kameleon Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Originally posted by: SmikkieHannah er gaan morgen's meer komen.quote> Meer meningen of meer bier?Beiden zijn vergif. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 met lachroom mark? is hier hard nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Goedemorgen allemaal, Mmm, even teruglezend geen gezellige start van de vredige zondag. Een kop koffie gaat er wel in, wie heeft er nog een lekkere bak voor mij? Zonder melk en suiker graag en ook geen koekje. Maak er allemaal een fijne droge zondag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Ja doe maar Igor, lees idd dat dat wel nodig is vanmorgen, geef smik ook wat wie weet helpt het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Ja maar ff vers bakkie troost zetten, hee Mark ook goeie moggeuh, alls wel met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Ja hoor diesel, alles gaat weer well Heb mijn terugvalletje achter me gelaten en ga met het hoofd opgeheven weer verder. Dinsdag naar de kliniek voor intake voor kortdurend opname. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Wat is er verkeerd aan het woord lachroom smikkie? Ik mag graag lachen vooral in sombere tijden, dan valt de druk wat weg:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Normaal gesproken ben ik een heel meelevend persoon. Nu niet. Wie zich een slag in de rondte wil zuipen die doet dat dan maar... Maar ga niet uithalen naar anderen, ik ervaar dat als een negatieve manier van aandacht vragen. Mensen die moeite hebben met stoppen/minderen en er alles voor uit de kast trekken, daar heb ik respect voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Morgen allemaal, Ja lekker koffie. Toch maar zwart, Diesel. Hou niet van room, nou ja hou ik wel van maar niet in de koffie. Ga me eerst maar eens melden op het kilodraadje. Fij e dag, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Ik ben wel klaar met meelezen, dit wordt er niet beter op voorlopig. Opvallend hoe ontzettend je je kan vergissen in mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Morge eric, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Vergissen is menselijk Erik;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Nou ik word iets later gehaald dus kan nog ff reageren. Mensen, reageer toch niet dan is het het eerste afgelopen. Ga door met de mensen die het echt nodig hebben. Anders blijf dit aan de gang. We weten allemaal dat, als iemand drinkt, dat ie niet voor rede vatbaar is, dus is het het beste als we gewoon niet reageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Hebben jullie niet zo'n negeerknop dan? Ik wel hoor..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Dank voor de Reminder Bolletje dat was mijn goede voornemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Prima Erik. Zie jouw onderschrift. Knap hoor om 3 dingen te gelijk aan te pakken. Bank vooruit en een kus van de juf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Ik weet er wel raad mee Smikkie, het is dat ik niet in je buurt ben, ik zou je bij je nekvel pakken en een flinke schop onder je kont geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Werk ze Bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Sorry juf;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Goed, nu echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 tis maar net wat jij gelooft en denkt, dus hangt helemaal van jou af lijkt me. Als je er achter staat wat je hebt geschreven, dan maakt het niet uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Nou dan heb je voor jezelf dus een goeie reden gecreerd om te mogen zuipen blijkbaar. Volgens mij heeft bier helemaal nix te maken met hoe jij tegenover iemand staat, of je hebt helemaal nix geleerd sinds je hier komt en met al jouw drama's iedereen lastig gevallen of vermaakt, wie is er dan nog serieus te nemen, Yvonn?? laat me niet lachen je hebt het dan dus gewoon over jezelf. dat dan allemaal in mijn ogen. Ben dan wel benieuwd of die verhalen van hoe jij tegenover mensen staat op je werk, hoe dat dan zit. Nee hoor hoef er nix meer van te weten. Want je kan niet eens Yvonn haar vragen beantwoorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 goedenmorgen medestrijders,... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 goeiemorgen op deze gezellige zondagochtend;) Alweer 7 blz stekels... Even snel een DAGPACT Krekel en wegwezen hier..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 mijn voorstel even naar boven gehaald... zie nog wat bekende namen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden