rosa45 Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 :present:Fijne Kerstdagen!! Dominee Gremdaat: Met de Kerst lekker alleen. Typef:)utje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Hoi allemaal, Ook ik wens jullie allemaal een paar heerlijke relaxte en fijne kerstdagen toe, al dan niet in gezelschap van familie en/of vrienden. Buiten is het guur, binnen branden de kaarsjes en is het warm en gezellig. Maak het zo fijn mogelijk voor jezelf, zeker als je alleen bent en dit soort avonden en dagen moeilijk vindt. Alle goeds en liefs :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Jij ook een heel fijn kerstfeest Dinah:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Gaat er nog iemand naar de kerk? Ik zit al jaren te dubben Ze luiden net te klokken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Dit is de RK Kom zelf uit een protestants nest Verklaart een hoop.. Geintjuh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Nou allemaal fijne feestdagen en doe rustig an en genieten van alle mooie dingen(tjes he meest ! ) Hoop dat jullie de kracht vinden of al hebben om het zo droog als je zelfs echt wilt te houden, maar onthou buiten is het al nat zat en het waternivo eigenlijk al te hoog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Ik ga mijn bed in, kan ik niet drinken ook;) truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Avond allen, uitgewerkt hier. Ik wens iedereen fijne feestdagen, hou het zo droog als je wil. Voor degene die het moeilijk heeft, het zijn maar 2 daagjes. Zonde om daar je nuchterheid aan op te geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 hoi,hoi,alle mensen! @Johan: alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Dank jullie wel voor alle mooie wensen. Ik wens dat ze ook voor jullie zullen uitkomen! Samen staan we sterk. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 @ Marcel: was het een beetje te doen vandaag, met je zieke lijf? @ Drakie: alweer wachten! Je zou er een kunstkop van krijgen (zoals mijn lieve moeder zei). Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Begin van de dag was moeilijk, maar de koorts verdween langzamerhand. Voel me nu een stuk beter, dank je:) Ik bedenk me alleen nu net ineens dat ik vergeten ben boodschappen te halen vandaag:D Dus dat wordt hamburgers of vissticks morgen als kerstdiner lol. Niet meer drinken heeft veel voordelen, maar vergeten om naar de winkel te gaan omdat je niet hoeft te letten op je drankvoorraad is wel een nadeel:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Hoe laat gaat die arreslee weg...moet ik nog een wekker zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 mss nog iets lekkers in de diepvries, Marcel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 vanavond naar kerstnachtdienst geweest bij ons in het park. wel bijzonder! ik hoop ook dat jullie de vrede mogen vinden in je hart. goede dagen en als je je alleen voelt kom dan even extra hier, kunnen we elkaar ondersteunen. Tatum..... ik heb je vandaag nog niet gezien ik denk aan je!! liefs truitje ik meld me droog af en heb voor de kerstdagen 4 blikjes alcoholvrij bier gekocht!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 He, kransgenoten, fijne dagen, mocht je het in de buurt van fijn hebben. Indien niet, niet te krampachtig, het zijn er maar twee, en whats in a name? Geloof jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Huttula, we zijn al vertrokken, spring erbij, op ons draadje, we hebben toevallig net een plaspauze! Gaat je lukken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Komt helemaal goed I run. Zuslief had vorige week snert met worst meegegeven, en gehaktballen, dus kom niets tekort. En als ik wil ben ik beide kerstdagen op pad naar familie, kan overal aankloppen wanneer ik maar wil. Maar na al dat werken de laatste maanden komen 2 echte vrije dagen achter elkaar wel als geroepen. Even uitzieken ook:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Joh Huttentuut we zijn al lang vertrokken. Maar als je nog snel bent, Romus heeft net gewildplast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Fijn dat je het gered hebt Marcel en gewoon doen waar jij je het prettigst bij voelt. Misschien uitzieken dus. Ik spring ook op de arrenslee in de plaspauze, dacht dat hij wat later zou vertrekken! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Was ook heerlijk, Akelei! Gewoon lekker gebakken, vetrandje ingesneden en uitgebakken. Borst klaar, d'ruit, kooknat van de stoofpeertjes erbij en lekker indikken laten tot 'n sausje, HEERLIJK! Zo van 't web gegoogled, simpel en smaakvol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Boekkie, Aak, of filmpie. Ach, ik weet 't, maar maak 't niet groot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 @ Truitje: mij bevalt dat 0% bier ook goed. Als je van witbier houdt, dat van Bav...ia vind ik lekker. I.p.v. champagne drink ik Jillz 0%. Goed gekoeld ook lekker. De gezelligheid komt van binnenuit, daar hebben we geen alcohol voor nodig. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Niet van de slee vallen allemaal en met de wind mee plassen! Sterkte voor degene die het nodig heeft en fijne dagen voor allen! *_* 57 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 @ Irunalone: red jij het een beetje vandaag? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden