huttula Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 mogge allemaal sauna avondje heeft weer genoeg geluksstof opgeleverd Kan er weer ff tegen Gewoon buiten in het donker zwemmen onder de sterrenhemel..blokhutten en bomen versiert met verlichting Kreeg toch ff een vakantiegevoel.. Life is good...ook nuchter Oja nog sorbet ijs van echt fruit gehad vreselijk van genoten... Fijne dag nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Originally posted by: AlbertRemmoDagpact hoort gewoon op de dagdraadapart demotiveert vind ikquote> Hai Albert... kan je dat toelichten? Vond het wel een heel goed plan....goeiemorgen trouwens...en sluit me aandag 8 en voor het eerst 5 uur geslapen... gestaag en traag kom ik er weer boven op.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 @huttula, heerlijk opladen in de sauna! Klinkt goed. Oprecht genieten. @krekel, eindelijk 5 uur geslapen. Dat gaat op den duur gelukkig beter worden! Hou vol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Klinkt goed Huttula, Ging vroeger ook vaak naar de sauna. Ik vond het altijd heerlijk. Volgend jaar maar weer eens oppakken. Lekkeer hè Krekel? Het slapen gaat bij mij ook steeds beter. En daar ben ik toch blij om!!!!!!!!!!!!1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 @Nien: ben benieuwd naar wat voor ellende je ermee hebt gezien... Ik weet ook niet zeker of dit iets voor mij is hoor. Ik ben bijvoorbeeld ontzettend blij met mijn AD. En dat schijnt daar dus niet in te passen... Maar ik wil er wel meer informatie over. Gewoon over alle eventuele opties weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 MM Ort. mol. is vooral héél erg duur. Heb er zelf wisselende resultaten mee gezien, bij onze kids beter dan de ouders. En die voeding was niet vol te houden klinkt mooi, maar een levenswijze apart. Als je het wel kunt heb je al die dure supplementen niet meer nodig lijkt me. Blijf vooral kritisch! En probeer wat je aanspreekt zou ik zeggen. Wat ik van alle dingen vooral geleerd heb is meer naar mn eigen lijf te luiseren en te aanvaarden dat ik er nooit helemaal ben. Met voeding mag ik meer sjoemelen dan met alcohol, zo simpel ligt het bij mij. nu spinnen dat moet/mag dan weer wel endorfientjes he fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Dank je, Jane. Lekker spinnen! Endorfientjes zijn gratis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Goedenmorgen allemaal. Albertina en Apple Van Harte Gefeliciteerd! :present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Jackie, Heb jij al over een jaarpact nagedacht? Of vind je het nog te snel? Als ik het doe, wil ik het 1 januari gaan doen. En omdat jij ook zo enthousiast bent en ongeveer gelijk gestopt bent met mij, dacht ik dat het ook wel wat voor jouw zou zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 DAGPACT: Albert Lytse Hanneke Jackie Kunsie Krekel miranda Rosa Ik heb Het Dagpact ook liever op de Ditjes, datjes & dagdraad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Will, goeie morgen! How are you? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Originally posted by: AlbertRemmoDagpact hoort gewoon op de dagdraadapart demotiveert vind ikquote> Wat is er demotiverend aan? Wat is er anders, er is een dagraad en een dagpact? Ik vind het meer overzichtelijk zo en als ik het druk heb dan kom ik niet door de 10-25 pagina's heen die de dagraad vaak is. Ook vind ik het soms fijn om al die problemen van andere niet te lezen en me te focussen op mijn stoppen. Meestal lees ik de dagraad wel en doe mee maar soms niet. Vind het bestaan van twee dagpacts wel heel vervelend. Zeker als er geen argumenten zijn die echt tegen een losse dagpact zijn, niet geuit tenminste. Daarom motivatie please. Leg het uit waarom het zo'n slecht idee is. Dat het demotiverend is kan ik niks mee zo omdat ik er niks van begrijp. Zeker van AR niet, die dikwijls heel kort een dagpact tikt en dan meteen weg is/passief leest. Dat is prima, ik wil ook niet altijd schrijven maar in dat geval is een losse dagpact toch alleen handiger? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Ik zie, dat als het dagpact apart staat, mensen daar ook gewoon van alles op gaan schrijven. Het wordt dus gewoon een tweede dagdraad. Maar mij maakt het niets uit. Dagpact op deze draad of op een andere............maar ik heb ook heel veel tijd en kan dus ALLES lezen wat hier neergezet wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Tina en Apple gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Originally posted by: krekel Originally posted by: AlbertRemmoDagpact hoort gewoon op de dagdraadapart demotiveert vind ikquote> Hai Albert... kan je dat toelichten? Vond het wel een heel goed plan....goeiemorgen trouwens...en sluit me aandag 8 en voor het eerst 5 uur geslapen... gestaag en traag kom ik er weer boven op..quote> Fijn hoor Krekel, hou je haaks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Tjah Erik er zijn meerdere mensen die argumenten hebben gegeven om het hier op de dagdraad te houden, tjah waarschijnlijk heb je die gemist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Jackie dat is wel heel fijn joh dat je man er zo instaat. Fijn dat je nu dus goed bij hem terecht kan, nou das wel een nieuw setje waard he Heel veel sterkte koende dagen, had ik vorig jaar ook hoor, nog geen 2 maanden AdB, en viel eigenlijk 100% mee, nou bijna dan maar wel gelukt, succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 goedemorgen allemaal, Ik heb de bovenverdieping schoongemaakt, met de hond gewandeld, de was weg gewerkt en nu lekker aan de koffie. Ik heb een volle pot, dus wees zo vrij.. Ik ben meestal s'avonds op de draad, maar wilde toch even goedemorgen zeggen, bij deze.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 ga de lunch maken voor zoonlief en mijzelf, tot vanavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Originally posted by: DieselTjah Erik er zijn meerdere mensen die argumenten hebben gegeven om het hier op de dagdraad te houden, tjah waarschijnlijk heb je die gemist.quote> Daarom dus een losse dagpact, ik las het dus nu zonder argument in dit topic en niet in het topic dagpact, dat is teveel tekst daar mis ik zoveel in. Ik heb vandaag alles gelezen en lees eigenlijk geen argumenten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Madeleine, Ik mis je op de dagdraad . Hoe is het met je? Heb je de tabletten al geslikt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Goedemiddag allen, Fijn dat het dagpact weer op de dagdraad staat. Ik ben er blij mee. Als Wijngum een eeuwige ban heeft, waarom staat hij dan nog bij de verjaardagen? @ Jen: ik denk aan je vandaag! Zet hem op. @ Teveel: welkom terug Harry. Niemand is volmaakt en als je discussie opwerpt merk je het wel. Als je dingen zegt waar ik het niet mee eens ben, dan hoor je het wel. @ Diesel: vandaag naar KNO-arts? Ik hoop dat hij/zij wat voor je kan doen! @ Albertina: 2 jaar alweer! Je bent een stralend voorbeeld. Zeker omdat je het volgehouden hebt in situaties waarin velen van ons weer zouden zijn gaan drinken! @ Apple: jij staat 3 maanden droog nu. Ik hoop toch zo dat de gebeurtenissen van onlangs je niet helemaal van het forum hebben verjaagd. Gaat het met je gezondheid al wat beter? Een bos bloemen voor je. :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: Nu eerst verder lezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 @ Hanneke: goed van je dat je met de Refusal begonnen bent. Geen discussies in je hoofd! @ Kunsie: je gaat nu goed hè. Kost het je veel moeite? @ NIEN: een nieuwe baan, nieuwe collega's en nieuwe AA-groep. Geweldig dat je het allemaal redt! Ik ben zo blij voor je. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 @ MM: ik weet niets van orthomoleculaire geneeskunde, dus ik kan je niet helpen. @ Erik: ik zit in de luxe positie van AR me op het dagpact zet, omdat ik vaak veel later inlog. Nieuwe mensen zien het dagpact niet en sluiten zich niet gemakkelijk aan. Andere lezers die het dagpact zien, sluiten zich vaak toch aan als ze het zien, omdat ze moeilijkheden verwachten. Dat is een stimulans om het vol te houden. Ik heb al geschreven dat, toen AR in Frankrijk zat en ik alleen op het weekpact stond, het dagpact een zachte dood stierf. Dat lijkt me zeker niet wenselijk, vandaar dat we er weer strak mee gestart zijn. Later hoorden we dat mensen het toch gemist hadden. Twee dagpacten lijkt me inderdaad niet handig. Mensen die naar aanleiding van het dagpact schrijven dat ze het moeilijk met de drank hadden, lijken me al helemaal geen probleem: daar is de dagdraad voor. @ Krekel: het gaat weer de goede kant op! Hou vol! Ik word geroepen, dus haak nu af. Tot vanavond! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Goodday. Wing, ik zie dat je jarig bent. Van harte jonge. Las van de week iets over dat Wing overleden was alhoewel ik vermoed dat dit niet letterlijk bedoeld was/is. Meer in de zin dat de nickname Wing overleden is. Whatever, heb een goeie dag. Dat alles wat je toekomt mag komen. Heb allen een fijne dag. Take care en ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden