Spring naar bijdragen

maandag 24 december 2012


zonnetjes

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 316
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedenmorgen allemaal,

Mmm, zo aan de reacties te lezen moet ik nog even naar gisteren waar het niet vredig is toegegaan, nieuwe kerstgedachte?

Zo de mensen slepen vandaag de laatste boodschappen naar binnen om vervolgens a.s. donderdag de vogels een super diner te presenteren van kerststol, taart en kerstkrans.

De kliko bakken zullen bij vele mensen ook wel te klein zijn, evenals hun kleding.

Nee frummers ik heb die tijd gehad van overdadig eten en mateloos zuipen.

Ik vier de kerst sober en trakteer mijzelf op een paar wandelingen door de bergen hier.

@Diesel veel succes straks;

@Sofie, de schuldige kijkt net zo onschuldig met haar poezelige oogjes dat jij smelt en een extra grote zak snoepjes uit de kast haalt.

Iedereen alvast een prettige kerstavond gewenst en glij mee op de arreslee van bol want dan houden we het vol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Sofie
Goedemorgen allemaal,

Ik bevind mij in een plaats delict.
In de loop van de nacht heeft iemand de kerstversiering van mijn Boeddha door de huiskamer gesleurd en daarbij zijn er zijn twee (!) glazen kerstballen gesneuveld.:angry:
De twee verdachten zijn in voorarrest!;)
Ze krijgen geen snoepjes tot bekend is wie het heeft gedaan.
quote>


Haha heb je al pootjes afdruk onderzoek gedaan of hebben katten geen unieke pootjes afdruk?

Over gisteren; ik heb er slecht door geslapen door al die opzettelijke onruststokerij en heb met mezelf afgesproken dit niet meer te willen. Het is toch van de zotte dat iemand komt trollen en daar zo succesvol in is dat binnen een half uur iedereen meeneemt in negatieve energie. Idd jammer voor Spike die Remi alleen op de wereld situatie waarbij ze zelf niet happy is. Een tip aan haar wellicht om eens te analyseren welk deel haar overkomt en wat ze zelf creëert. Wat je (on)bewust zelf creëert kan je ook anders vormgeven. Maar hoe dan ook ik was gisteren blij na trainen, sauna bezoek en gezellig eten bij ouders, het is nergens voor nodig om me die leuke avond te laten bederven. Ik wil dat niet meer doen. Ik wil niet meer zo impulsief op frustraties over wat ik lees reageren.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen iedereen :present:

vanavond hebben we bezoek, maar ik weet dat ik tussendoor wat kom bijtanken door op het forum mee te lezen en misschien wat te posten

ik hoop! dat het geen sfeer is als gisteren

Erik, ik heb dat ook afgeleerd om me daar mee in te gooien. Dat is totaal niet helpend en intriest.

Johan, kan je bepaalde zaken misschien beter nog verwijderen?

ik heb alvast een prachtig woord bijgeleerd vandaag: assepoetseren, dank aan Diesel ;)

en ik leer van Zon en Kame dat in Nederland het ongepast is om op zondag je huis te poetsen of was buiten te hangen??

ik heb nog enkele uren de tijd om te bedenken wat ik als voorgerechtje ga maken :$

ben weer te relaxed precies!

ik ben niet zo wens gezind, maar toch wil ik hier voor allen een warme droge kerstavond toewensen, ik denk aan jullie in verbondenheid van ADB :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier nog één, Erik, ook ik liet me even meeslepen

en heb mijn ergernis zelfs onbetamelijk geuit.

Excuses daarvoor.

Ook ik wil dit niet meer doen, dit forum moet een

veilige plek zijn voor iedereen.

Maar ja, niets menselijks is mij vreemd, sommigen

zitten nu eenmaal in mijn allergische zone! :D

Nee hoor, grapje, ik zal me in het vervolg beheersen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: albertina
Erik, mag het een onsje minder?
quote>


Ja dat mag, zie edit, zo beter? De analyse en het oordeel daarover is aan haar en niet aan mij om invulling aan te geven. Als overdenking wil ik het wel laten staan omdat het imo wel relevant is.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Graag gedaan hoor !! :heart:

En je kan in Nederland gewoon je huis schoonmaken hoor, op zondag, of wat dan ook.

Alleen in een enkele gemeente wordt dat niet zo gewaardeerd, vanwege het geloof.

Ik ga de laatste voorbereidingen ook maar eens treffen, ik heb er zin in! :moon:

Moet nog wel naar de winkels straks, ben wat vergeten....:huh:

Fijne dag allen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal.

Vandaag is het 2 jaar geleden dat mijn manneke is overleden. Ik voel me niet rot of zo, absoluut niet maar vind wel dat de tijd zo hard gaat.

Die dag niet gedronken en alles heel bewust mee gemaakt. Dat is zo belangrijk omdat ik niet meer zit met onverwerkte gevoelens maar die dag alles geuit heb. Dus met een schone lei verder kon.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: erik
Over gisteren; ik heb er slecht door geslapen door al die opzettelijke onruststokerij en heb met mezelf afgesproken dit niet meer te willen. Het is toch van de zotte dat iemand komt trollen en daar zo succesvol in is dat binnen een half uur iedereen meeneemt in negatieve energie. Idd jammer voor Spike die Remi alleen op de wereld situatie waarbij ze zelf niet happy is. Een tip aan haar wellicht om eens te analyseren welk deel haar overkomt en wat ze zelf creëert. Wat je (on)bewust zelf creëert kan je ook anders vormgeven. Maar hoe dan ook ik was gisteren blij na trainen, sauna bezoek en gezellig eten bij ouders, het is nergens voor nodig om me die leuke avond te laten bederven. Ik wil dat niet meer doen. Ik wil niet meer zo impulsief op frustraties over wat ik lees reageren.quote>



Een wijze beslissing Erik.
Wat ik zelf doe is niet reageren, en maar scrollen. Ik sta aan de zijlijn en loop weg als het er te hard aan toe gaat. Dan heb ik ook het gevoel dat ik er niet aan mee doe, ga me er ook niet rot door voelen, en ga met een rustig gevoel slapen.
Bovendien is het dan ook gauw afgelopen omdat die ander geen respons krijgt dus in principe tegen zichzelf aan het mopperen is, en blijft dus met zijn agressie zitten.
Dus heb ik besloten om gewoon niet te reageren en alleen berichtjes blijf schrijven aan diegene die het nodig hebben.
Dus niet meer reageren is het enigste waardoor het gauw gaat stoppen.:)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Vanochtend om 8:00 zat ik bij de huisarts, maar heb verwijzing en net me aangemeld bij Tactus. En nu ben ik moe. Was echt zo nerveus dat ik moest toegeven waarvoor ik een verwijzing wil. Ga zo maar even liggen en daarna huis opruimen. Er is hier een soort van bom ontploft. Boodschappen doen en ergens mijn kerstlach onder een hoop stof vandaan toveren en dan kan ik er morgen er weer fris tegen aan. De hele dag familie en zie er nu al als een berg tegenop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedesmorgens!

Gedenkwaardige dagen voor je Bol :present:

En morgen je jubileum, je had hem inmiddels door las ik :)

Zonnetjes ik hoop dat je wat opknapt en morgen voor jou een mijlpaal.

Ja ik heb nog wel teruggelezen gisteren en ben blij dat ik op tijd eruit gegaan ben. Ik denk er dan over na wat er onder zit. Het zal wel een reden hebben. Scheiding proberen te zien tussen gedrag en oorzaak, zoiets. Niemand stoot voor zijn lol mensen af. Tenminste, daar geloof ik niet in.

Ik geloof ook niet Johan dat jij hoogdravend probeert te doen. Hooguit de dingen vanuit een ander perspectief te zien. Alleen slaat dat niet altijd aan als mensen in het vuur van hun zelf zitten.

Hoe breng jij de komende dagen door Johan? En heb je nog wat te knagen in huis, of ga je naar familie?

Hannah, lekkages, argh! Het is hier inmiddels een stuk verbeterd, maar nog steeds niet helemaal verholpen. En deze week komt er waarschijnlijk niemand meer. Maar hopen dat het niet erger wordt en er niet teveel op letten. Maar dat het langs de muren loopt, daar heb ik vaak over gedroomd de laatste tijd.

Fijne dag allemaal en laat je niet gek maken. Alles gaat weer voorbij.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bolletje

Schreef jij ook over je man op ADB, er gaat nu een lichtje branden van hele oude post op ADB en het woord tuinkabouter komt boven maar heb geen idee meer waarom en wellicht is dat woord ongepast in de context. Sterkte vandaag, met de herinnering aan die dag 2 jaar terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...