Spring naar bijdragen

1 januari 2013 happy new year


fofies

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 209
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gelukkig nieuwjaar allen!

:heart:

Ook deze jaarwisseling weer lekker fris beleefd.

Het feestgedruis ontvlucht in een hotelletje.

En ons af en toe stiekum een beetje geamuseerd om de dranktoestanden, die daar natuurlijk ook om ons heen te zien waren.

We zeggen tegenwoordig maar direct bij aanvang van het diner dat we geen alcohol drinken, dat scheelt een hoop geleur met de wijnkaart.

En ja, nog steeds blij dat ik helder ben, elke dag opnieuw.

Op naar de mijlpaal van 3 jaar, maar eigenlijk maakt het niet meer uit hoe lang het is.

Ik wil het rustige gevoel in mijn lijf en hoofd niet meer kwijt.

Een fijn 2013!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: haddock
He, kransgenoten, hier alles goed doorgekom, beste wensen hak al gedaan, bij deze dus in't nieuwe jaar nog einmahl!

En Mar, google is op 'n doordrinkforum, joh!
Misschien is dat wat voor je.
Hoop wel dat 't je goed gaat, maar ik vind jou ook verkrampt klinken, zelfbevestigend.

Nou dooeoeg, hier rooie kool maken, nie uit 'n zakkie, maar echt

De vreterquote>



*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hello!

Allereerst voor iedereen de beste wensen. Moge 2013 brengen waarop je hebt gehoopt! :)

Gisteravond heb ik het 'gevierd' met vader en vrouw. Nog nooit zo'n saaie avond meegemaakt. Iedereen aan de telefoon/tablet. Ze hadden mij Spekkedikken beloofd en daar heb ik er ook zoveel van gehad, dat ik geen plaats meer had voor overige hapjes. Al heb ik mijn best gedaan, want om ze ermee te laten zitten? Ook gedronken, meegedronken. Om 02.00u lagen we op bed. Vanochtend om 07.00u was ik wakker, geen kater, en om 10.15u zaten we bij opa en oma in de kamer. Gezellig, maar wel heel erg saai.

Vandaag ook gelijk gestopt. Had bij oma een Multivit drankje gehad, dat vond ik wel lekker, dus dat ga ik morgen zelf ook even in huis halen.

Fijne avond iedereen nog! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...