lady jane Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 goeiemorgen op deze oude jaar morgen:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Romu, voor jou ook alle goeds en dat je nuchter mag blijven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Goedemorgen Romaldus, Goed voornemen, rustig doorgaan:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Goedemorgen Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Romualdus, voor jou alle goeds en een droog 2013 gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Haaaa die Jane, wat gezellig dat jij er ook alweer bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Goeie morgen lieve mensen. Grrrr, werd om 6.40 m'n bed uitgebeld door mijn maatje. Die rijdt vandaag niet omdat z'n hond helemaal door het lint gaan als ie een rotje hoort. En ik ben gisterenavond rond 12.30 naar bed gegaan want ik voelde dat v. Barneveld niet zou winnen. Dus dan is om 6.40 bellen wel erug vroeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Mogge Bol. Speciaal voor jou: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Goedemorgen Bol, Kan je lekker lang genieten van de laatste dag van het jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Had gisteren mijn vader aan de telefoon, vertelde hem dat ik niet meer dronk. Zijn reactie was gekscherend, dus nu ben je lid van de blauwe knoop:D Was die uitdrukking eigenlijk vergeten, zou dat nog bestaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Hahaha Bammie die vind ik leuk. Ja Kamé en als we dan ook nog eens geen dieren op hoeven te halen, is mijn dag goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Morgen allemaal, Extra dagje vrij dan Bol. Kun je vanmiddag nog ff een tukje doen. Iedereen een fijne dag gewenst , niet teveel oliebollen eten, blijft er voor mij nog wat over. Hier is het drie uur, nog even en 2013 begint!!! Tot laterssssss, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 mooie start vd dag met Lou Reed op de achtergrond. straks een dubbele spinning en terwijl de rest aan de oliebollen gaat duikt deze Rubens de sauna in Vandaag op zoek naar een nieuwe koelvries-kombi dan start mijn nieuwe jaar ook met een opgeruimd gevoel in de keuken. Lekker de oude uitmesten en cleanen en in de nieuwe wat orde en netheid. Het wordt nog wel wat met mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 he bah smikkie geen leuke afsluiting dus. nou maar gauw naar bed dan en lekker slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 goedemorgen iedereen op deze laatste dag van wel een heftig jaar wat een drukte hieral op het forum ook ik ben te vroeg uit mijn bed gerold zo dadelijk vertrek ik op bezoek tot volgend jaar wellicht dus ik wil iedereen alvast heel veel liefs toewensen en vooral een ADB jaar, inclusief mezelf, want dat is toch uiteindelijk de reden dat we hier dagelijks rondhangen, hé? kanjers: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 iemand nog een stukje kerstman? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 lavendel een goed uiteinde en een droog begin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 niemand, ik begin nu met z'n kontje. dus als jullie nog wat willen de beentjes zijn er nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 goedemorgen vanuit zonnig spanje waar we tot op dit moment nog geen enkele knal gehoord hebben......wat een zaligheid voor mens en dier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Beginnen jullie in Nederland overdag dan al te knallen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 31 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Ze mogen hier vanaf 10:00 uur legaal knallen Jen. Mijn kids staan al te popelen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse Fijne jaarwisseling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Nou Zonnie als het goed is komen ze me wel halen. Ik heb alleen een ander maatje. En mocht dat nu niet zijn, zal ik vandaag mijn douchekraan er eens afhalen. Kijken of ik de lekkage weg kan krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Oh. Bij ons begint het vuurwerk pas 's avonds. Voornamelijk na 24 uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Ben er weg van kanjers, tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden