Yvonne Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Volgens mij is hij nog niet echt weg: zou eerst gaan douchen en moet zich daarna natuurlijk nog helemaal toonbaar maken, haren keurig, kiezen welke kleur badlaken, twijfelen of hij toch niet beter.... Hihi, als hij dit leest.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Heee, ik Tina in de hal staan. voor jou ook een heel goedemorgen Tina. En alsnog de felicitaties voor twee jaar .... echt ik neem mijn pet diep voor je af hoor. Klasse. :present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 borsthaartje in de krul. als hij nu maar oppast met die hete krultang dan nou ik ga me maar eens nuttig maken. fijne dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Hihi... Ik ga ook aan de slag, weer een heel programma af te werken. Jij ook een fijne dag hoor Igor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Was al uitgelogd, heb de badkamer inmiddels bezichtigd en ga nu snel de hond uitlaten. Maar kom nog even terug voor Smik: wel echt heel veel zwemplezier hoor Smik .... Jij ook een goedemorgen Jane... En nu Von.... als de dooiedonder wegwezen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 goeiemorgen! DAGPACT Albert Lytse miranda Krekel heel blij weer zonder drank te zijn maar knetter in de put.... ook dat zal wel weer over gaan..pfff iedereen een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 DAGPACT Albert Lytse Miranda Krekel Kunsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Goeie morgen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Goedemorgen allemaal De griep wijkt. De koorts is minder. De geur uit mond en neusgaten weer neutraal. De hoest onder controle. Kortom, ik waag me weer onder de mensen. Heb een fijne droge dag, neem de eerste niet. Krekel vandaag nog wat bijzonders te doen? Waarom zo diep in de put.? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Goedemorgen Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Heeft U allemaal onder aan de site zo'n groot vak 'snel antwoorden'? En zo ja kan dat weg of is dat browser gerelateerd.? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Klepje van dit machien gaat weer dicht. Doe stille voort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Mogge allemaal, Ik gebruik altijd dat grote vak onderin (snel antwoorden) behalve als ik emoticons gebruik. Dan druk ik op beantwoorden. Ik moet ook altijd terug naar de knop ditjes en datjes, dagdraad om weer op het laatste bericht te komen. Heeeeel vervelend vind ik dat Ik heb ook Google Chrome Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 goedemorgen mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 heb geen snel antwoorden, moet ook steeds terug naar ditjes en datjes, heel vervelend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 goedemorgen iedereen zwembroekenlol vandaag pluk ik massa's zachtheid uit de lucht om mezelf vandaag in de watten te leggen soms moet een mens dat is doen lief zijn voor zichzelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Misschien komen we er nog achter hoe het werkt Irun! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Zo vlug vlug boodschappen doen want vanmiddag is er weer schilderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Hannah ik zag je nog net. Klopt wat je schrijft. Chroome heeft het wel. IE niet. Opgelost, bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 zou t? ik ben niet zo handig met comps! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 wel, ik ga de toiletten afsoppen...later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Mogge allen. Jetteketet, waar hang jij uit??? Hoest met je??? Kleppie dicht zegt Rudy, zou ik ook beter doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Hoi, IE heeft ook snel antwoorden. Heeft niets met chrome of een andere browser van doen. Het is onderdeel van deze software. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Hoi Hannah, Ik heb ook geen Chrome. En ook geen snel antwoorden, maar het is wel instelbaar. Dat bedoel ik. Ik vind de weergave van IE en Windows 7 mooier. Kwestie van smaak. Ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden