sieraad Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Tieten?! Ô±Ô.... Shoot... heb me wel een week rijker geteld.... 54 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 en we gaan weer verder........ nou dag hoor...tot morgen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 )• )• (.) (.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Hey! Ga anders even ergens anders lopen bitchfighten... Demm Ò_Ó Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Ik dacht dat we op het forum waren om elkaar te helpen. Als iemand het. Moeilijk heeft...... Steunen Of goede raad geven. Maar dit vind ik echt niet fijn, het voelt zo kwetsend En als iemand iets zegt wat jij niet goed vindt, geef dan een positief feedback. Zo help je elkaar naar de knoppen en wie is daar nu mee gediend!! Please hou er mee op!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Slaap lekker Lenie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Het was meer een verzoek. Ergens anders dus... niet hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Maar goed... ik heb me dus een week mis gerekend... Niet 61, maar 5 4 nu. Ook leuk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Vannacht per ongeluk cold turkey.. Ik leef nog Mss zo naar bed De dinges is eruit Het ritme Valt ook wel mee Leker gegeten We zien wel weer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Spikie Spikie, als je nu eens zou proberen om te scrollen ook al doen die berichtjes jou pijn. Dadelijk heb je een ban, en dan ben je verder van huis. Kom op meid, niet reageren maar door scrollen of op iemand anders reageren die het nu nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
octavia Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Zou het voor iedereen niet beter zijn om dit soort onzinnige "discussies" ofwel privé melden of, nog liever, helemaal niet. Ik denk dat we onze energie wel beter kunnen gebruiken. Ook voor de nieuwkomers geen leuke start. Dus hou het a.u.b. wel normaal. Dank allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Met mij gaat alles goed; niet ziek, niet dood, niet lazarus, geen hond, geen ruzie, niet werkeloos, niet gefrustreerd,, niet gescheiden en.... ...uitgelogd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Serieus, ik haat tablets! Wil mijn gecrashte laptop terug! Gaat t eindelijk een keer over serieuze zaken op adb, tieten, en ik kan niet inloggen! Dit is via mijn foon... Ga het nog eens proberen, ik houd van tieten, niet van getrol om eigen aandacht;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Goed mensen, ik ga er weer een puntje aan zuigen. Tot morgen allemaal en slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Hé verdorrie, zie ik net Gunn nog. Hoe is het gegaan joh? Alles nog goed? Ik lees hjet morgen wel hoor. Trusten Sowhat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Hi Spike, fijn om je zo gemotiveerd te lezen. Snoep, alle kracht toegewenst morgen. En goeienavond aan alle anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Ik dacht speciaal voor Rickert een cartoon van tettenman te posten, maar hij is wellicht te cru voor hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Ik had vandaag overigens een fijn dagje: 'k ben gaan helpen bij mijn zus en we hebben veel gebabbeld. Zijw is er mee de oorzaak van dat ik ooit gecolloqueerd werd wegens alcoholisme - een beslissing waar ik het nog steeds niet mee eens ben - maar onze relatie is dus terug genormaliseerd. En dat vind ik heel fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Morgen een nieuwe dag en nieuwe kansen! @ Snoep: ik hoop dat ik je morgen hier weer zie. Alle anderen: we proberen allemaal te helpen, ieder op onze eigen manier. De rest is aan Snoep, morgen, als ze niet gedronken heeft. Welterusten allemaal. Ik heb het droog gehouden. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Wat is dat, cru? In de zin zoals jij m gebruikt dan. Als Hollander ken ik het als 'het punt' of als de cru van dit alles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 ik wil speciaal aan Truitje en MM een fijne nacht wensen even als zij word ik enorm triest en moedeloos van dit gekibbel ik moet leren meer scrollen want ik wil blijven goede dingen halen uit het forum mag iedereen vanavond een hand boven zijn eigen hoofd houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 DAGPACT Truitje JohnDoe Will Albert Lytse Travel miranda Gunn Dag XX ('k ben de tel kwijt). Droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 @borretje: gedwongen opname in de psychiatrie. @Rickert: hard, grof. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Goedenavond gefrummelde ik log even in voor mijn maatje Snoep Lieve Snoep, we zijn al vanaf het begin hier samen maatjes door dik en dun zeiden we toen... door dik en dun zijn we gegaan... door dik en dun zullen we blijven gaan!! Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Fijne avond nog ben weer weg ook 24 kijken op rtl crime zoefffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden