huttula Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Ook nog voor keur voor smaaaaaaaaaaak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 zo mensen beetje erg veel te veel gourmet klaargemaakt dus campinggasje aan iedereen zijn eigen pannetje en bakken maar; sausjes en rauwe groenten staan ernaast de catering brengt zo wat friet en stokbrood met satésaus val aan!.................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Dank je, jane maar deze beurt sla ik over. Hebben jullie des te meer. Ik heb nu twee dagen meegereden op de slee, niet uit de bocht gevlogen.mooi toch! Morgen rij ik weeer mee hoor, Slaap lekker voor later en oh ja eet smakelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 gaap, zo vroeg al opgepikt... maaaaaaaaaaaarr ik zit er nog op hoor, ik was achterin een 3 d puzzel aan het maken met de kids en toen ben ik in slaap gevallen. En wat eten we? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 He vlaamsmeisje blij je te zien... Puzzel af? We gaan goumetten ,Jane had veels te veel gemaakt..hier pannetje Wil je ook home made gluhnappelsap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 neeeeeeeeeee Hut, word zowat gek van die puzzel. het is de eifeltoren maar de hoeken moet je plooien en dat past nooit echt goed. Geef mij maar een gewone puzzel. de kerst was , ach zoals een gewone dag maar oud en nieuw dat zal een ander verhaal worden. ik heb ook een soort van latex die ik weer vaker zie . raar misschien maar hij was de oorzaak van mijn alc probleem toen (belachelijk natuurlijk want je drinkt het glas natuurlijk zelf op) en hij is dus een jaar of twee weg geweest, jaar of twee dat ik ook nauwelijks nog dronk maar nu komt ie dus weeraf en toe. hij is wel heel erg veranderd , drinkt zelf ook niet meer. Maar hij is er dus met oud en nieuw, zonder drank want hij neemt nu medicatie en kan daar niet bij drinken. Hij komt wel vaker , de weekends enzo maar dit wordt dus de eerste feestdag samen zeg maar. Komt wel goed hoor. ik blijf op die slee zitten, dan moet hij er maar komen bij zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Of zullen we de slee stil zetten bij de Chinees? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 liever de thai dan, of de japanner Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Hoor ik daar chinees....plicht roept mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Huttula: ik wil het recept voor als we weer thuis zijn. Doe mij maar meteen een glaasje! Ik heb genoeg aan dat gourmetten hoor. Dit is de tweede keer van mijn leven! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 maar gourmetten, is dat dat je brokjes in vet laat bakken of is dat dat met die kleine pannetjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Gourmetten is met van die kleine pannentjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Sofie, Deze rendieren van bolletje wel, die krijgen turbovoer en loodvrije glühwein van Huttula. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Ha goeie avond medearrensleemetturboaangedrevenrendierendroogstoppelsvandehoogsteplank. Poeh zeg ben d'r moe van. Is alles hier nog goed gegaan? Niemand van de slee gedonderd? Hebben jullie de dieren laten grazen op de toendra's? En ook even laten plassen en poepen. Die poep moeten we mee nemen, want daar kunnen we vannacht vuurtje mee stoken. Moeten we alleen nog een vuurtje stoken om die poep te laten drogen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Bol, We gaan toch geen speenvarken grillen boven jouw poepvuurtje hé. Geef mij dan maar een broodje kaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Speenvarken????? Je hebt wel ff over mijn hondje Puck hé, denk er aan hoor anders zetten we je zonder schoenen de slee uit. Kan je verder lopen. Ik ga ff een happie doen Romus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 o jee, mensen! ik zat zo te mijmeren over dit wondermooie landschap met bijna volle maan en het is zelfs zo warm dat ik mn vestje uit zat te murwen nja, dat is nu wel naar beneden gedonderd en toen ik over de rand bengelde om het nog net te grijpen zag ik!....we hebben een hoogzwanger rendier! Bol! Wat motte we daarmee? een bevalling in de vlucht?? Een stal zoeken? Een ambulance? Ben wel benieuwd om dat kleintje te zien! Wordt een kerstkalfje, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 We zoeken een verlaten stal en laten de drie wijzen uit het oosten komen. Wordt het toch nog een kerstverhaal. Helaas gaat Bol haar poepvuurtje dan niet door wegens luchtverontreiniging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 eh poepvuurtjes is toch heel natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Mooi uitzicht he joewieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Sorry maar jullie hadden het niet door, ik hing onder de buik van het dier, op laatst wilde ik toch mee en klemde me aan het dier vast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Wat goed Truitje dat je toch nog mee bent gegaan! Dat rendier was dus helemaal niet hoogzwanger, het was Truitje die onder haar buik hing! Volgens mij zijn we allemaal nog aan boord. Applausje voor onszelf!!!! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Kom es even gauw in de slee zitten Trui, veel te gevaarlijk wat je doet, met een beetje turbulentie lig je er af;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Inderdaad Lytse zo te zien is iedereen nog steeds aan boord. En dat doen we morgen gewoon over. Truitje kanjer:heart: Mensen ik kruip al vast in de slaapzak, maak de bochten niet al te scherp want dan zijn jullie me kwijt. Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Hè hè zo tussen jullie in is het wel zo warm, dank jullie wel dat jullie een stukje opgeschoven zijn zodat ik er nog tussen kon Ik ga nu slapen want ik ben doodmoe van dat buikhangen maar kon daardoor gelukkig niet drinken. Dus lekker droog slapen met zijn allen Welterusten en tot morgen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden