Spring naar bijdragen

Zondag 6 januari 2013


Diesel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 274
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Normaal gesproken ben ik een heel meelevend persoon. Nu niet.

Wie zich een slag in de rondte wil zuipen die doet dat dan maar...

Maar ga niet uithalen naar anderen, ik ervaar dat als een negatieve manier van aandacht vragen.

Mensen die moeite hebben met stoppen/minderen en er alles voor uit de kast trekken, daar heb ik respect voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik word iets later gehaald dus kan nog ff reageren.

Mensen, reageer toch niet dan is het het eerste afgelopen. Ga door met de mensen die het echt nodig hebben. Anders blijf dit aan de gang.

We weten allemaal dat, als iemand drinkt, dat ie niet voor rede vatbaar is, dus is het het beste als we gewoon niet reageren.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dan heb je voor jezelf dus een goeie reden gecreerd om te mogen zuipen blijkbaar.

Volgens mij heeft bier helemaal nix te maken met hoe jij tegenover iemand staat, of je hebt helemaal nix geleerd sinds je hier komt en met al jouw drama's iedereen lastig gevallen of vermaakt, wie is er dan nog serieus te nemen, Yvonn?? laat me niet lachen je hebt het dan dus gewoon over jezelf.

dat dan allemaal in mijn ogen. Ben dan wel benieuwd of die verhalen van hoe jij tegenover mensen staat op je werk, hoe dat dan zit. Nee hoor hoef er nix meer van te weten. Want je kan niet eens Yvonn haar vragen beantwoorden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...