bolletje Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Goeie avond Akkie en Johan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Aak! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Ik ben weg. Tot een volgende keer Doeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 spierpijn krijg je morgen pas Aak (sprak zij troostend) Zumba is ook niks voor mij, maar erg populair. Gewoon een paar keer proberen wat je leuk lijkt, de 1e keer is alles onwennig; de 1e spinning dacht ik dat ik doodging, nu doe ik het al 12 jaar! 17 maart zelfs 6 uur achter elkaar, dan komt de spierpijn wel vlugger op trouwens. Nou mijn tijd zit er ook op. Filmpje kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 goedenavond lieve mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 @Snoepje, Jammer dat je weer overstag bent gegaan, morgen herkansing. @Allemaal, Ik wens jullie nog een gezellige en vooral droge kwebbel avond. Ik sluit mijn kwebbel voor deze avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Sorry sorry sorry kreeg een telefoontje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 DAGPACT Albert Lytse Acer Rosa Krekel truitje snoepje miranda leeuwew Gunn Tatum Dune Wijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Dank je wel AlbertRemmo,.. dacht al dat niemand me had gehoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Originally posted by: AlbertRemmoWel gaar Lytse niet zacht, blijft een soort gummigatver!, sorry, was het eerste wat in me opkwam!!moest ook wel lachen, maar eet smakelijk dan maar ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Ik had je wel gehoord hoor Dune, maar moest even zoeken of iemand anders je er bij had gezet. Geen dank je wel hoor, doe het zonder problemen;) kleine moeite 2 weken zonder drank Dune :light::light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Wel gaar Lytse niet zacht, blijft een soort gummi gatver!, sorry, was het eerste wat in me opkwam!! moest ook wel lachen, maar eet smakelijk dan maar ;-) Mijn vriendin gruwelt er ook van. Die zei ook gatver dat is hondenvoer:D Gewoon verstand op nul en dan is het best te eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Slakken en inktvis is ook net gummi toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Escargots en inktvis zijn inderdaad wat taai maar oooozoooo lekker met een goeie sterkte knoflooksaus. mmmmmslurp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Originally posted by: Johan WNiks mis met kippenhartjes. Lekker met een beetje soja saus en sambal. Paksoy erbij en rijst bijvoorbeeld. Ik begin zowaar honger te krijgen.quote> Ja ook zoiets lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Getver, kippenhartjes, slakken, inktvis. Maar ik moet bekennen dat ik dat nog nooit heb gegeten. Vooroordeel? Ar, het is wel weer een poos geleden maar ik wil je nog even bedanken dat je me zondagavond weer bij het pact had gezet nadat ik er voor de tweede keer van af was gegooid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Originally posted by: bolletjeEscargots en inktvis zijn inderdaad wat taai maar oooozoooo lekker met een goeie sterkte knoflooksaus. mmmmmslurp.quote> Gaan we op de Franse tour Bol?Slakken dus;) en idd met een lekkere knoflooksaus voor de Calamaris en kruiden boter voor de Slakken, met lekker stokbrood er bij en soppen.Die Kippenhartjes moet je dus ook iets mee doen, lekker verwerken in een gerecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Originally posted by: rosa45Ar, het is wel weer een poos geleden maar ik wil je nog even bedanken dat je me zondagavond weer bij het pact had gezet nadat ik er voor de tweede keer van af was gegooid.quote> Geen dank Rosa, graag gedaan én een oplettend oog én aanwezig op de draad;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Originally posted by: Johan WHoi snoepje. Als ik zo vrij mag zijn: hoeveel heb je gedronken?quote> Hey Johan... We kwamen ongeveer tegelijk op het forum al post je meer dan ik hahaha gezien je berichtenaantal;-). Weet nog dat er toen niet over pijnste te stoppen... hoe is dat nu eigenlijk? Drink je nog steeds elke dag, gestopt of ben je voor jou adb.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Ja, met goeie sterke knoflooksaus smaakt alles:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Gewoon proberen dus Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Misschien had hij het morgen nog gelezen Johan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Welkom Frenchlady Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Ja Johan dat is ook zoiets. Misschien kun je het in een pb doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 vind het altijd wel raar altijd als mensen zo maar verdwijnen. Zeg dan even dat je naar bed gaat of afsluit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden