Travel Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Ik dacht ook dat het arresleepact voor de kerstdagen was en daarvoor en tijdens de kerstdagen heb ik absoluut geen druppel gedronken. Maar de slee reed door tot en met oud- en nieuw en daarbij heb ik wel gedronken. Dus ook semi-geslaagd. Samen met Lavendel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Romualdus, geslaagd met vlag en wimpel. Bolletje, geslaagd. Igor, geslaagd. Sofie, geslaagd. JD, geslaagd. Dinah, geslaagd. Witte, geslaagd. Erik, geslaagd. Jane, geslaagd. Huttula, geslaagd. Gwen, geslaagd. Albert, geslaagd. Lytse, geslaagd. Krekel, geslaagd. Truitje, geslaagd. Marc, semi-geslaagd. Wijfie, geslaagd. Lavendel, semi-geslaagd. Sammy, geslaagd. Travel, geslaagd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Romualdus, geslaagd met vlag en wimpel. Bolletje, geslaagd. Igor, geslaagd. Sofie, geslaagd. JD, geslaagd. Dinah, geslaagd. Witte, geslaagd. Erik, geslaagd. Jane, geslaagd. Huttula, geslaagd. Gwen, geslaagd. Albert, geslaagd. Lytse, geslaagd. Krekel, geslaagd. Truitje, geslaagd. Marc, semi-geslaagd. Wijfie, geslaagd. Lavendel, semi-geslaagd. Sammy, geslaagd. Travel, geslaagd. Octavia, geslaagd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Nou Bolletje, dat vind ik nou lief dat je me toch als geslaagd meldt:) Vooral 2e kerstdag had ik het een beetje moeilijk. Ik vond het reuze gezellig op de slee en volgend jaar doe ik absoluut weer mee. Tot en met oud en nieuw want ook dan kan ik zonder hoor. Daarbij ben ik al jarenlang zeer matig want een brakke nieuwjaarsdag vind ik een van de ergste dingen die er bestaan. En nu op naar de eerste drie maanden droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 ho, Travel, mooi toch! blijkbaar zijn jouw uitglijders minder aangerekend dan de mijne het is hier dan ook even heel stil na mijn bekentenis tja, dat is het risico van eerlijk te zijn zeker? gelukig heb ik de voorbije maanden me nooit beter voorgedaan dan ik ben ik voel me nu wel echt gebuisd maar ik moet er wel verder mee dealen en leren om me te laten zien als een mens die het nog niet helemaal kan doen zoals ze wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 lieve lavendel je bent mens, met je zwakheid maar je vecht wel je hebt missers maar je bent eerlijk ik hou van je liefs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Hey, ik geef het toch eerlijk aan en zeg toch zelf semi-geslaagd? Niks meer en niks minder. Dus hierbij eerherstel Lavendel. Ik wil hier geen gedoe over. Ik had gewoon af moeten stappen want ik wist al dat ik met oud en nieuw wel aan de bubbels zou gaan. Romualdus, geslaagd met vlag en wimpel. Bolletje, geslaagd. Igor, geslaagd. Sofie, geslaagd. JD, geslaagd. Dinah, geslaagd. Witte, geslaagd. Erik, geslaagd. Jane, geslaagd. Huttula, geslaagd. Gwen, geslaagd. Albert, geslaagd. Lytse, geslaagd. Krekel, geslaagd. Truitje, geslaagd. Marc, semi-geslaagd. Wijfie, geslaagd. Lavendel, semi-geslaagd. Sammy, geslaagd. Travel, semi-geslaagd. Octavia, geslaagd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Romualdus, geslaagd met vlag en wimpel. Bolletje, geslaagd. Igor, geslaagd. Sofie, geslaagd. JD, geslaagd. Dinah, geslaagd. Witte, geslaagd. Erik, geslaagd. Jane, geslaagd. Huttula, geslaagd. Gwen, geslaagd. Albert, geslaagd. Lytse, geslaagd. Krekel, geslaagd. Truitje, geslaagd. Marc, semi-geslaagd. Wijfie, geslaagd. Lavendel, semi-geslaagd. Sammy, geslaagd. Travel, semi-geslaagd. Octavia, geslaagd Nancy, geslaagd Ik heb nog even Nieuwjaarsdag afgewacht, ook dat leek me een trigger, al die nieuwjaarsborrels, maar dat viel reuze mee! Ik mis nog een aantal mensen hier, hoe gaat/ging het met jullie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Trui, dank voor je ondersteunende woorden! Travel, ik had er helemaal geen probleem mee hoor. Vond het gewoon grappig. Zuchten doe ik nu voel hoe het weer trekt merk hoe de twijfel er in geslopen is en vaststellen dat die twijfel niet van mij komt, maar van de drank een deel van mezelf lijkt niet overtuigd te zijn om te stoppen maar ik heb geen zin om tot een rockbottom te moeten gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Lavendel drank kan toch niet twijfelen? dat kunnen mensen alleen, dit lijkt me nu juist precies waar het om gaat. bij twijfel niet doen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 @lavendel...elke keer dat je drinkt wakker je je eigen verslaving weer aan...geeft onrust Je eigen draadje weer oppakken Wie is wie Waarom wou je stoppen,waar sta je nu? Vaker op je eigen draadje kijken en bijhouden voor als je het vergeten bent of moeilijk hebt Jammer dat eigen draadjes zo weinig worden gebruikt....ze zijn zo makkelijk terug te vinden Is maar een tip ...go for it Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Jane, Huttula, tx voor de wijze woorden die zo waar zijn. Voor alle duidelijkheid, ik drink niet, ik vecht alleen tegen de trek. Mn uren volplannen meen ik me te herinneren is ook een goed middeltje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 @lavendel blij dat ik het verkeerd begreep Ik herken het probleem,trek ,onrust kan zo doordrammen in je hoofd Gevecht onder de Titanen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 @wijfie Er valt echt wel wat voor jou te vieren maar dan op een andere manier als drank Jij moet gaan uitzoeken wat die manier is..waar je je prettig bijvoelt...hoe je jezelf soms kunt gaan belonen als je dat nodig hebt Kost vaak een beetje denk en ontdekkingswerk maar houd je wel bezig Alles begint met een gedachte of een idee...tis aan jou hoe je hem uitwerkt Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Ben weer in het koude Nederland en zie dat ik me nog moet afmelden voor het arresleepact. En ja ik heb het droog gehouden tijdens de rit. Wat ik ervan gelezen heb vond ik het heel gezellig. Jammer dat de rit voorbij is. Dank je wel, Bolletje voor je iniatief. Liefsss, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 4 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2013 Bolletje, Iemand heeft het eindpunt van onze rit vastgelegd, aangezien het te donker was lukte het niet om er een foto van te maken dus heeft hij het maar getekend. Nogmaals dank voor de gezellige droge rit. http://img600.imageshack.us/img600/235/kerstgroet.png Romualdus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2013 Graag gedaan mensen, en we hebben het met z'n allen toch maar geflikt hé? Het einde van dit jaar gaan we het ook weer doen, ik vond het erg gezellig en hoop dat de sfeer het einde van dit jaar ook zo is. Samen staan we sterk kanjers:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2013 Romeo: leuke tekening. Bollie: bedankt! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Hé, die kerstman zegt niet voor niets HO HO HO Loesje leuk Romeo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Fijn Sowhat, ook geslaagd dus! We zitten op 23...en dat is mooi. Ik hoop dat de anderen het ook droog hebben weten te houden of iig binnen de perken, misschien hebben ze ook nog geen tijd gehad om hier in te loggen of vergeten af te melden, toch?? Onze missie is geslaagd!! Dank, Bolletje en alle andere medeforummers hier!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 Hey allemaal wil me even droog afmelden wel een beetje laat:D maar was een de eerste week van nieuwjaar weg maar vondt her erg gezellie zo met z,n allen Lieve groet van me:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Hallo allemaal, Een beetje laat, maar hier nog een geslaagde. Ik ben de feestdagen weer droog door:) Merk dat hoe langer dat ik gestopt ben, hoe gemakkelijker het wordt. Gelukkig maar! Nu ruim 2 jaar niets gedronken, voelt goed! Mijn kinderen, mijn partner en ikzelf verdienen een nuchtere ekster;) Groetjes aan Witte, Yajala, Bol, Bolletje, Harry, Jane, Josje, Blondie, Igor en de vele anderen die ik vergeten ben... Liefs Ekstertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden