Spring naar bijdragen

Zaterdag 5 januari 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 276
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bedankt voor De Big Silence.

ik ben al maanden bezig met stilte, sokken staren noem ik dat. Tv uit, telefoon uit, alles uit. Zitten of liggen en stil zijn.

Deze docu is een bevestiging, en stimuleert me om dit door te zetten en zelfs meer en regelmatiger te gaan doen. Misschien zelfs nog dieper.

Dank dank dank.....

Namaste

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké Drakie. Ja ik weet wel dat hydrotherapie vaak erg goed helpt voor dieren met heupklachten. Zie heel vaak bij onze dierenarts mensen met hun dier in een soort bad staan, waar aan de onderkant een soort loopband draait. Heb er al heel veel goeds over gehoord. Maar je zal vast wel weten dat die dingen bestaan.

Naaf Woman.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ALLEMAAL NOG DE BESTE WENSEN !!

Net als iemand al eerder poste hiero vanavond: hoewel ik weinig post, lees ik alles mee.

Ik ben nog maar kort gestopt na een jaar zwoegen met minderen dus ik voel me een onervaren ervaringsdeskundige. Wel ben ik iedere avond weer blij dat het gelukt is, tenminste wel als ik zorgen had om mijn puberdochter, of als ik mij alleen voel terwijl mijn man gewoon zijn ding doet.

Lees: een herhaling van veel wat op deze site te lezen valt.

Soms heb ik even behoefte aan applaus omdat ik zo mijn best doe om vol te houden, soms gaat het vanzelf. Hoelang duurt die behoefte aan applaus, weet iemand dat?

Ligt dat aan mijn intrinsieke motivatie of is het een kwestie van een oude gewoonte uitsluipen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Leeuwew, goed van je dat je gestopt bent.

Tja, hoelang duurt behoefte aan applaus. Kan soms lang duren.

Maar in wezen stop je voor jezelf. Verwacht niet meteen teveel van anderen, alkies beloven zo vaak dat ze gaan stoppen om vervolgens te hervallen.

Maar hier kun je wel veel bevestiging krijgen hoor!

Bekijk het per dag en houd jezelf voor dat niets, maar dan ook niets het waard is te gaan drinken.

Succes.

ben er weer mee weg, see u all leeeeter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Ik ben net als leeuwew nog maar net gestopt. Vandaag 5e dag.

Normaal gesproken zou ik op zaterdagavond als ik niks afgesproken heb nu naar de winkel gaan en een fels wijn kopen.

Deze keer dus niet! Voelt wel onwennig en loos...

Ga zo maar ff tv kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor geïnteresseerden, ik heb afg zomer een week in een huis van een vriendin gelogeerd. Vakantie. Ik heb toen een week geen tevee gekeken. Dat viel niet mee en toch ook weer wel. Meestal is het meer een soort paniekerige onrust die meteen weggaat als je je overgeeft.

Ik doe het nu steeds vaker, af en toe een filmpje, kan best, als ik er zelf het moment voor neem en ook zelf de film kies.

Of dit soort docu's maar die schreeuwerige herrie de hele avond. En zo vaak gaat het over geweld, agressie of ongelukkige ellende van anderen wat als laag niveau entertainment wordt gebracht.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leeuwew Welkom

Laura Welkom

Lavendel van harte

:present::sun::light::D:heart::rose::musicnote::moon::present::sun::light::D:heart::rose::musicnote::moon::present::sun::light::D:heart::rose::musicnote::moon::present::sun::light::D:heart::rose::musicnote::moon::present::sun::light::D:heart::rose::musicnote::moon::present::sun::light::D:heart::rose::musicnote::moon::present::sun::light::D:heart::rose::musicnote::moon::present::sun::light::D:heart::rose::musicnote::moon::present::sun::light::D:heart::rose::musicnote::moon::present::sun::light::D:heart::rose::musicnote::moon::present::sun::light::D:heart::rose::musicnote::moon:

Nancy gefeliciteerd met het behalen van je tentamen

:light::musicnote::heart:;):rose::present::light::musicnote::heart:;):rose::present::light::musicnote::heart:;):rose::present::light::musicnote::heart:;):rose::present::light::musicnote::heart:;):rose::present::light::musicnote::heart:;):rose::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman, Ik heb ook veel geleerd van "the Big Silence"

Ik ben een jaar geleden maar gewoon begonnen

met meditatie.

Nu doe ik het elke dag.

Tijdens 11de Stap AAmeetings, tijdens yoga

en gewoon thuis.

Ik heb op het AAdraadje wat oefeningen van Thich nhat Hanh,

een Zen boeddhist geschreven.

Het werkt voor me....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even lachen ?

Zit ik helemaal zennig naar een wolkendek te kijken aan speciaal plekje aan het water, begint iemand aan de overkant zn brommer te testen. Heel hard en heel irritant en heel lang. Dus ik denk nou ja ga ik naar huis hapje eten maken stap ik op van mn bankje in een drol. Kom thuis doe het licht uit PANG stoppen eruit.

Denk dak maar een filmpje op ga zetten

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: woman
Hoi Laura en leeuwew. Welkom !!!quote>


Hoi allemaal

Sinds ik gestopt ben heb ik bijna een hekel gekregen aan tv
Voorheen deed ik niet anders
Afgelopen vakantie een week geen internet ,tv en de mobiel heb ik zelf uitgezet
Ik vond het heerlijk..uitzicht op meer en midden in de bossen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor het meedenken en het welkom

Inderdaad heb ik gemerkt dat mijn zelfrespect (en mijn spiegelbeeld) mijn applaus is, en dat de omgeving de kat uit de boom kijkt.

Feit.

Feit is óók dat mijn interesse (lees: eis) voor een schoon huis weer heeeeeeeeeeeeelemaal terug is, wat dus tot veel meer woordenwisselingen met dochterlief leidt dan voorheen. Om nog maar niet te spreken over andere huisregels die ik voorheen makkelijk losliet omdat ik zelf boter op mijn hoofd had. De reactie van man en dochter zijn begrijpelijk:

"Eerder deed je nooit zo moeilijk."

(lees: "Toen je nog dronk konden wij ons gang gaan, maar ga jij de kaders weer duidelijk maken. Laat ons lekker aan rotzooien of ............)

Invullen ligt dan op de loer.

Misschien is een remedie om zoveel op dit forum rond te hangen dat ik andermans troep en gehang enz. niet meer besprekenswaardig vind?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...