd dat spanning op mijn spieren en pezen slaat. Tijdens een begrafenis laatst meteen weer een knoop in mijn kuit dat bijna zweepslag is als ik niet oppas en door zou gaan, dat heb ik alle keren als ik stop met roken ook. Al mijn spieren en pezen vooral doen zeer; achillespees, banden bij mijn knie , in mijn nek, tennisarm achtig gevoel .....ik weet niet wat het precies is maar spanning en pezen is altijd met elkaar verbonden bij mij en ook mijn vader heeft tijdens stoppen met roken pezen beschadigt en mijn bicepspees was doorgescheurd door trainen nu een jaar terug maar dat was ook een enorme stress tijd. Ik doe maar heel voorzichtig met bewegen en zware dingen doen. En neem maar valeriaan nu om wat rust te houden. Stoppen met roken is gewoon heel lastig maar of ik het nu doe of uitstel ik moet die eerste rotdagen ooit een keer door. Na een week gaat het wel weer weet ik van eerdere pogingen.... Soms zit het mee soms zit het tegen en heb het nu even niet makkelijk. Gaat wel weer over.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 goede morgen frummels. erik 't is dus niet de moeite waard om weer te beginnen met roken even doorbijten dan maar. en dieseltje hopelijk ben je gauw van de pijn af. jeetje ik zou niet in je schoenen willen staan ( sowieso al niet want je zult wel zweetvoeten hebben) heb je nog een lekker bakkie koffie voor mij??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 goh yvonne is al weg. als ik haar was zou ik nog een uurtje wachten, is de gladheid waarschijnlijk al weg..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Goeiemorgen allemaal! Hier storm en regen. Guur en koud. En ik moet zo de deur uit, brrrr... Eerst even ontbijten met dochter. Zoon is net met zijn verstrooide kop de deur uitgegaan zonder paraplu of regenjas... Drukke dag voor de boeg, maar kom af en toe wel even om een hoekje kijken. Fijn dat jullie er zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 moggeuh Igor, tuurlijk bakkie voor jou ook hoor, wat slagroom erop ? ps, nou he ik best van vee dingen last, maar zweetvoeten nou net weer nie volgens mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 doe maar een extra dot erop diesel, de feestdagen komen er toch aan, dus doen we niet aan de ________________________________ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 psies Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 goeiemorgen frummers:rose: ik heb ook een beetje teveel wakker gelegen vannacht. Op mijn matje bedacht ik ook ineens waardoor het kwam: het einde vh jaar nadert en ik heb nog wat losse eindjes naar mensen. Die kwamen een voor een bovendrijven. En de grootste klap kwam toen ik me besefte dat de rare melding die ik kreeg bij het doorgeven van de electr.stand, wel eens te maken kan hebben met een kapotte koel/vrieskombi. En als dat zo is, is dat al sinds mijn verhuizing heel erg mis (5 feb.) dus er moet zo snel mogelijk een nieuwe komen en de rekening zal waarschijnlijk meer extra bedragen dan dat hele apparaat, oei:angry: In elk geval start ik vroeg met een lijstje met spoed to do. fijne dag ook:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 goedemorgen allen jongste van negen vindt zichzelf nu groot genoeg om zelf op te staan met een eigen wekkertje, tof! alleen, waarom moet ik er dan mee zo vroeg uit?! maar bon, het is wel schattig Dieseltje,flink AA zeggen hoor bij de dokter en blijven aandringen tot ze het vinden wat er mis is! Jen, ik ben ook zo een ochtendmens dat graag uitslaapt. Goede uitvinding, toch? Erik, ik ben zelf 8 jaar geleden gestopt met roken. Eén van de beste beslissingen ever. Volhouden man! Het draadje van gisterenavond heb ik met open mond zitten lezen, maar na een tijd ook doorgescrold, want ik weet niet of dat zin heeft om allemaal te volgen. Ik begrijp ieders struggel, maar sommige dingen kunnen voor mij niet op het forum..maar ach, wie ben ik.. Zo, kids de deur uit, koffie binnen, ik ook naar buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 de plicht roept. fijne dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Goedemorgen Lieve Frummers, kom jullie even snel een fijne vrijdag wensen, ik krijg vanmiddag een nieuwe boom, mijn vader komt hem plantten dat vind ik mooi, Erik, ik heb zo'n 13 weken geleden weer 2 sigaretten gerookt, en dat ging goed, meteen weer gestopt, dus ik kon het... en na 2 dagen... nu ja om een lang verhaal kort te houden, binnen 3 weken zat ik weer op mijn oude nivo van roken, en ik wil eigenlijk niet roken, want ik ben nu weer 10 weken gestopt, maar het was lastig, en nog dus ik wil je bedanken voor je bericht, want ik ben al een week aan het dealen met mijn stemmetjes, maar het wordt een 'NEE' vandaag steek ik de eerste niet op , en ik neem ook het eerste drankje niet!!! Ik wil ook ervaren wat Lavendel nu ervaart, dus ik ga doorzetten!!! Have a great day!!! ik ga werken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Originally posted by: igorerik 't is dus niet de moeite waard om weer te beginnen met roken even doorbijten dan maar.quote> Precies mijn gedachte! Als ik nu weer zou beginnen heb ik vroeg of laat weer zo'n eerste dag niet rookdag. Op die manier krijg je elke dag meer motivatie want het alternatief is weer van voor af aan beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 mark hoegaatie???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Goeie morgen Igie Drakie en Mark. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 morgen bollie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Mornink. Losse eindjes. Tja, daar heb ik er ook nog wel wat van liggen. Maar wat moet je met een zus op ramkoers, die momenteel zo gek als een cent is. Mijn woorden he. Hoe dring ik door tot iemand met een driedubbele plaat voor haar kop. Met iemand die meent dat ze gelijk heeft omdat zij het zo voelt. Ik maak me zorgen om haar, het gaat niet goed met haar, geestelijk, en naar mijn mening maakt ze veel stuk. Maar ja haar waarheid is de hare en de mijne ziet er anders uit. Nu eerst de dingen maar es gaan doen die ik zou gaan doen, dan ook nog maar weer es kijken naar mijn 'losse' eindjes. Wat ik zeker weet dat drinken dit alles zoveel erger zou maken. Zo'n avond als gisteravond zou ik vroeger in 'gepaste' dronkenschap hebben doorgebracht, heul veul hebben gedronken, ruzie makend met mn lief, daarna dikke tranen en veel medelijden en dan nu een vette kater. Dus. Dat heb ik allemaal niet gedaan, ook geen zin in maar dat bedacht ik me toen ik vannacht weer in bed lag. Hoe het anders zou zijn verlopen, had ik nog gedronken. Actie. Action speaks louder then words! Heb een goeie dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Bammie net zo goed als wij zelf moeten ervaren dat drank voor ons slecht is, moet een ander ook ervaren dat zijn of haar leefstijl niet goed is. Anders gaat zij lopen zoals jij denkt dat goed voor haar is. Maar dat is niet haar eigen idee. Het is heel moeilijk om zo te leven zoals anderen dat graag zien. Kun je niet proberen om toch wat afstand te nemen, of is dat erg moeilijk? Sterkte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Vervelend allemaal die ruzie in de familie. Mijn broers praten ook niet meer met elkaar doordat schoonzus boos is op één van mijn broers. Dit is ook al jaaaaaaren aan de gang. Ook hebben ze allebei het gevoel dat ze gelijk hebben. Ja en dan is het moeilijk om weer bij te leggen (zucht). Ik ga aan de gang mensen, vanmiddag weer schilderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Goedemorgen allemaal. Er zitten al 2 bekers koffie in en moet zo in de benen want ik ben nog wel verslaafd aan nicotine. Heb gisteren denk zo'n 30 sigaretten weggepaft. Ik was gewoon droog hoor dus daar lag het niet aan. En het is al zo goedkoop! Dus Erik, hulde van mij voor jou! En voor alle paffers die willen stoppen. Ik kan het nog niet. Bambam, KMW in deze gewenst. Is het niet een familielid dan is het wel een vriendin of collega waar ik me zorgen over maak. Of mensen van dit forum. Maar zo maak ik me tussen de andere bedrijven door altijd zorgen over anderen en dat kan niet de bedoeling zijn. Toch gebeurt het. Deze week een collega abrupt naar huis, een goede kennis is volledig opgegeven door lymfelierkanker. De afgelopen weken waren in RL heftig genoeg, ik moest de forumsores echt een beetje loslaten. Sofie, ook jou wens ik rust in dit gebeurde:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Lieve Sofie, Juist goed dat je er niet over liegt. Heeft ie lang geduurd, die terugval? Lukt het nu weer een beetje? Zo te lezen heb je het niet makkelijk. Heb je goede vrienden waar je op kunt leunen? Zou wel fijn zijn deze dagen. Ik wens je veel KMW. Ik weet niet hoe het voor jou is, maar bij mij versterkt het drinken altijd het zelfmedelijden. Als ik niet drink voel ik me krachtiger en kan ik beter met de dingen omgaan, hoe moeilijk ze ook soms zijn. Ik hoop dat je weer echt gemotiveerd bent om nuchter verder te gaan! Dikke knuffel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Zo is het maar net, Sofie. Ik wens je heel veel sterkte! Blijf maar lekker hier komen en zorg goed voor jezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 hey Sofie, ik log even voor jou in op één of andere manier had ik het gelezen in de ondertoon van je vorige posting je "klonk" anders je weet hoe het gaat: knieën afkuisen en weer opstaan dat is de enige juiste weg toch? niet jezelf straffen, maar eigenwaarde behouden, hé? het komt bij de meesten voor dat na de eerste euforie een struikelperiode komt dat komt meestal hard aan, maar duwt ons wel op de feiten dat onze tegenstander niet van de poes is dus in die zin is je ervaring niet abnormaal ik kijk ernaar uit om snel terug je vrolijke en dynamische postings te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden