huttula Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Rust,reinheid en regelmaat En ik denk dat ik nu ff aan de rust begin.. morgen weer gaat de wekker weer om 3.30 uur Dus sloap weh, iat eur noa hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 truste allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Marika, ik wil ook zo doen. Maar heb het idee dat ik het ben verleerd om een begin te maken. Net alsof ik me nu zelf helemaal kwijt ben, terwijl ik toch al beter op weg was. Spike, in dat opzicht deel ik wel jouw mening. Maar ik heb veel kennis vergaard door jaren in therapie te zitten, zoals Erik dat misschien heeft gedaan door inlezen/eveneens veel therapie. Maar therapie is hetzelfde als dit forum; Je moet het allemaal zelf doen. Ook met het hebben van veel kennis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 truste Albert en andere frummers:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Het voordeel van dit forum is ook dat we allemaal onszelf mogen zijn. Spike: virtuele knuffel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Ik doe mijn klompen aan Kan ze nu makkelijk uit de heg plukken en in het hok stoppen Wordt vervolgd... Poeh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Originally posted by: spikeerik,je profileert je als hulpverlener?wil je het beter weten/geloof dat je dat het anders weet?ik denk van nieten scroll je meestalquote> Stel je nu een vraag of kom je alleen wat melden? Opvallende melding van iemand die zelf maar om aandacht roept en zegt dat ze genegeerd wordt omdat niet iedereen meteen iets schrijft @spike.En als je een vraag stelt; een wedervraag. Waaruit blijkt dat ik me profileer als hulpverlener die het beter en anders weet? Kun je me aangeven waarop je dat baseert, daar kan ik wellicht van leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Nou, ik blijf weer in volkomen verwarring achter. Niet te geloven wat hier gezegd wordt en hoe ...... Nou ja, laat maar. Truste allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Ik kuis mijn woordenschat hier wel een beetje op, Dinah, en zeg misschien niet altijd wat ik denk. Maar toch. Ik geloof vooral niet in "groepjes" hier, want dat merk ik niet zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Vooral jezelf niet zijn Jen:D Of je moet aan vakantie toe zijn. Johan, ik ben gewoon gestopt met drinken, helemaal zelf, zonder AA, sectes, huisartsen, verslavingszorgers of duiveluitdrijvers. Verder leef ik mijn leven zoveel mogelijk als voor dat ik de drank aan de dijk zette. Ik ben gewoon op feestjes, zonder moeite, ik sta er niet eens bij stil dat daar gedronken wordt. Ik wil gewoon niet meer drinken. Voel me daar erg goed bij. Het kan gewoon zonder je leven op de kop te zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Klaar. Het zij zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 @ Marcel: heb je het vandaag een beetje gered? Afgezien dan van die grieperigheid? Ik geloof dat de halve wereld ziek is, tenminste wel in mijn omgeving. Je mag je best een beetje zielig vinden hoor. Lekker uitrusten en hopelijk morgen weer op de been. Beterschap! @ Bol: ik was ook hard aan het zoeken wie er nu toch binnenkort een speciale mijlpaal had! Jij dus. Geweldig! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Originally posted by: MarikaVind je het raar dat hoe jij mij benaderd met een zelfingenomenheid dat ik geen zin meer heb om daar op te antwoorden? Omdat ik nu al weet dat elke antwoord van mij bij jou toch niet in goede aarde valt?quote> Ik vind het raar dat je zelfingenomenheid denkt te lezen. Die is er namelijk niet. Ik lees slechts een aantal vragen van Nancy en jij die net niet degene beantwoord waar ik nu net interesse in had. Het is bovendien echt niet waar dat een antwoord bij mij automatisch niet in goede aarde valt. Ik vind het slechts raar dat je een normale vraag ontwijkt zoals je nu doet. Waarom niet open vizier je beweegredenen laten zien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 @ Marjo: waarom gaan je kippen weg? @ Huttula: welterusten, ook voor Lavendel. @ Spike: wat rot dat je je zo voelt. Ik wou dat ik iets wist waardoor je je beter zou voelen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 @ Dinah: hoe gaat het met jou? @ Hannah: is er een speciale reden dat je broer het dak op kan? @ Nance: lekker slapen. Morgen een nieuwe dag en nieuwe kansen! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Ja, waarom? Omdat het zo ging Ze zijn vrij Dat kan hier niet meer En verderop wel Ik ga ze niet terug in een hok stoppen Sommigen zijn zelfs de ontsnapte heldinnen van de kippenfabriek Dat was de kip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Waarom geloof je dat niet, Marika? Je lijkt me redelijk achterdochtig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Hannah dank je, maar het is natuurlijk niet vanzelf gegaan. En ondanks de eerste posting, in het begin had ik erg veel aan het forum. Ik dank het onderandere aan jullie dat ik me nu zo sterk voel. En die prachtig mooie grote blauwe ogen waar ik iedere dag weer even naar kijk, de foto van mijn dochter. Lytse, het ging niet over een lijen dakje vandaag, maar blij dat ik mijn zus en zwager toch heb laten komen. Als die koorts maar weg is morgen, dan komt het goed:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Aha, nu snap ik het. Je wenst hem het dak op om te zoeken naar de lekkage! Balen trouwens met die regen, maar beter dan ruzie in de familie. Toch? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Mensen ik ga ook maar afsluiten. Beterschap gewenst aan de zieken en rust en ontspanning voor allen die geïrriteerd zijn of trek hebben. Slaap lekker en tot morgen, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Je storen aan hoogdravende taal is een gevaarlijke zet. Dan mag je zelf geen spelfouten meer maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Originally posted by: JenJe storen aan hoogdravende taal is een gevaarlijke zet. Dan mag je zelf geen spelfouten meer maken.quote> Vooral niet als jezelf tot 2x toe gebruik maakt van die truc om daardoor niet inhoudelijk te reageren op wat iemand tracht te zeggen. Je was me net voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 benaderd is met een t Marika:D zie quote 23.23 u en als je jezelf terugleest zul je nog heel veel spelfouten vinden Het gaat hier om de inhoud en niet om de verpakking:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Originally posted by: MarikaErik misschien heb je gelijk en ben ik ook maar een mens die zicht stoorde aan de hoogdravende taal van Winechum die niet eens fatsoenlijk Nederlands kan schrijven. quote> Dank je voor het gelijk geven maar dat is echt niet nodig. Het gaat me niet om gelijk maar nu je wat vriendelijker overkomt je ontwijkt nog steeds de vragen die Nancy stelde. Weet je ze nog of moet ik ze even copy paste doen voor je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 ach mensen waar zijn we mee bezig ik stink er ook weer in en mijn boek ontspant me meer dus voor mij nu; ik ga lekker op bed liggen dan lees ik later wel weer bij zonder impuls-reactie slaapwel:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden