Spring naar bijdragen

Woensdag 19-12-12


Diesel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 267
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Johan W
Ja maar jullie hebben tenminste nog beenhouwers, Vlaamsmeisje. Wij hebben Keurslagers en die doen of geven niks gratis.quote>


QFT! (quoted for thruth)

Belg zijn heeft zo zijn voordelen. Niet alleen wat Hollandse gierigheid betreft maar ook het vakmanschap. Dat je een stuk vlees besteld, de slager naar achteren gaat en een stuk op maat afsnijdt en nog inpakt in van dat vetvrij ruitjespapier. Dat soort ambachtslieden zie ik in BE veel meer dan bij ons.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

is zeker zo Erik.

als wij fillet americain gaan maken dan gaan we naar de slager en vragen zoveel gram vers gemalen biefstuk van dat of dat stuk van de koe.

en dan krijgen we dat idd in van dat vetvrij papier (wj noemen dat boterhampapier).

Vaak roze met witte ruitjes aan de buitenkant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wilde nog wachten op jen om te horen hoe haar werkdag was maar ze blijft nu toch wel lang achter...

ook omdat ze dat hondje nu pas heeft terug moeten brengen.

dus dan lees ik dat morgen wel want ik heb mijn tien uren slaap nodig.

slaap lekker allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeienavond allemaal.

Ja VM, dat hondje, 'k zal het er maar niet te veel meer over hebben zeker, maar 't hakt er wel in. Ik kan snappen dat dat raar overkomt, en niet echt als alcoholgerelateerd. Echter, die hond was ook een "boost" voor mij die mij hielp om mijn leven te veranderen: ochtendwandelingen en dergelijke. Sociale contacten op de hondenschool. Plannen voor daguitstapjes. 'k Moet iets anders gaan verzinnen. Slaap lekker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi truitje, terug bij af ben je nooit. Iemand had hier eens een verhaal van twee tellers, zoals je die op een fiets hebt. Ik kan het niet zo goed uitleggen, iemand? Alleszins, de dagen die je niet gedronken hebt staan nog op je totaal, ze zijn niet verloren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...