Mai Geplaatst 23 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Hoi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Bolletje, ik wil de kerstdagen graag droog doorkomen. Maar heb het idee dat de alcohol mij weer in zijn greep heeft. Hij is nog nooit zo sterk en heftig geweest sinds de eerste poging. En ik wil dit doorkomen, en kerst ook droog doorkomen, maar weet niet meer hoe. Hoe slecht he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 @ Marika:Geen problemen met een ban, jammer dat jij daar mee dreigt, zegt wel iets over jou. Wat is nou eigenlijk jouw positieve bijdrage aan dit forum? En wat kom jij hier halen? Echt, ik zou graag weten in hoeverre wij je kunnen helpen, je valt wel op,.dus volgens mij heb je een hulpvraag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Ho wacht even zeg. Kate je hebt gelijk. Ja natuurlijk mijn 3 jaartjes droooooog. Hahahaha wat een sufferd, nou drink ik niet meer is het nog een grote troep in die bovenkamer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Originally posted by: Marika Originally posted by: Madeleine Originally posted by: MarikaLieve Madeleine, je klinkt helemaal niet verwend, je klinkt heel erg beschadigd. Goed dat je iets eet.quote> Geen idee of ik beschadigd ben. Denk te geloven dat mensen het wel slechter getroffen hebben dan ikzelf. Och, ja. Van drank alleen kom je geen 30 kg aan. Ik hou ontzettend erg van lekker eten. quote> Gun je jezelf een slank lijf en alcoholvrij of in ieder geval in controle? Gun je je hetzelf dat je geen zorgen meer hebt over je gezondheid. Deze vragen moest ik erg over nadenken daarom vraag ik ze aan jou.quote> Ja, ik gun het mezelf dat ik mijn leven weer terugkrijg. Maar ik weet niet welke kant van het leven ik mezelf nu meer gun. In mijn hoofd heb ik het allemaal netjes uitgedacht, maar nu ik mezelf probeer uit te drukken, klinkt het als klinkklare onzin. Ik ben nu alleen en gun mezelf ook niemand om mezelf heen. Want dat is de moeite niet. Nu niet, niet nu ik nog drink. Maar als ik mezelf het gun om gezond te worden en weer gezond ben, dan moet ik andere mensen ook weer toelaten, omdat ik ze misschien wel mis. En dan? Dat is angstaanjagend onbekend voor mij. En ondanks dat ik weet hoe het is om dun, gezond, levendig te zijn. Boezemt het me nu soms angst in. Weet niet. Enerzijds wil ik weer degene zijn die ik gewoon ben. Soms denk ik, laat dan ook maar gewoon. Zo is het ook geen slecht leven. Beter dan dit kan ik het momenteel ook niet uitleggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Jane, gesprekje al gehad? Ik moest wel lachen toen ik je berichtje las. Lief zijn voor je meisje he. Dat jij zo'n zuiperd was ken zij nix an doen... En wrs voelt ze zich lekker hondsberoerd vandaag. Take care mensen, lief zijn. Tralalalalalaaaaa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Marika, Bolletje probeert me gewoon te helpen. Net zoals jij dat probeert. Het is geen reden om iemand aan te vallen op de manier van helpen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Dat klinkt goed Jane, je fakirmatje. Hier lekker kip ala Jamie gegeten, kopje koffie met slagroom, gele vla met marsh mellows én slagroom. Who needs :wine: or :beer: Heerlijk stomme film gekeken en alweer nuchter mn mandje in. Same old, same old maar verveelt nog niet... Slaap lekker voor straks, nu of later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Madeleine log nog even in voor jou. Wees niet onzeker lieverd en probeer het gewoon. Kom veel op het forum als je het moeilijk hebt en als de sfeer fijn is, en dat was de vorige jaren ook, trekken we je er doorheen. Kom op meis, ook jij kan het. Zet je naam er bij. Misschien geeft het een stukje rust. Zo nu echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Ik word niet blij van de laatste pagina.'s van de dagdraad daarom meld ik me droog af. Welterusten allemaal Dus resten ons nog geloof, hoop en liefde en de meeste van deze is de liefde!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Spike, het forum is wat we er met z'n allen van maken. Ben niet bij gelezen maar heb gescrolld en zag meteen een niet helpende posting van je. Wat wil je graag? Dit heeft zo weinig zin meid. Maar he, mij niet gelaten, een ieder doet wat hij/zij doet en daar is een ieder ook verantwoordelijk voor. Niemand anders. Ik was vorig jaar rond kerst hiero op ramkoers, leverde me bijna een ban op. Tja. Hasta la pasta, toedeledoki. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Mooi Smik Zo gaat dat Spike Tussendoor lezen...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Amen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Bolletje, dank je wel. En ik zal proberen me vaker te melden en me te melden op het dagpact. Voordeel is dat de winkels hier morgen om 18.00u dicht zijn en mijn trek pas rond 18.00u opzet. Kerstdagen kunnen nog eens voordelig voor me uitpakken. Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Maar wat is nou jouw reden om hier te komen, Marika? Zoek je steun, advies of wat? Ik vind het nogal warrig allemaal, waarom afgeven op Bol en andere forummers? Waarom zo vijandig, wat is het probleem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Ah! En hoi Marika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 kom even binnen wippen en ik vrees dat ik het soort gesprekken van de laatste bladzijden nooit ga begrijpen, kan gewoon niet volgen..... Truitje, Bolletje, Lytse, ik kruip mee lekker onder de wol en mag me droog afmelden, maar geef toe dat het niet eenvoudig was. Jane: een ligconcert?? Dat noem ik nu pas is praktisch! Gwen, hard gewerkt vandaag met je 5gangen? Hopelijk kan je nu de pollepel even aan de haak hangen? zo lieverds: ik ga dromen van flikkerende lichtjes en me afvragen wat er toch in mijn pakje zit onder de kerstboom?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 ongelooflijk, je bent heel even op FB en je moet 2 pagina's terug lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Marika, daar heb je gelijk in. Absoluut. De moed heb ik kennelijk niet altijd even goed onder de knie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Mijn kippen gaan weg Ze gaan naar de volgende beste plek Een camping met vrijheid Haha en snifsnif Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Originally posted by: bolletje Originally posted by: jan1000Nog twee dagen.......... Dan een jaarjubileum hier!!!quote> Gaan we een feesie bouwen dan Janneman?Knap hoor kerel een jaar. Je krijgt van mij 100000000xxx:sun:quote> TJA wie o wie heeft er dan een jubi leum !!!!!???!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Spike, je bent misschien vanavond niet begroet. Dus bij deze alsnog 'hoi'. Maar er was wel iemand die zich afvroeg hoe het met jou ging. Marika, misschien komt het even botter over, omdat de uitdrukking op een gezicht natuurlijk niet wordt gezien. Dat is nu eenmaal internet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Weet je wat nou zo fijn is aan dit forum... Dat je het absoluut niet nodig hebt om nuchter te worden of te blijven, dat doe je namelijk helemaal zelf. Wat ook fijn is aan het forum is dat je soms behoefte hebt om je lotgenoten op te zoeken, dat maakt het nuchter blijven iets dragelijker en makkelijker, dat je ziet niet alleen te staan in je strijd. Ik haal er tegenwoordig maar uit wat zinvol voor mij is, en negeer degene maar al te graag waarvan ik denk dat ze niet "willen" helpen. Verder ben ik heerlijk grieperig en heb ik koorts, ben ik na de visite lekker op de bank gaan liggen met een dekentje en voel me lekker zielig:D Smik, lekker slapen maatje, gaan we morgen samen de middagdienst in:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Originally posted by: Marika Originally posted by: nancyMaar wat is nou jouw reden om hier te komen, Marika?Zoek je steun, advies of wat? Ik vind het nogal warrig allemaal, waarom afgeven op Bol en andere forummers? Waarom zo vijandig, wat is het probleem?quote> Ik waardeer Bol heel erg, zoals ik al meerder malen zei.quote> Je beantwoord nu alleen het afgeven op bol. Zou je ook eens naar de eerste 2 vragen willen kijken. Die vragen stel ik namelijk ook in relatie tot jou nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Eenogige Karel, die nauwelijks nog kukelt Johanna de Wyandotte De drie wyte wiven Betty 3 en Albertina Het zij zo Ik zal ze wel even missen Elke ochtend kiep-kiep-kiep Dan kwamen ze aangerend Leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden