igor Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 aiai als ik je dochter was zou ik vanavond niet thuis zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Het is dr geraden van wel Igor:angry: en anders zit ze Kerstavond met mij opgescheept ipv met haar lief in een romantische hotelkamer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Goedemorgen allemaal! Raar, voor mij om op zondagochtend bij het forum te zitten. Tja, vrije tijd over he, Normaal zit ik bij LATex, maar die zit nu lekker in de zon. Rot voor Smikkie, vannacht Sterkte Smik, Ik werd vannacht ook na een paar uur weer wakker. Te veel alcohol geeft een onrustige slaap. Ben toen 2 uur gaan lezen in het boek van Allen Carr, Betere bezigheid, dan weer een wijntje pakken he (Zou er trouwens niet aan moeten denken, midden in de nacht.) Zo ben ik me mentaal aan het voor bereiden op 1 januari. Kan ik meteen weer een mooi onderschrift neer zetten (Gestopt op 1 januari 2013) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Nou Jane, ben ik even blij dat jij mijn moeder niet bent. Niets menselijks is ons vreemd toch? Daarmee wil ik het absoluut niet goedpraten maar héél stiekumpjes moet ik wel lachen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Heej Jane, Oh,oh, die tienerdochters kunnen je wat hoofd brekens bezorgen he:), Die moet haar wilde haren nog kwijt raken he. Maar begrijp je bezorgdheid en boosheid. Dus dat wordt nog wat als je vanavond thuis komt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Oei Jane wat een rot situatie zeg. Ik kan me heel goed voorstellen dat je opziet tegen het gesprek. Hoop dat je je niet machteloos gaat voelen en dat je dochter open staat voor een goed gesprek:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Ik moest er ook wel om lachen inwendig hoor Tina de mascara doorgelopen, alles kletsnat, open vragende ogen een beetje aanvallen zodat ze niet in de verdediging hoefde. Mijn ongerustzijn sloeg even om in boos zijn, maar ik heb geprobeerd om niet in diskussie te gaan en opbouwend te blijven. En merkte dus dat ik daar nog heel wat in te leren heb, want dat kan ik haast niet. Maar geluykkig las ik deze week dat die stijl ook op de schop gaat nu, zelfs in de hulpverlening (3 x P of T??? alles positief benaderen in elk geval). Grappig dat ik er niet eens meer op kan komen, het stond gisteren of eergisteren in de krant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 ja han we maken het niet voor het eerst en zeker ook niet voor het laatst mee. Ik moet ermee zien te dealen op een manier dat we weer verder kunnen. En de spiegel via de kinderen is soms konfronterend he. pfffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 ik noem dat maar weer witte liefde Sofie, zal het maar niet uitleggen aan haar en het voor bestwil zeker niet gebruiken (hoop ik). van de rose olifant maar even een vliegende olifant maken anders zit het zo voorin mn gedachten dat ik het juist heel belerend ga vertellen hoe het wel niet moet en dat ik op die leeftijd dat niet eens deed (dus is zij verloren, ha ha ha) Ik ken mn drama-gedachten nog te goed en ben daar mee aan het afrekenen. Dus ik ga lekker mn frustraties afmeppen in de volley en daarna naar een ligconcert in Leiden: Cantato Ostinato google maar eens op you tube dan kan het niet anders of ik kom helemaal leeg en vol thuis met de goede energie dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Happy Birthday Tatum http://www.youtube.com/watch?N...DCaY&feature=endscreen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 tanden poetsen en weg fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Fijne dag Jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 @jane4, Niet te hard zijn hé tegenover je dochter, zij houdt je een spiegel voor. Ik weet nog heel goed, en dat is 37 jaar geleden, dat ik dronken thuis kwam. Moeder helemaal overstuur en vader maar lachen. Had nog geen 4 uur geslapen of ik werd gewekt door mijn vader voor een biertje! Dat was zijn straf, kokhalzend moest ik het mijn zieke lichaam binnenwerken. Gister luste je ze anders mateloos zij hij nog, laat dit een les voor je zijn. Helaas heeft de les niet gewerkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 goedemiddag allen hier lopen ook 3 bijna tieners rond ik spits mn oren om te leren hoe je zulke situaties best aanpakt... het is zondag, we zijn vrij, maar de lucht mag nu toch wel is minder grijs zijn heb ik het nu mis of beginnen er meer en meer forummers te struikelen? ik denk dat deze dagen heel veel mensen met een kater zullen opstaan waakzaam blijven is de boodschap zeker? zoals Gwen al zei: we nemen vandaag de eerste vernietigende niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Goedemorgen Lavendel, Dit is de tijd dat wij op de proef worden gesteld, mensen om ons heen die al zeggen "we nemen er alvast een op de kerst". Ik sluit me bij jou aan, we nemen er geen. Ook al schijnt de zon op de bodem van de fles i.p.v. dit grijze weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Romualdus Echt, aan zulks kan ik me echt optrekken! Tx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Originally posted by: HannekeGoedemorgen,Alles goed hier. Ik ga zo naar de AA. En ik wens iedereen een heel goede 4e Advent!!! DAGPACT:Hanneketruitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Ha Hanneke Hoe gaat het met je? kun je een beetje alcoholvrij blijven? liefs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 hola frummers ik zit in een diepe put en vind het leven te moeilijk. donderdag een huis gekocht.....zaterdag storte ik helemaal in. ik krijg paniekaanvallen en heb ansten hartkloppingen , ik voel me ellendig. ik zit sind 3 dagen aan de paroxetine daar voel ik me nog rottiger bij. ik wil van het voorlopig koopkontrakt af maar de makelaar is op vakantie....en je kunt binnen 3 dagen nog vanaf zij het met boete. ik heb mezeglf behoorlijk in de nesten gewerkt en kan nu alleen nog maar denken drank...bezatten...zoveel dat ik pas ontwaak als het achter de rug is....en ik zit verdorie helemaal in spanje....wie spreekt mij moed in om niet te drinken en te proberen te genieten van het leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 ja een moeilijke tijd overal en nergens wordt gedronken ik WIL het niet ik hoop dat het lukt laten we elkaar een hart onder de riem steken Drinken worden we niet beter van wel slechter!!! liefs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Maar Fofies, als de makelaar op vakantie is, zijn die drie dagen toch ook niet geldig? Maar waar maak je je dan precies zorgen over? En hoe heeft het zo ver kunnen komen dan? Heb je ook een partner of heb je helemaal alleen die beslissing genomen. Tja en als je nu ook weer gedronken hebt, heeft moed inpraten geen nut. Hoe moeten we dat doen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 fofies ik zou willen roepen: hou je hoofd helder, meid! laat de zakenvrouw in je wakker blijven! als je nu foute dingen doet, ben je wel erg lang op sukkel bij een huis kopen of niet kopen moet je alles uit de kast halen behalve een fles! denk even aan onze viltdoek die we met zn allen nuchter hebben zitten maken denk aan die verbondenheid denk aan de parel die je was/bent in die ketting ik hou me vast aan mensen die blijven staan, ik heb dat erg nodig fofies, je kan het! kan je erover praten met je man? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 @fofies, Niet gaan drinken, hou het hoofd helder! Je hebt een voorlopig koopcontract ondertekend, daarin staat de ontbindende voorwaarde dat als je de hypothecaire geldlening niet rond krijgt dat het contract nietig is. Heb je al geïnformeerd bij een bank of je een geldlening tegen hypotheek krijgt? Als je ervan af wilt ben je doorgaans 10% van de koopsom verschuldigd, dus kan best een aardig bedrag zijn. Wil je er ook echt vanaf of handel je nu in een stemming van paniek? Je makelaar moet altijd bereikbaar zijn, is hij dat niet kan je je altijd beroepen op overmacht. Heeft hij geen e-mail adres, GSM nummer, kantoor of vervangend makelaar die zijn zaken waarneemt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 OriginallyJe hebt een voorlopig koopcontract ondertekend, daarin staat de ontbindende voorwaarde dat als je de hypothecaire geldlening niet rond krijgt dat het contract nietig is.quote> Je hebt 2 ontzeggingen nodig van 2 banken. Ga daar achter aan als je de koop wilt tegenhouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Originally posted by: TatumOriginallyJe hebt een voorlopig koopcontract ondertekend, daarin staat de ontbindende voorwaarde dat als je de hypothecaire geldlening niet rond krijgt dat het contract nietig is.quote> @TatumJe hebt 2 ontzeggingen nodig van 2 banken. Ga daar achter aan als je de koop wilt tegenhouden.quote> Kan per contract en land verschillen, betreft het de aankoop van een huis in Spanje?Soms wordt er ook in opgenomen een maximale termijn waarbinnen het verkrijgen van een hypothecaire lening moet worden getoetst.Maar nogmaals per land kunnen hierin afwijkingen voorkomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden