snoepje Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Originally posted by: ShahireGoedenavond gefrummeldeik log even in voor mijn maatje Snoep Lieve Snoep,we zijn al vanaf het begin hier samen maatjesdoor dik en dun zeiden we toen...door dik en dun zijn we gegaan...door dik en dun zullen we blijven gaan!!Liefs quote> te emotioneel nu...gewoon terug bij af..hoe stom kan je zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Eh ja, borretje, ik ben ooit gedwongen opgenomen in de psychiatrie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Hey snoep, sterkte meis. Je bent niet terug bij af zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 @Borretje, 'k ga nog niet slapen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Snoep morgen dag 1:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Snoep, je bent niet stom, je bent een verslaafde, net als ik. Je wilde het weer uit proberen of je normaal kon drinken, logisch, ik wil het ook wel eens uitproberen. Ik doe dat niet omdat ik er niet in geloof, ik geloof niet dat ik ooit nog normaal kan drinken en ik geloof niet dat drinken me iets gaat geven wat ik nu nuchter niet heb. Jij hebt gekeken of het weer kon en kan daar nu je conclusies uit trekken, dat is niet stom vind ik, dat is verkennen wat je nu werkelijk wilt. Morgen of volgende week dan weet je wat je wilt en dan maak je een keus voor jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 kom nog heul efkes terug... ik log hier uit en er is gewoon een concert van Doe Maar op tv...nou dan ga je niet slapen he? Rickert... ( leuke naam... heb er wat mee) andere keer oke?? ( tieten) hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 slaap lekker Bor.. X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Hallo goeienavond beste frummels, Even proberen bij te lezen. Tot laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Hoi allemaal, Niet zoveel te melden. Jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Ik heb eigenlijk al gemeld wat ik te melden had, John. Niemand reageerde, boehoeoe. (grapje hoor). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 kom hier niet meer zomaar uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Thanks! Hee snoep nee je begint niet weer van voorafaan. je gaat gewoon verder en hebt 1 terugval gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Hi akelei, ik wilde een beetje inpikken op verstoorde relaties die toch nog goed kunnen komen. Dat was hier onlangs een onderwerp. Maar er zijn belangrijker zaken nu. Snoep, waarom zou je er niet meer uit komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Nog ff en dan zit hij weer op de bank.... Eerder al de beademingsbuis eruit, nu slaap medicatie verlaagd en beetje gereageerd...... Snelle jelle.... laatste berichtje van m'n nicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Dat gaat goed Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 ja top he?...ben helemaal hieper! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Avond, kom ik er ook nog es ff tussen gezaagd met dat het bij mij toch altijd wel afhangt van relaties ofzo... dat gezuip. Misschien is het dat wel snoep. Hier gaat het nu (zeg ik heeeuuuuuuuuuuul voorzichtig) goed , begint zelfs op een soort van ex-lat-ex relatie te lijken. Hij anders dat wel ja, maar wel zonder alcohol. En voorlopig gaat da goed zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 ik heb het er nog al wel es over gehad hier. Ik alleen ik drink eigenlijk niet. Maar ik laat me wel heel makkelijk meeslepen in het gezuip. En dat is iets wat ik toch wel hier heb geleerd, ikke is ikke en de rest kan stikke... (nu nie dat ik da al perfect onder de knie heb hoor, ik leer ook nog elke dag) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 hmmmmmmm, niemand wil met mij praten, tja k weet dat ik ongeduldig ben. ma ja dan ga ik maar slapen dan. Sloppel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diana Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Zo derde dag sluit ik ook weer droog af. Weliswaar nog steeds met hoofdpijn, maar mag de pret niet drukken. Familie vandaag ook droog overleefd en dat is heel wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Ik heb ooit kortstondig iets geprobeerd met een zware alcoholist. Was een ramp. Korte tijd later werd ik gecolloqueerd dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Ik wil wel met je praten vm wat is een ex-lat-ex relatie top diana! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Jen: en die alci ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Nee John. Ik had zelf al een probleem hoor, maar het verergerde en mijn familie greep in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden