Spring naar bijdragen

Zaterdag 5 januari 2013

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 276
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dag allemaal,

Even vlug in en uit. Heb niet verder gelezen dan de laatste bladzijde en dus....

@ Lavendel en

@ Nance: van harte gefeliciteerd allebei.

Even een snelle slinger voor jullie:

;:present::heart::light::sun::present::heart::light::sun::present::heart::light::sun::present::heart::light::lips :present::heart::light::sun::present::heart::light::sun::present::heart::light::sun::present::heart::light::lips

Vandaag weggeweest, dus nu even moe op de bank rondhangen. Wel droog.

Tot morgen en welterusten,

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, vragen om applaus, hm..............................

VANDAAG DAG 5 DROOG EN GEEN TREK GEHAD MAAR WEL VRESELIJK DE VERLEIDING GEVOELD OM BIER TE KOPEN.

Gewoon, om in huis te hebben voor áls ik trek krijg en de winkels zijn gesloten.

Heel vaak foei gezegd tegen mezelf.

Niet gedaan.

Dochter: "Mam kan je nog even cola halen voor het weekend?"

Hartkloppingen van de spanning.

Ik: "Je begrijpt dat ik de supermarkt nu geen fijne plek dus je mag het zelf halen."

Dochter: "Maar de Aldi heeft toch geen lekker bier, alleen maar vieze port?"

(je moest es weten, ik lust alle zware bieren die ergens gebrouwen worden, EN DE ALDI VERKOOPT DIE SINDS KORT OOK)

Ik: "Ik blijf thuis, maar als je tóch cola gaat halen, wil je dan ook roggebrood halen voor het weekend?"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel goed, Leeuw

We weten allemaal hoe dat voelt.

Trek uitzitten is zo moeilijk, daarom zit ik hier 24/7 voor de komende tijd.

Dus......groot applaus !!!!!!! Echt !! Well done !!

Tipje ?

Voorkom dat je trek krijgt. Eenmaal trek is linke soep.

You will learn xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is het hier stil...

Veel succes met de zoektocht naar een maatje, acer. Ik denk niet dat je reclame moet maken, maar misschien gewoon zeggen wat je ongeveer verwacht? - Of misschien weet je dat zelf ook niet helemaal natuurlijk -

Ja, een antwoord waar je dus niet veel aan hebt hihi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik wou nog effe kwijt dat ik dus NAAST die *

supermarkt woon he; ik kan mijn huis niet verlaten of ik zit al in mijn risico-situatie.

Verhuizen of veranderen.

Inname kan ontaarden in opname.

De supermarkt is niet goed voor mij, dus ben ik ook niet goed voor de supermarkt. Lekker puh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman, dank je voor je antwoorden!

Weet je wel dat mijn man gewoon wel zijn drank blijft houden? Er staat rode wijn in de koelkast, jachtbitter in de diepvries en rum op zijn werkkamer. Hij is geen alcoholist, hij kan eraf blijven maar kiest ervoor om het altijd in huis te hebben. Als hij heeft ingeschonken zet ik een streepje op het label om te laten zien dat ik niet mee geniet van zijn drank. Maar ik vind het wel jammer dat als hij toch geen alcoholist is, dat hij dan toch niet solidair met mij wil zijn. Ik denk dat ik de ernst van de situatie niet genoeg duidelijk heb gemaakt.

Er is dus wel degelijk drank in huis, maar niet het type waar ik verslaafd aan was; zwaar bier.

Dagelijks ben ik mij bewust van die lucifers, niet omdat ik trek heb maar omdat ik bang ben voor mijzelf. Dat ik overstap op iets wat wel in huis is.

Maar goed.

Voor nu:

Ik meld mij volledig alcoholvrij af............................truste voor laterrrrr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...