Spring naar bijdragen

Zondag 6 januari 2013


Diesel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 274
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

*

Vraag me dan toch af wie er bepaald of iemand te licht is bevonden, welke "inuisitie" er hier dan soms heerst (door wie ingesteld dan?) waar jij dus naar luisterd.

Dat mensen elkaar niet liggen swa, maar een hetze is heel wat anders, zeker op een forum als dit zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Acer.

Je hoort het wel vaker hoor dat mensen het gevoel hebben dat ze een kater hebben terwijl ze niets gedronken hebben, dus dat is niet iets waar je je zorgen over moet maken.

Ik heb het het gevoel dat dat wel eens kan komen doordat je te vast geslapen hebt. Je slaapt weder op een natuurlijke manier en dat is niet als je drinkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smik heeft blijkbaar niet de moed om namen te noemen...

Ik zou het heel erg op prijs stellen als de mensen die problemen met mij hebben dat dan ook gewoon tegen mij zouden zeggen.

En ja, ik weet dat er een behoorlijk tweede circuit hier moet zijn via de PB's .

Zeker weten deed ik het niet maar ik had wel degelijk het gevoel dat er behoorlijk wordt geroddeld achter de schermen.

Blijkt dus inderdaad te kloppen.

Graag dan als het berichten over mij betreft ook even eerlijk hier vertellen.

Beetje ruggegraat tonen mensen.

........... ah, ik zie toch een bericht van Smik.

En nee, ik neem geen contact op met Tactive, heb ik ook nog nooit gedaan, hooguit om te peiten voor mensen die een ban kregen of om de tikken die ik zelf krijg tegen te spreken.

Wéér zo'n misselijke insinuatie van je Smik.

en WAT heb ik dan geoordeeld?

Graag even vertellen.

En nee, wat zou ik moeten vertellen over het feit dat ik nog wel drink maar met mate?

Iedereen weet dat de meeste mensen daar hier niet zo blij van worden, das voor veel mensen een trigger.

Je bent op een ordinaire manier aan het rellen nu, en dat is niet de eerste keer Smik.

En nee, je hoeft niet weg te gaan, blijf vooral hier, er komt vast nog wel iemand voorbij die je kunt tackelen met je agressieve gedrag dat nergens op slaat.

Ik sluit nu af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smik,

een zeer onterechte uithaal deze ochtend van jou naar Yvonne toe vind ik

er valt m.i op deze draad niets te lezen waarom je dit zou moeten doen

als ze dan diverse dingen aan je vraagt geef je ook nog niet eens antwoord daarop

ik denk dat je bij jezelf maar eens te raden moet gaan wat je daadwerkelijk dwars zit

dit slaat kant nog wal vind ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[*

Voel me niet serieus genomen door jou.quote>

Vraag me dan toch af wie er bepaald of iemand te licht is bevonden, welke "inuisitie" er hier dan soms heerst (door wie ingesteld dan?) waar jij dus naar luisterd.

Dat mensen elkaar niet liggen swa, maar een hetze is heel wat anders, zeker op een forum als dit zeg.quote>

Zijn haar eigen woorden hoor.Tikt ze zelf in het kilo's draadje.

Ze wil afvallen maar komt alleen maar aan, dat bedoel ik.

Ben echt weg hier.

Mensen weten mij te vinden.quote>

Hoe vaak hoor je dat hier niet over het nuttigen van alc. of roken dan Smikkie??? en wie dan nog serieus nemen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Smikkie
Nee hoor gaf gewoon mijn mening, ben te alcoholistisch voor hier. Krijg toch wel een ban.
En ja ik kan het niet sorry.quote>


nee hoor, in mijn ogen heeft dit nix met alc. te maken, dat haal jij erbij nu. Maar heeft er helemaal nix mee te maken
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...