lady jane Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 beam je wat drop over JohnD? de mijne zijn niet lekker en ik ben dropverslaafd:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Haha is goed. Venco lekker en stevig. Zijn de beste wat mij betreft beam me up droppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 smak smak:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Goeie avond kanjers. Ik geloof dat we allemaal tot nu toe adb. zijn gebleven hé? Ik hoop echt dat we allemaal terug kunnen kijken op een adb. kerstfeest. Dan is het geslaagd, en dat zou mooi zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 oeps zo veel bladzijden om bij te lezen vooruit dan maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 @ Rickert: ik ben eerst een jaar geminderd voordat ik besloot helemaal te stoppen. Ik ben altijd serieus behandeld hier hoor. AdB kan ook betekenen dat je je houdt aan wat je met jezelf of een hulpverlener afgesproken hebt: inderdaad. Het kostte mij na verloop van tijd meer moeite om maat te houden dan om helemaal niet te drinken, vond ik, en daarom ben ik helemaal gestopt. Je moet natuurlijk niet gaan vertellen dat je zo genoten hebt van de wijn bij het eten of zo, maar dat vind ik logisch. Dit is een huiskamer gelukkig en ik voel me vrij om over ditjes en datjes te praten. Laten we dat vooral zo houden. Hannah had gelijk. Ik zei dat het fijn was dat we het allemaal droog hadden gehouden en dat gold voor iedereen die niet wilde drinken. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 @ Rickert ik kan je niet helpen. Ik ben digibeet! @ Lavendel: hoe is het met je cadeauzoon? @ Bollie: heb je een lekker dagje voor jezelf gehad? Even op de arrensleedraad kijken. Tot zo. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Daar gaat alles nog goed, dus ik kan met een gerust hart even bankhangen. Tot straks. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Doe dat maar Lytse, ga maar lekker ff hangen hoor. Ff uitrusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 lieve Lytse , met cadozoon gaat het weer beter maar het zal zo nog enkele maanden blijven, op en af, tot de kuur voorbij is en dan hopen we op supergoed nieuws maar zoals met alles: we leven van dag tot dag rust jij nu ook maar wat uit, hoor ik vind deze dagen nogal raar dit jaar maar niet minder boeiend nu ga ik lekker lang lui op de slee liggen bolletje, moeten we niet even jouw mutsjes testen hoeveel heb je er al ondertussen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Het treft me zo ontzettend. Dat mensen mijn gedicht kunnen herhalen. Het gedicht dat ik ooit eens schreef. Het is een gedicht geworden die mjin moeder ooit heeft ingelijst. Zo mooi vond ze hem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Op dit ogenblik zie ik mijn moeder niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Ik heb er al 27 Laaf. En ze zijn allemaal zo ontzettend leuk vind ik zelf. Schoonzus heeft net gebeld en komt met haar moeder, vrijdag de kalfstong en lever die ik voor haar gekocht heb, halen. Moet dan vrijdagochtend nog twee pannen bruine bonensoep maken. Dus heb het druk want morgen moet ik werken.; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 oei, Bolletje, zoveel! wel, ik ga toch lekker zonder schuldgevoel wat niksen, hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Hechjakkie, nou ik kom nix bij jou of hen stiekum dan proeven hoor Boll, ach en je weet een beetje Drenth: *bid nie vur bruine boone* Ja Laafje, gaan wij ff lekker nix doen was wel weer genoeg zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Hey Drakie. Een beetje gezellig gehad met deze dagen kerel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Ach Tante , laat ut je wel nog weten, maar me pjoeter valt de hele tijd maar weg, ken er beter slee van maken Maar wel lekker thuis en warm met de beessies hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Ach wel lekker rustig hiero, lijkt het nou of ging de ar wat minder snel ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Hebben ze dan vissticks gevangen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Trusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 truste Boll, fijne nachtrust en warme dromen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Nee hoor Hannah, dat zijn die andere, die van iglo toch best wel lekker. Weet niet welke Marcel gister had, misschien ook wel van die Inuit gekocht, dat zijn de allerbeste hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Vissticks - getver. En een iglo, mij te koud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 26 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Ik haal mijn vissticks bij de bigl. Veel voor weinig... Smaak moet je er toch zelf overheen gooien in de vorm van saus of mayo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden