Romualdus Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 @JohnDoe, Gewoon op Quote klikken van de desbetreffende tekst. Ik weet niet of dat goed gaat komen met de nieuwjaarskus tussen jou en wijfie. Effin we zullen het morgenavond zien. Ik ben van de partij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Originally posted by: Romualdus@JohnDoe,Gewoon op Quote klikken van de desbetreffende tekst.Ik weet niet of dat goed gaat komen met de nieuwjaarskus tussen jou en wijfie.Effin we zullen het morgenavond zien.Ik ben van de partij.quote> Even kijken of dit werkt.Trouwens romu jij lijkt behoorlijk veel op mij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 @JohnDoe, Qua icoon wel, maar morgenavond duik in niet om 24.00 uur onder een deken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Hopla...ik ben er weer Eindelijk weekend...tot 3 januari Maar nu eerst een stukje arreslee band luisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Ssst ik zal nog even voor een ontbijtje zorgen. de laatste keer hoor dit jaar. ik heb koffie. T, jus. en natuurlijk heerlijke croissantjes met jam en kaas, harde broodjes (voor degene die al z'n tanden nog hebben) en voor wie echt al in de stemming is voor vanavond appelflappen en oliebollen. maar wel zachtjes doen voor de ander laat degene die wil nog maar even lekker uitslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Mogge...mmm heerlijk dat ontbijtje,Igor zorgt weer goed voor ons,bedankt Vannacht waaide bijna mijn fleesje weg,kon hem nog pakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Nee joh oliebol, toch geen oliebollen nu? Doe mij maar een lekkere sterke bak koffie, dan word ik een beetje wakker. Kanjers volgens mij hé, zitten we nog allemaal in de slee hé? Dat zou toch magnifiek zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Deze kanjer zit er nog in hoor! Net een klein flesje wijn voor manlief gekocht en granaatappelsap voor mij. Zo gaan we 2013 in, wat vroeger dan bij jullie. Hebben de rendieren al te eten gehad? Geloof het niwt, ff wachten hoor, geef ik ze wat water en hooi. Nee nu niet vervelend doen, we stoppen terwijl ze eten. Die dieren hebben de hele nacht gelopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 ik ben even spinnen word wat stijf zo dichies bij dichies even ruimte en afstand daarna is het weer heerlijk om ertussen te kruipen bij jullie. fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Ja Bol, Volgens mij gaan we compleet het nieuwe jaar in, fijn toch. Jammer dat we nog een dag knus met elkaar in de slee zitten. Ik zorg voor de oliebollen zorgen jullie meiden dan voor JohnDoe, hij is een beetje verlegen. Wie zorgt er voor de Spa met bubbels om te proosten op het nieuwe jaar? Allemaal een fijne droge jaarwisseling en een goed en gezond alcoholvrij leven gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Goed zo, dan zorg ik voor een alc. vrij aperitiefje. Grodino. Heb er nog enkelen in doe koelkast hier staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Ik heb ook al alcohol bubbeltjes zero koud staan lamp van koplamp auto is kapot...ga maar eerst even naar de garage en het domme vrouwtje uithangen moet vanavond de BOB uithangen.. Is de eerst keer sinds tig jaren dat ik rij met oud nieuw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Huttula, Ik wens je nog heel veel jaren de BOB toe. Goed teken toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Was al heel lang altijd de Bob Maar als ik nu rij hoef ik de schade van de hele avond niet meer in te halen..dat geeft ook weer een hoop rust Alcoholvrij leventje is echt de moeite waard...ook al is het soms zwaar 2013 word voor mij ook weer een droog jaar...Ga nog heerlijk veel tijd aan mezelf investeren Waslijst van puinruimen wordt steeds kleiner... En daar voel ik me steeds beter bij Iedereen een droge jaarswisseling gewenst en laat het alcoholvrije maar lekker knallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Ook ik wens jullie allen een hele prettige avond toe, kijk uit met vuurwerk, haha! En natuurlijk alle goeds voor in 2013! Samen maken we er wat van! Nog even wat voorbereidingen hier en dan stap ik weer in de slee, laatste nachtje. En ik weet zeker dat het gaat lukken, zonder alcohol! Veel liefs voor allen, Nance Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Ik zit nog stevig in de slee hoor. Geen tijd om nu bij te lezen, maar ik hou jullie allemaal vast, behalve de gillende keukenmeid! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 allemaal een hele fijne avond en ik hoop dat we allemaal adb het nieuwe jaar inglijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Hahahaha Sofie. LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Hiiiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaaa ff slaan met die teugels anders blijven die beesten stil staan. Zitten we allemaal nog goed, niet iemand onderweg last van foute gedachtes? Anders eerst hier meldden. Snoep en kunsie er zijn nog twee plekkies over zin om in te stappen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Ja Witte, Ik rijd vanavond graag een ritje mee! Rijen maar met die slee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Wil je er ook ff voor zorgen dat snoepepoep instapt Kunsie? Kan ze tenminste morgenochtend samen fris en fruitig met ons koffie drinken:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Ik ga mijn stinkende best doen Witte, maar mss beter om Snoep met z'n allen te laten instappen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Zie net dat Snoep is uitgelogd....................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 ben in gestapt hoor..wel een beetje opschuiven met die dikke billen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Hartstikke gezellig, glijden maar dan:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden