Travel Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Met oudjaar wordt het zeker een oliebollenpact? Met oud en nieuw gedraag ik me de laatste jaren al keurig omdat ik zo vreselijk baalde van de hoeveelheden op de feestjes en de kater de volgende dag. En die traditie hou ik ook dit keer in ere! En nu afsluiten en nog lekker even wat muziek luisteren en lezen. Morgen gezond weer op - hoop ik want ik ben alweer verkouden en grieperig. Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Hopla...ik duik nog ff in de slee Had een eind gelopen en ik kwam een gaatje tegen in de kademuur met mijn vinger gedicht Probleem is opgelost tegen hoog water Daarna ff warm worden in de sauna en nu honger Is er nog iets te eten? Toetje hoeft niet heb al 2 keer ijs gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Ik blijf lekker zitten tot en met nieuw jaar in elke geval. Rijd deze slee door of moet ik dan onderweg overstappen? Ben echt heel erg trots op ons 36 mensen die droog gebleven zijn waaronder vele voor het eerst sinds decennia. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 hit m up, move m out:moon: rolling, rolling, rolling keep them doggies movin Rawhide! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Mag wel door zingen hoor Jane hihaaaaaaaaaaaaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Volgens mij gaan we naadloos over in het oliebollenpact. Wat een heerlijke kerst hier in de arreslee. Kerstmis is voor mij een stuk minder gecompliceerd geworden nu ik niet meer hoef te drinken... Thnx Rudolf and friends! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 zo even de beentje strekken hoor, zat wel een beetje krapjes. maar het einddoel is bereikt. ik hoop dat iedereen adb is gebleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Goede morgen, Ik ben alweer wakker en ga de slee niet uit hoor tot na oud en nieuw;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieved Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 En tweede kerstdag ook goed doorgekomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Hartstikke goed Lieved. Ja hoor Ap we gaan gewoon door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Nou ik heb er genoeg van, ik stap uit. Nuchter en wel en dat blijft ook zo. Een paar dagen zo dicht op elkaar, ik heb toch echt wat ruimte nodig. Even gewoon op mezelf, lekker rustig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Waar ik wel heel erg benieuwd naar ben is of iedereen ook in de slee is gebleven. Dus het pact heeft gehaald. We zullen zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Iedereen nog in de slee? Knallend door die slee naar het nieuwe jaar! Fijne droge dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Morgen allemaal, Dat was een herlijke rit. Ben tussendoor even uitgestapt, had afspraken aan de andere kant van de wereld. Ook daar heb ik het droog gehouden! We waren wel met veel zeg, de rendieren hebben wat extra's verdiend. Wij hebben tenslotte ook lekker gegeten Bol had je nog wat lekkers meegenomen voor ze? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Ja hoor ik heb het pact gehaald Albertina. Ben wel blij dat je ff uitgestapt ben, mennnn wat zat het krap! Kom je wel oud en nieuw weer naast me zitten? want ondanks dat we krap zaten, vond ik t wel heel gezellig:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Ik blijf ook gewoon in de slee zitten..hop er wel af en toe uit om de beentjes te strekken en er moet natuurlijk ook gewerkt worden Dit is mijn 1ste kerst die ik geheel nuchter en niet onder invloed van librium meemaak Ik kom waarachtig nog van het simpele woord alcohol af wat gewoon de hele dag door mijn kop heen gaat sinds ik op het forum ben. Best vreemd de 1 heeft stemmen,de ander heeft geluiden en ik heb een woord Misschien dat 2013 het woord verandert Laat die oliebollen maar komen Joehweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Mensen ik blijf lekker zitten, met af en toe een uitstapje naar de gewone wereld. Alc.vrij bier en Jillz 0% vandaag weer aangevuld. Op naar Oudjaar! Het was ook mijn eerste alc.vrije Kerst! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Wat fijn dat we zo tevreden zijn met de arreslee. Heerlijk gevoel dat we allemaal ons best hebben gedaan om het op deze draad gezellig te maken. Het geeft mij een heel goed gevoel. En we gaan door tot 1 januari hé frummels? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Ik zit vast in deze slee, maar dat vind ik vast niet erg dus laat maar;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 @Bolletje, Ik ga fijn met je mee sleeën het nieuwe jaar in, en als de rendieren uitgeput zijn gaan de forummers de slee trekken die af willen vallen. Kunnen we zo uit de kilokiller van Jan halen. Dus o.a. Nancy, Sofie etc. maak jullie ..... maar nat. O ja, ik wil ook afvallen dus ik trek ook mee. Tot op heden hadden we met de kerst een gezellig stelletje droog.... in de slee. Heel leuk en vooral de levendige fantasie. Bol tot zover bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 ohoh gaat de slee nog verder??? nou wacht dan spring ik er weer in en glij nog een tijdje mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 psst zijn er ook appelflappen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Dan prop ik me ook weer tussen jullie in op de slee. Droog zijn beviel me wel Denk er om dat jullie mij in toom houden!!!! liefs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Truitje heb jij eigenlijk wel na gedacht over het feit dat je heeeeeeeeeeeeeeel trots kan zijn op jezelf? Ga dat dan eens heel gauw doen?:light: En Wijfie ook hé? Want wie had dat kunnen denken, Wijfie die de hele rit mee wil maken en al halverwege is? En natuurlijk iedereen die mee gereden heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 ik kom me hier droog afmelden en eis een plekje op om hier de nacht door te brengen, pleazzee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden