Spring naar bijdragen

donderdag 27 december

igor

Aanbevolen berichten

John, probeer in ieder geval jezelf te blijven, en niet gaan bewijzen dat je bezig bent om adb. te worden. Je zal merken dat, wanneer jij jezelf accepteert, het voor veel mensen ook makkelijker is.

Ikzelf schaam me niet voor het feit dat ik teveel gedronken heb, en vertel het als het uit komt tegen mensen. Vaak krijg ik dan complimenten, en dat voelt goed.

Hoop dat dat bij jou ook gaat gebeuren.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 220
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lidia van harte gefeliciteerd

:musicnote::lips::present::heart::light::sun::moon::present::rose::musicnote::lips::present::heart::light::sun::moon::present::rose::musicnote::lips::present::heart::light::sun::moon::present::rose::musicnote::lips::present::heart::light::sun::moon::present::rose::musicnote::lips::present::heart::light::sun::moon::present::rose::musicnote::lips::present::heart::light::sun::moon::present::rose::musicnote::lips::present::heart::light::sun::moon::present::rose::musicnote::lips::present::heart::light::sun::moon::present::rose::musicnote::lips::present::heart::light::sun::moon::present::rose::musicnote::lips::present::heart::light::sun::moon::present::rose::musicnote::lips::present::heart::light::sun::moon::present::rose::musicnote::lips::present::heart::light::sun::moon::present::rose:

Dinah, lekker De Efteling. GAAF

John,

Mij hebben ze nooit als alcoholist gezien, omdat ik thuis dronk, alleen.

Wanneer er in de tijd dat ik nog dronk ergens alcohol geschonken werd, kon ik er wel van nippen want ik had thuis nog genoeg om het af te maken.

Als er thuis niet meer genoeg was, verzon ik wel iets om eerder weg te gaan zodat ik nog effe naar de supermarkt kon.

Niemand heeft me ooit laveloos gezien, alleen ikzelf, en niet gezien hoor want het benul om in de spiegel te kijken had ik niet meer.

Toen ik stopte met drinken heb ik het lichtelijk verteld op mijn werk, en ze hadden er respect voor, en nog steeds.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Smikkie
....
Iets aannemen is moeilijker dan geven denk ik voor mij.quote>

ervaar ik ook
ik voel me kwetsbaarder als ik iets aanneem en kan mezelf mooi verstoppen achter het geven

zo, in het kader van lui te zijn, nestel ik me zo dadelijk in mijn eigen hoekje met een heel oude filmreeks van "Angelique", lekker dramatisch! en tussendoor een al even oude salsa CD opzetten van wel liefst 4 schijfjes, gratis op de kop kunnen tikken in de buurt bij een weggeefmarktje!

een mens moet wel wat inventief zijn als de boys het hele huis inpalmen met voetbal op de pc en radio :huh: en zeker als de flessen wijn niet meer in mijn kasten verstopt zitten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeienavond beste mensen.

Mijn dag kan niet meer stuk.

We zijn een uur gaan praten met de gedragstherapeut van het dierenasiel, en hebben beslist dat we ons hondje terug willen adopteren. We kregen heel veel tips om haar gedrag om te buigen.

Onze spring-in-'t-veld is weer thuis!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

avond,

jen , ik heb gisteren nacht van dat hondje gedroomd.

En jij kwam er ook en, zelfs jouw vriend die ik helemaal niet ken.

Het was in een oud herenhuis ergens en dat hondje was gaan lopen.

Mijn hond zat bij de deur te blaffen en jullie, en ik en mijn kids ook, waren allemaal in paniek want binnen een paar minuten ging er net iemand komen om te kijken of die hond bij 'ons' wel goed was.

Iedereen buiten in de regen die hond zoeken (was ergens in het stadspark in antwerpen ofzo) , heel eng...

Maar net op tijd hadden we hem. Jouw vriend had hem gevangen met zo n ding wat je in stripverhalen ziet, zo om honden te vangen.

Rare droom...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo goeienavond lieve frummers. :heart:

Eindelijk nog eens tijd gevonden om aan te loggen.

Al die feestdagen zijn aan mij niet besteed.

Ben ik uit mijn normale ritme.

Liever gewoon gaan werken.

Ik zie hier een massa nieuwkomers.

Ik ga vanavond proberen alles te lezen op het wie is wie draadje.

Maar iedereen individueel welkom heten zal waarschijnlijk niet lukken.

Dus doe ik het hier maar:

@pien:present:/johndoe:present:/diana:present:/evita:present:/sales:present:/laura:present:/lieved:present:/lilly2013:present:

(Haha, ja ik geef iedereen een roos anders krijg ik weer commentaar dat ik alleen de vrouwtjes voorzie ;))

Heel hartelijk welkom op ons warm forum.

Ik hoop dat jullie hier veel steun zullen ondervinden.

En ik hoop jullie nog veel te lezen en te ontmoeten.

Succes en sterkte in de strijd om ADB te worden!

Tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Jen: wat fijn dat ze er nog heil in zien met de opvoeding van het hondje. Ik neem aan dat jullie nu gerichte begeleiding krijgen? Ik kan me voorstellen dat jullie heel blij zijn en ik neem aan het hondje ook!:D

@ Will: Ik stem ook voor een droge Oudejaarsavond. Kom je ook mee in de arrenslee? We rijden tot en met Nieuwjaar volgens mij.

@ AR: In het museum voor Beeld en Geluid is volgens mij nu een heleboel te doen vanwege de Top 2000. Is dat nu wat voor je misschien, of heb je al andere leuke dingen bedacht?

@ Dinah: veel plezier morgen in De Efteling.

Even een heel ander bericht: ik heb al van voor de Kerst bloeiende sneeuwklokjes in mijn tuin staan! Ik vind het rijkelijk vroeg, maar ik geniet ervan.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Frodo,

alweer ff geleden dat we samen online waren.

Hoe gaat ie?

Alle nieuwkomers/terugkomers ook vanwege mij welkom.

Doe je voordeel met dit forum zoals je zelf wil. Het kan. Het werkt.

Gwen, in azie, ik had daar wel het idee, misschien net vanwege boedhisme, dat men heel anders aankeek tegen verslaving.

in sommige opzichten beter maar toch ook wel hoe zal ik zeggen, gelatener?

En ook meer toch ook wel zo van tja zelf gezocht dus zelf maar afzien.

Bv, opiaat verslaving, afzien om te snappen dat het geen spelletje is.

Ergens klopt dat wel maar soms is het toch wel heel onmenselijk ook hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...